Ja ik dacht dat ook gehoord te hebben waarom zou BB anders zo aandringen om boodschappen te kopen... maar misschien heb ik het fout gehoord...quote:Op maandag 25 maart 2024 08:41 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
En niet alle dagen kwam het op neer
ja zolang ze het nog kan doen doet ze hetquote:Op maandag 25 maart 2024 08:50 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja die zoekt nog plek als het huis affikt
quote:
Nee niet 24/7 heb ik begrepenquote:Op maandag 25 maart 2024 08:50 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat ook gehoord te hebben waarom zou BB anders zo aandringen om boodschappen te kopen... maar misschien heb ik het fout gehoord...
Nee hoor zei hij echtquote:Op maandag 25 maart 2024 08:50 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat ook gehoord te hebben waarom zou BB anders zo aandringen om boodschappen te kopen... maar misschien heb ik het fout gehoord...
Nog even het bericht van BB uit de winkel gisterquote:Op maandag 25 maart 2024 08:50 schreef Frummelie het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |