Met die like bedoel ik "bedankt", niet dat ik het oké vind dat ze niet meer leeft, natuurlijk..quote:

Laten ze er maar weer eens een oude BB-classic in mieteren. De 48-uur karaoke-opdrachtquote:Op zondag 24 maart 2024 23:46 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Beetje actie erin
Het is nog veels te braaf

Nee, dat veenlijk is weer terug op haar plek.quote:Op zondag 24 maart 2024 23:47 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Jaaa, die had er wel kijk op / een sterke hand in om wat spektakel erin te gooien. Leeft ze nog?

Randy heeft een spiegeltje afgedaan met een wc-papiertjequote:Op zondag 24 maart 2024 23:45 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Hij is al klaar? Zal lekker schoon geworden zijn

O ja gezelliequote:Op zondag 24 maart 2024 23:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Laten ze er maar weer eens een oude BB-classic in mieteren. De 48-uur karaoke-opdracht

snap ikquote:Op zondag 24 maart 2024 23:49 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Met die like bedoel ik "bedankt", niet dat ik het oké vind dat ze niet meer leeft, natuurlijk..

Euhm… Karen laten zingen???quote:Op zondag 24 maart 2024 23:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Laten ze er maar weer eens een oude BB-classic in mieteren. De 48-uur karaoke-opdracht

Zo hij zal wel moe zijn, die zal goed slapen zoquote:Op zondag 24 maart 2024 23:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Randy heeft een spiegeltje afgedaan met een wc-papiertje

Ik vind Glenn wel een schatje. Maar een huis vol Glennen zou ook niet echt spectaculair zijn.quote:Op zondag 24 maart 2024 23:50 schreef Luna68 het volgende:
Kan ook geen favoriet tussen de bewoners ontdekken dit jaar, vind er geen een echt uitspringen

Zoiets inderdaad. Of geboeid buiten slapen in de broekjes v Alice. Zonder dekens en met een emmer als toiletquote:Op zondag 24 maart 2024 23:51 schreef b_engeltje het volgende:
Tentdoeken tegen de regen zelf opbouwen en dan op veld bedjes eronder

Spaar me!! Alice die gaat karaoken is toch gewoon een nachtmerrie!!quote:Op zondag 24 maart 2024 23:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]

die mazzelt er tussendoor!quote:Op zondag 24 maart 2024 23:52 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Zo hij zal wel moe zijn, die zal goed slapen zo

quote:Op zondag 24 maart 2024 23:52 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Zo hij zal wel moe zijn, die zal goed slapen zo

Das wel heel extreemquote:Op zondag 24 maart 2024 23:53 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Zoiets inderdaad. Of geboeid buiten slapen in de broekjes v Alice. Zonder dekens en met een emmer als toilet

Met als afsluiter een bekende zanger die het huis in is geslopen en ineens ten tonele verschijnt. Ik weet nog wel de choc die dat teweegbracht bij de bewoners.quote:

ik weet dat men denkt dat ik een huisvrouw ben met een kort pittig kapsel...maar ik gun het Tomquote:Op zondag 24 maart 2024 23:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind Glenn wel een schatje. Maar een huis vol Glennen zou ook niet echt spectaculair zijn.

Poeh poeh .... druk dagje voor hemquote:Op zondag 24 maart 2024 23:54 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Hij had ook al pannenkoeken gebakken vanavond

Of een hele oude "zoveel" meter gebreid hebben voor vrijdagquote:Op zondag 24 maart 2024 23:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]

Nee hoor, ieder zijn voorkeur toch?quote:Op zondag 24 maart 2024 23:55 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ik weet dat men denkt dat ik een huisvrouw ben met een kort pittig kapsel...maar ik gun het Tom

En dan 'gewoon' Borsato op laten treden. Zou wel een mooie stunt zijn en 'n aparte reactie geven bij de bewonertjesquote:Op zondag 24 maart 2024 23:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Met als afsluiter een bekende zanger die het huis in is geslopen en ineens ten tonele verschijnt. Ik weet nog wel de choc die dat teweegbracht bij de bewoners.![]()
Maar ja, daar is de kracht nu ook van af, want in BB 5 en 6 hadden ze écht geen enkel contact met de buitenwereld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |