quote:Op maandag 25 maart 2024 08:54 schreef espri het volgende:
Zou Randy het wel trekken dit? Hij zei gisteren al dat hij zo moe was van het brief schrijven…..
Ik zag hem net al heel moeilijk kijken.quote:Op maandag 25 maart 2024 08:54 schreef espri het volgende:
Zou Randy het wel trekken dit? Hij zei gisteren al dat hij zo moe was van het brief schrijven…..
Nee dat is wel een pyjamaquote:Op maandag 25 maart 2024 08:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze ook in haar kleding geslapen of is dat witte pak een pyjama? gister op de bank had ze hem al aan.
Dat is zijn normale gezicht geloof ik.quote:Op maandag 25 maart 2024 08:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zag hem net al heel moeilijk kijken.
Ze is misschien niet anders gewend van hem?quote:Op maandag 25 maart 2024 08:55 schreef espri het volgende:
[..]
Wat zou zijn “vrouwtje” nu denken als ze hem altijd maar ziet hangen en moe zijn?
niet gehoord maar heb hier raar beeld bijquote:Op maandag 25 maart 2024 08:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Jimmy : Sorry.. ik ben aan het nadruppelen.
quote:Op maandag 25 maart 2024 08:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Jimmy : Sorry.. ik ben aan het nadruppelen.
We wachten op het vliegtuigje met ... 'wil je?'quote:Op maandag 25 maart 2024 09:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
Is er al een verlovingsdatum bekend van Glenn en Ashley? Kon er niks over vinden in de SV.
quote:Op maandag 25 maart 2024 08:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nog even het bericht van BB uit de winkel gisterThnx.. niet 24/7 dagelijks...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon omdat het kan!
quote:Op maandag 25 maart 2024 09:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
We wachten op het vliegtuigje met ... 'wil je?'
nou ze gaan al even met elkaar dus vermoed dat ze het wel weetquote:Op maandag 25 maart 2024 08:55 schreef espri het volgende:
[..]
Wat zou zijn “vrouwtje” nu denken als ze hem altijd maar ziet hangen en moe zijn?
ze is echt gemeen..zelfs tegen haar beste vriendin daar dat zegt wel watquote:Op maandag 25 maart 2024 09:02 schreef humpty het volgende:
Karen trok ook best wel veel met Glen op dus Ashley pakt haar dubbel
Secreet eerste klas is het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |