quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:12 schreef Snoozey het volgende:
ja to,m. jij bet ook rustiger geworden
ja tom, het is omdat dyan weg is
Ja staat in z'n eentje te koken, die anderen flikkeren hun zooi in de keuken die Jimmy dan afwast en nu komt dat eten van Danny staan ze zich daar allemaal wel uitsloven. Ook de mensen die hem zullen nominerenquote:Op woensdag 20 maart 2024 18:13 schreef Joyce-43 het volgende:
ja die gasten mogen ook wel eens hun eigen bende opruimen hoor gebruiken JIm soms als schoonmaakster in die keuken hun staan er er minste in
Als ze het al naar de keuken brengen. Tyron laat heel vaak zijn zooi buiten staanquote:Op woensdag 20 maart 2024 18:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja staat in z'n eentje te koken, die anderen flikkeren hun zooi in de keuken die Jimmy dan afwast en nu komt dat eten van Danny staan ze zich daar allemaal wel uitsloven. Ook de mensen die hem zullen nomineren
eenschquote:Op woensdag 20 maart 2024 18:18 schreef 5thencounter het volgende:
Ik vind het nog steeds niet kunnen dat ze familie in het huis laten, als die zwaklulletjes inzinken
Zo lekker.. maak ik ook heel vaakquote:Op woensdag 20 maart 2024 18:19 schreef humpty het volgende:
Ballekes in tomatensaus en stoofvlees door zijn Mama gemaakt
Als hij dat niet had gedaan had BB2024 de eerste psychopaat gecast.quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:20 schreef missmistreated het volgende:
Tjonge, danny bewoog zeker nog 2 sec na de "freeze" als de beelden kloppen van spapaars....wat een lachertje weer !!
Ik moet nog zien dat de anderen stil blijven staan als er familie binnenkomt. Zo niet dan zou dat wel super egoïstisch zijn tegenover Danny.quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:21 schreef LaCatastrophe het volgende:
[..]
Als hij dat niet had gedaan had BB2024 de eerste psychopaat gecast.
Dat is met stoofvlees of speciaal toch ook?quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:21 schreef Rhosyn het volgende:
Balletjes in tomatensaus over de friet.
Neeee dank je wel...![]()
Wordt mijn friet zacht van. Ik wil knapperige friet.
En en..quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:23 schreef Rhosyn het volgende:
Wacht.
Zijn er nu balletjes in tomaten saus en stoofvlees of noemen belgen balletjes in tomaten saus stoofvlees?
Nee ook geen stoofvlees of dat gore kapsalon.quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:23 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is met stoofvlees of speciaal toch ook?
Is echt heel erg lekker hoor
Randy is toch altijd voor de lunch...en bakt pannekoeken.....quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:21 schreef Joyce-43 het volgende:
Jimmy vraagt 2x wat aan Danny en 2x komt Alice der met scheurbek er door en nu weer bemoei je niet eens overal mee Alice ! echt nog ergers als Ash
en Randy met je is risico he lekker makkelijk he gezegd met je 0,0 seconde koken in de keuken en lles voor lief aannemen
Ik verwacht dat dit Freeze met familie/geliefden/kinderen ook niet bij iedereen gaat lukken. En ik kan me daar wel iets bij voorstellen.quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik moet nog zien dat de anderen stil blijven staan als er familie binnenkomt. Zo niet dan zou dat wel super egoïstisch zijn tegenover Danny.
Eens......zo zonde.....quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:21 schreef Rhosyn het volgende:
Balletjes in tomatensaus over de friet.
Neeee dank je wel...![]()
Wordt mijn friet zacht van. Ik wil knapperige friet.
Alleen maar hier ... in het huis zal het ze een zorg zijn.quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:24 schreef LaCatastrophe het volgende:
[..]
Ik verwacht dat dit Freeze met familie/geliefden/kinderen ook niet bij iedereen gaat lukken. En ik kan me daar wel iets bij voorstellen.
Maar dat dit discussie gaat geven is evident.
Wel knap dat die boven dat gekrijs van Alice uitkomen danquote:Op woensdag 20 maart 2024 18:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee die zit ik aan te kijken in de keuken.....diegene die zo gilt komt niet in beeld.
quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Blijkbaar hebben ze ook een frituur gekregen, want de frituur staat aan meldde Glenn net.
Lekker belangrijk .quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:20 schreef missmistreated het volgende:
Tjonge, danny bewoog zeker nog 2 sec na de "freeze" als de beelden kloppen van spapaars....wat een lachertje weer !!
Wat ik begrijp is stoofvlees wat heel lang opstaat en niet in de tomaten saus, en balletjes zijn zo gaar......dus ik denk alletwee.quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:23 schreef Rhosyn het volgende:
Wacht.
Zijn er nu balletjes in tomaten saus en stoofvlees of noemen belgen balletjes in tomaten saus stoofvlees?
Ja Alice je doet nu heel blij en lief naar Danny en dan nog de beloofde chocola voor je gekocht en vanavond nomineer je hem .quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Ah .. de witte chocola die Danny vanochtend uit de wall kocht is voor Alice. Heeft ie voor Alice gekocht, voor vanavond.
Als dank krijgt hij straks een nominatie stem van haarquote:Op woensdag 20 maart 2024 18:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Ah .. de witte chocola die Danny vanochtend uit de wall kocht is voor Alice. Heeft ie voor Alice gekocht, voor vanavond.
Ze zullen toch hopelijk wel in ossenwit bakken..quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Blijkbaar hebben ze ook een frituur gekregen, want de frituur staat aan meldde Glenn net.
Ja denk het ook wel maar net andersom is ook al gebeurdquote:Op woensdag 20 maart 2024 18:28 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ja Alice je doet nu heel blij en lief naar Danny en dan nog de beloofde chocola voor je gekocht en vanavond nomineer je hem .
( logisch hoor , maar denk dat ze het nu wel moeilijker vindt)
dat is wel het lekkerstequote:Op woensdag 20 maart 2024 18:30 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze zullen toch hopelijk wel in ossenwit bakken..
Daar heb je een punt.......quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:27 schreef danilel het volgende:
omkoop chocola van Danny voor Alice maar zegt nu dat hij dat eigenlijk voor vanavond na de nomis wilde doen .......
waarom zeg je het dan nu toch voor de nomi?
Blehhh niervet..quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:30 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze zullen toch hopelijk wel in ossenwit bakken..
Pauze hebben ze dan de hele dag door..quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:32 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Altijd rond deze tijd... febo heeft diner pauze.
aha, kijk zelf meestal ook niet rond deze tijd, thanx voor de uitlegquote:Op woensdag 20 maart 2024 18:32 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Altijd rond deze tijd... febo heeft diner pauze.
Welnee, die is meedogenloos. Die steekt lachend een mes in zijn rug.quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:28 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ja Alice je doet nu heel blij en lief naar Danny en dan nog de beloofde chocola voor je gekocht en vanavond nomineer je hem .
Heerlijke frietjes heb je danquote:
Het 2e is trouwens een aanname van mijquote:Op woensdag 20 maart 2024 18:32 schreef danilel het volgende:
[..]
aha, kijk zelf meestal ook niet rond deze tijd, thanx voor de uitleg
Dat vind ik niet zo gek hoor.. Danny heeft haar ook al meerdere keren genomineerd.quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:28 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Weet ik ook al niet meerquote:Op woensdag 20 maart 2024 18:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Over hoeveel dagen waren de freezes vorig jaar verdeeld?
Is duidelijk geen pippi langkous ... het is ook niet echt rocket science...quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:34 schreef Snoozey het volgende:
tom kan geen friet bakken
heeft hij nog nooit gedaan, dus kan niet helpen
Achter de hottub.quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:35 schreef ledn81 het volgende:
Waar was Glenn eigenlijk tijdens de Freeze?![]()
Tijd voor het alarmquote:Op woensdag 20 maart 2024 18:36 schreef Rhosyn het volgende:
Er is wel ineens een heel andere energie in het huis/onder de bewoners.
En ik hoor net dat de friet moet zingen ... weet niet waarvoorquote:Op woensdag 20 maart 2024 18:36 schreef Jockari het volgende:
Frieten snijden, niet te dun. Voorbakken op 150 graden. Laten rusten, en nog even opbakken aan 180 graden tot goudgeel.
En liefst gebakken in "ossewit" voor beste resultaat.
Zo eten wij het in de kempen, en kan geen enkele frituur tegenop.
quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:36 schreef Jockari het volgende:
Frieten snijden, niet te dun. Voorbakken op 150 graden. Laten rusten, en nog even opbakken aan 180 graden tot goudgeel.
Zingen is eigenlijk het "sissen" in het vet, maar visuele controle is beter.quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:37 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En ik hoor net dat de friet moet zingen ... weet niet waarvoor
Wij ook in 010, maar dan met patatquote:Op woensdag 20 maart 2024 18:36 schreef Jockari het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik gebruik mijn airfryer geen stank knapperige frietjes heerlijk.quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:36 schreef Jockari het volgende:
Precies. Dat is de enige die daarover mag beslissen. Zijn familie, zijn eten. Als hij alles op wil eten dan mag datquote:Op woensdag 20 maart 2024 18:39 schreef Snoozey het volgende:
doe lekker de helft van ieder. dat wil danny. en het is zijn eten
Volgens mij vroeg ze Danny gewoon iets. Vond het irritanter dat ze daarna iets aan Danny vroeg en Alice antwoord gafquote:Op woensdag 20 maart 2024 18:41 schreef danilel het volgende:
Ashley komt zich er op het laatste ook nog mee bemoeien
quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:42 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Volgens mij vroeg ze Danny gewoon iets
ze wilde het eerst anders dan wat Danny wilde maar op eens had ze het door dat Danny dat niet wilde en toen zei ze ; "we doen het precies zoals jij het wil, net alsof we bij jou thuis zijn"quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:42 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Volgens mij vroeg ze Danny gewoon iets
Ik vind het wel best mooi zo.quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:42 schreef mazaru het volgende:
Ze is gewoon tien jaar jonger met haar haar zo
[ afbeelding ]
Daar zit ook een significant verschil tussenquote:Op woensdag 20 maart 2024 18:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, bij Alice is het bemoeien en bij Ashley is het vragen.....
Wij vroeger ook zo gedaan. Maar sinds de kinderen uit huis zijn alleen nog patat als de kleinkinderen hier logeren.quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:36 schreef Jockari het volgende:
Dat is dan goed toch? Ze doet wat Danny wil, ik zie geen probleemquote:Op woensdag 20 maart 2024 18:44 schreef danilel het volgende:
[..]
ze wilde het eerst anders dan wat Danny wilde maar op eens had ze het door dat Danny dat niet wilde en toen zei ze ; "we doen het precies zoals jij het wil, net alsof we bij jou thuis zijn"
quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:44 schreef freaky40 het volgende:
Weekly basics hebben ze deze week nauwelijks nodig. Ze kunnen de rest van de week hier van eten.
ja maar!!quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:46 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Dat is dan goed toch? Ze doet wat Danny wil, ik zie geen probleem
Ja ik ook. Veel beter dan die lange nepsliertenquote:
quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja ik ook. Veel beter dan die lange nepslierten
Ga er maar van uit dat er een staatsgreep gepland wordt.quote:Op woensdag 20 maart 2024 13:50 schreef Toweler het volgende:
Iemand gesprekken gevolgd wie op wie wil stemmen?
De camera staat erop he? Ze eist alle aandacht op. Net lag ze nog met haar dikke hol buiten te wachten tot het eten klaar was.quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:45 schreef Snoozey het volgende:
hoezo staat alice nu heel de tijd in de keuken? vader dochtermomentje?
Uiteraard, want die schreeuwt erbij, zelfs als het eigenlijk iemand anders was, dan nog schreeuwt zij.quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar zit ook een significant verschil tussen
de stand van salar en tweets en filmpjes van fb. heel mooiquote:Op woensdag 20 maart 2024 18:48 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Uiteraard, want die schreeuwt erbij, zelfs als het eigenlijk iemand anders was, dan nog schreeuwt zij.
Misschien een nieuw topic aanmaken voor zulke bullshit; commentaar op verzinsels, kunnen we hier houden op dingen die daadwerkelijk op streams gebeurde..
Dat komt omdat hij opgewonden is, beetje begrip hequote:Op woensdag 20 maart 2024 18:48 schreef Jockari het volgende:
Den Danny begint raar te praten. Zelfs ik moet al goed luisteren wat hij zegt. Vreemd vies dialect heeft hij.
Als we het over schreeuwen hebben dan wint Alice op alle fronten. Ik heb net een paracetamol moeten slikken omdat ik even de reactie van Danny wilde horen. Was niet te doen met dat viswijf dat zich volledig op de voorgrond drong.quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:48 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Uiteraard, want die schreeuwt erbij, zelfs als het eigenlijk iemand anders was, dan nog schreeuwt zij.
Misschien een nieuw topic aanmaken voor zulke bullshit; commentaar op verzinsels, kunnen we hier houden op dingen die daadwerkelijk op streams gebeurde..
Jep. En dit maakt het ook een onmogelijke opdracht.quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:49 schreef Koos1958 het volgende:
Ik hoop toch dat jim of ashley bv schijt aan de freeze hebben als er geliefde binnen komen. Snap.ook echt niet dat Danny dit kon. Ik had echt maling gehad
Overdrijven is ook een kunst zegquote:Op woensdag 20 maart 2024 18:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als we het over schreeuwen hebben dan wint Alice op alle fronten. Ik heb net een paracetamol moeten slikken omdat ik even de reactie van Danny wilde horen. Was niet te doen met dat viswijf dat zich volledig op de voorgrond drong.
Ik buig mijn hoofd voor jou @rinardoquote:Op woensdag 20 maart 2024 18:49 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dat komt omdat hij opgewonden is, beetje begrip he
Dat zal dan wel......heb nooit gehoord dat er ruzie ontstond omdat iemand de afwas niet deed.quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:47 schreef KangaP het volgende:
En zullen Tyron en Randy de afwas doen?
Die hebben de avondafwas.
Zo lekker en dan lekkere stoofsaus er overheen en een dikke klodder Belze mayoquote:Op woensdag 20 maart 2024 18:36 schreef Jockari het volgende:
Nou zeg dat welquote:Op woensdag 20 maart 2024 18:50 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een kunst zeg
Geen woord van gelogen of overdrevenquote:Op woensdag 20 maart 2024 18:50 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een kunst zeg
Ashley en Karen hebben al 5500 euro gekost uit de pot. Die staan maar gewoon ff 10 min stilquote:Op woensdag 20 maart 2024 18:49 schreef Koos1958 het volgende:
Ik hoop toch dat jim of ashley bv schijt aan de freeze hebben als er geliefde binnen komen. Snap.ook echt niet dat Danny dit kon. Ik had echt maling gehad
Wat zijn stofjassen?quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:50 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zo lekker en dan lekkere stofjassen er overheen en een dikke klodder Belze mayoals ik er aan denk dan begin ik al te kwijlen
quote:
Dat hoop ik toch niet. Ik zou het heel lullig vinden tegenover Danny als zij zich niet aan de Freeze zouden houden.quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:49 schreef Koos1958 het volgende:
Ook niet mijn interesse, maar wat de lol is om hier domme verzinsels neer te plempen om je haat tegenover een bepaalde bewoner uit te vergroten ontgaat me geheel. Het is hier geen FB.quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:49 schreef Snoozey het volgende:
[..]
de stand van salar en tweets en filmpjes van fb. heel mooi
ach af en toe haat op een ander dan ashley is ook wel een keer fijnquote:Op woensdag 20 maart 2024 18:53 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ook niet mijn interesse, maar wat de lol is om hier domme verzinsels neer te plempen om je haat tegenover een bepaalde bewoner uit te vergroten ontgaat me geheel. Het is hier geen FB.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is Stella pils aan de kleur van flesjes te zien. Tezamen met Jupiler beste blond bier in Belgiëquote:
Daar kan deze post dan zo bijquote:Op woensdag 20 maart 2024 18:48 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:55 schreef Jockari het volgende:
Belgisch en nederlands bier. Groot verschilDus die maakt van Julpiler echte Heineken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het over verzinsels, haat zal me worst wezenquote:Op woensdag 20 maart 2024 18:54 schreef Snoozey het volgende:
[..]
ach af en toe haat op een ander dan ashley is ook wel een keer fijn
Dan mag alles gezegd en verzonnen worden.quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:54 schreef Snoozey het volgende:
[..]
ach af en toe haat op een ander dan ashley is ook wel een keer fijn
Heeft hij ook gedaan door te zeggen dat hij haar niet zal nomineren maar het wel deed.quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Welnee, die is meedogenloos. Die steekt lachend een mes in zijn rug.
mijn filmpje staat in forum had het ook gezienquote:Op woensdag 20 maart 2024 18:20 schreef missmistreated het volgende:
Eens, alleen kreeg hij geen reep chocoladequote:Op woensdag 20 maart 2024 18:57 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Heeft hij ook gedaan door te zeggen dat hij haar niet zal nomineren maar het wel deed.
Huh, bij mij zit hij aan tafel en zegt wat is deze mayo lekker en stopt nog een bitterbal in zn mondquote:
ja echt mensen waar je geen zak aan hebquote:Op woensdag 20 maart 2024 18:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja staat in z'n eentje te koken, die anderen flikkeren hun zooi in de keuken die Jimmy dan afwast en nu komt dat eten van Danny staan ze zich daar allemaal wel uitsloven. Ook de mensen die hem zullen nomineren
Stella Artois zegt hij net.. koppijn bier zei mijn vader altijd.quote:
Klopt, en smerig ook.quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:59 schreef lojanda het volgende:
[..]
Stella Artois zegt hij net.. koppijn bier zei mijn vader altijd.
Daar bestond toch wel wat behoorlijk kritiek op in de vooravond, toen Jimmy allen de afwas stond te doen om zijn aanrecht wat proper te krijgen, voor hij met het koken aan de slag begon te gaan .De queen sprong bij om af te drogen .quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat zal dan wel......heb nooit gehoord dat er ruzie ontstond omdat iemand de afwas niet deed.
Danny zei dat ze eerst Bitterballen eten met een apparatiefje en dan daarna friet met balletjes en stooffleesquote:Op woensdag 20 maart 2024 19:00 schreef BigBreg83 het volgende:
Beetje raar dat ze nu die bitterballen doen. Ik snap dst het bij Danny een aperatief is. Maar doet dat dan morgen om een uur of 4. Ze hebben gewoon een vriezer.
Zou het later op de avond doen, met een drankje erbij.quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:00 schreef BigBreg83 het volgende:
Beetje raar dat ze nu die bitterballen doen. Ik snap dst het bij Danny een aperatief is. Maar doet dat dan morgen om een uur of 4. Ze hebben gewoon een vriezer.
Denk het ook, maar hoe kan zo'n klein lijfje van Karen achter elkaar zoveel ballen opeten. Ik zit met verwondering te kijken .quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:00 schreef Cupfighter het volgende:
Ze genieten er volgens mij allemaal van
ja maar ja zo doet hij het hequote:Op woensdag 20 maart 2024 19:01 schreef rinardo het volgende:
[..]
Danny zei dat ze eerst Bitterballen eten met een apparatiefje en dan daarna friet met balletjes en stoofflees
Dat zou kunnen ik weet niet wie de middag afwas doet....het ging nu over de afpraak avondafwas.quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:01 schreef KangaP het volgende:
[..]
Daar bestond toch wel wat behoorlijk kritiek op in de vooravond, toen Jimmy allen de afwas stond te doen om zijn aanrecht wat proper te krijgen, voor hij met het koken aan de slag begon te gaan .De queen sprong bij om af te drogen .
Ja maar dat telt ook voor Alice vind ik vaak die eet ook veel voor z’n slanke meidquote:Op woensdag 20 maart 2024 19:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk het ook, maar hoe kan zo'n klein lijfje van Karen achter elkaar zoveel ballen opeten. Ik zit met verwondering te kijken .
Ja precies. Of tijdens de live show zaterdag.quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zou het later op de avond doen, met een drankje erbij.
Die reep had hij beloofd aan Alice dat als hij afgelopen zaterdag terug kwam uit de deur.quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:58 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Eens, alleen kreeg hij geen reep chocolade
quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:20 schreef missmistreated het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
Ja precies is ook zoquote:Op woensdag 20 maart 2024 19:04 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Die reep had hij beloofd aan Alice dat als hij afgelopen zaterdag terug kwam uit de deur.
Ja, maar die is veel grover dan Karen .quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:04 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja maar dat telt ook voor Alice vind ik vaak die eet ook veel voor z’n slanke meid
oh dat kan ik met bitterballen ook wel hoor hahaquote:Op woensdag 20 maart 2024 18:55 schreef zodeju het volgende:
Karen heeft een mond met eelt denk ik....terwijl ieder zit voorzichtig te doen doet zij gewoon een halve in haar mond zonder te blazen.
Zal wel vooraf afgesproken zijn, de stem gaf aan wanneer ze weer moesten vertrekken.quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:05 schreef Joyce-43 het volgende:
ze namen er wel erg de tijd voor hoor die familie
zo'n 8 min was de familie binnen idd. Pastte niet in tiktok filmpje van 10 min incl ook de napraat met bedankje familie was het 16 minquote:Op woensdag 20 maart 2024 19:05 schreef Joyce-43 het volgende:
ze namen er wel erg de tijd voor hoor die familie
ja en hun de hele tijd maar stil staan hahahquote:Op woensdag 20 maart 2024 19:07 schreef ledn81 het volgende:
[..]
zo'n 8 min was de familie binnen idd. Pastte niet in tiktok filmpje van 10 min incl ook de napraat met bedankje familie was het 16 min
De ochtend en middag afwas was de taak van Ty en Randy.quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat zou kunnen ik weet niet wie de middag afwas doet....het ging nu over de afpraak avondafwas.
Ik wil het wel maar altijd verbrand ik mijn lip.....en dat blijft dan gevoelig....quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:06 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
oh dat kan ik met bitterballen ook wel hoor haha
denk het niet, de stem zal het ook wel mooi gevonden hebbenquote:Op woensdag 20 maart 2024 19:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zal wel vooraf afgesproken zijn, de stem gaf aan wanneer ze weer moesten vertrekken.
Oh, wist niet dat de afwas voor de hele dag was.....quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:08 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
De ochtend en middag afwas was de taak van Ty en Randy.
Jimmy heeft Randy er nog op aangesproken nadat de middagafwas klaar was. Randy reageerde geschrokken : o shit ik zei nog ik ga t zo doen en ben gewoon blijven chillen buiten.
Jimmy zei geeft niet maar denk er de volgende keer graag aan .
Exact het ging over de avondafwas en volgens de queen en friends was de vooravond afwas ook de taak van Randy en Tyron .quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat zou kunnen ik weet niet wie de middag afwas doet....het ging nu over de afpraak avondafwas.
Hoorde een bezoeker zeggen hoeveel minuten ze nog hadden.quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:08 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
denk het niet, de stem zal het ook wel mooi gevonden hebben
Ze moeten Karen a volonte wijn geven. Wordt een mooie show dan.quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:11 schreef humpty het volgende:
Is de eerste wijn al op ...is de eerste wijn al op ..Karen
ahha......quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:10 schreef KangaP het volgende:
[..]
Exact het ging over de avondafwas en volgens de queen en friends was de vooravond afwas ook de taak van Randy en Tyron .
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 20 maart 2024 19:13 schreef Jockari het volgende:
Ze zijn mij vergeten, maar ik vergeef het ze
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:13 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb maar tomatensoep gemaakt met stokbrood en kruidenboter. Kan ik morgen ook eten en heb ik toch verse tomaten enzo op. Voor mij alleen koken heb ik hekel aan.quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:12 schreef lojanda het volgende:
Ik heb net zalm met spinazie in bladerdeeg gemaakt maar heb er nu helemaal geen zin meer in. Komt gewoon omdat ik aan die lekkere frieten met stoofsaus moet denkenZegt mijn man zullen we even naar Poppel rijden en daar een lekker frietje gaan eten
![]()
Het aperitiefje hebben ze al binnen..
* ledn81 pakt snel een rol toiletpapier en het oogpotlood van @Joyce-43 en schrijft ook een boodschapquote:Op woensdag 20 maart 2024 19:13 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:17 schreef ledn81 het volgende:
[..]
* ledn81 pakt snel een rol toiletpapier en het oogpotlood van @:Joyce-43 en schrijft ook een boodschap
Gefeliciteerd @:Jockari
![]()
Nog bij geven, tevens aan Karen. Wordt dan een superavond in de BB-geschiedenis.quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:16 schreef Joyce-43 het volgende:
Alice heeft al genoeg drank gehad die kan niet meer lullen
Van harte gefeliciteerdquote:Op woensdag 20 maart 2024 19:13 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:13 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:13 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
Niet meer lullen? Was het maar zo'n feestquote:Op woensdag 20 maart 2024 19:16 schreef Joyce-43 het volgende:
Alice heeft al genoeg drank gehad die kan niet meer lullen
Ja volgooien die 2quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:18 schreef Jockari het volgende:
[..]
Nog bij geven, tevens aan Karen. Wordt dan een superavond in de BB-geschiedenis.
Snap ik dat je dat niet leuk vindt.. en zeker nu niet. Ik hoop dat je vrouw weer snel is opgeknaptquote:Op woensdag 20 maart 2024 19:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik heb maar tomatensoep gemaakt met stokbrood en kruidenboter. Kan ik morgen ook eten en heb ik toch verse tomaten enzo op. Voor mij alleen koken heb ik hekel aan.
Moet je lang voor jezelf koken of is ze vlug weer terug.?quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik heb maar tomatensoep gemaakt met stokbrood en kruidenboter. Kan ik morgen ook eten en heb ik toch verse tomaten enzo op. Voor mij alleen koken heb ik hekel aan.
Als het goed blijft gaan vrijdag gelukkig.quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Moet je lang voor jezelf koken of is ze vlug weer terug.?
Hij kan het altijd bij iedereen zo doen dus ik vraag het me af.quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:29 schreef lojanda het volgende:
Randy met Ashley in gesprek over hoe snel het is gegaan en over hoe ze de finale zien. Ik vraag me alleen af of hij echt interesse heeft in wat Ashley zegt en vindt
In België noemen we stoofvlees gewoon stoofvlees, en balletjes in tomatensaus blijft dus ook gewoon balletjes in tomatensaus.quote:
Ja inderdaadquote:Op woensdag 20 maart 2024 19:32 schreef lojanda het volgende:
Ik had nog nooit gehoord dat de Belgen niet frikandel zeggen maar curryworst.
Dat laatste is helemaal niet nodigquote:Op woensdag 20 maart 2024 19:32 schreef Witborst het volgende:
Vind het weer vreselijk.
Zit je lekker te kijken naar Danny en zo in de tuin.. Gaan ze weer naar die gekke aslip.
Pfff ik kijk zoveel minder tegenwoordig.
Jammer dat ze dik lip in het begin met vriendjes politiek er in hebben terug gezet.
Zonde, hadden ze nooit moeten doen.
Vind het een vreselijk figuur.
Goed voor op de wallen.
Oh zekers .... zal duimen voor julie....quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:31 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Als het goed blijft gaan vrijdag gelukkig.
Ze hebben ook een grote bak stoofvlees en een grote bak balletjes in tomatensalsa gekregen. Natuurlijk niet dat het bij elkaar hoortquote:Op woensdag 20 maart 2024 19:33 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
In België noemen we stoofvlees gewoon stoofvlees, en balletjes in tomatensaus blijft dus ook gewoon balletjes in tomatensaus.
PS I : Denk dat ze beide bij had om ze te laten kiezen (ik zag precies 2 bakken, verschillend van kleur)
PS II : Jupiler is lekkerder dan Stella (mijn opinie); die laatste kreeg ik altijd hoofdpijn van
PS III : Feli Jockari
Dat zit er dik inquote:Op woensdag 20 maart 2024 19:38 schreef Ireth het volgende:
Morgen zijn ze allemaal aan de race door zoveel vettigheid ineens
quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:38 schreef Giggio het volgende:
[..]
of is het een egel?
dan ligt die nu in de kliko
(R.I.P. egeltje)
Is weer eens wat anders dan een verstoppingquote:Op woensdag 20 maart 2024 19:38 schreef Ireth het volgende:
Morgen zijn ze allemaal aan de race door zoveel vettigheid ineens
het blijft ook lekker dat snacken af en toe..........quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zie ze meer genieten dan tijdens die pizza avondjes, kaasfondue, gourmet en weet ik veel wat ....
Andere generatie andere manier van aansprekenquote:Op woensdag 20 maart 2024 19:41 schreef Joyce-43 het volgende:
ik heb toch van mijn vader geleerd dat je oudere mensen niet zo bij naam aanspreekt zoals Alice net deed met Magda de moeder van danny ik vind het ook heel asociaal klinken! voor een 20 jarige z'n oudere aanspreken
niet alles opmaken he is dure oogpotloodquote:Op woensdag 20 maart 2024 19:17 schreef ledn81 het volgende:
[..]
* ledn81 pakt snel een rol toiletpapier en het oogpotlood van @:Joyce-43 en schrijft ook een boodschap
Gefeliciteerd @:Jockari
![]()
Verwachten ze nu dat ze elke keer eten krijgenquote:Op woensdag 20 maart 2024 19:43 schreef humpty het volgende:
Ben benieuwd waar mijn kinderen mee aan komen zegt Ashley
Gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:13 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft daar nu niemand een basis aan tafel/eetmanieren?quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:44 schreef lojanda het volgende:
Nou dat is nu weer echt iets voor Ashley om te zeggen dat ze meer had verwacht van de stoofvlees. Dat doe je toch niet
Doe ik nog steedsquote:Op woensdag 20 maart 2024 19:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Andere generatie andere manier van aanspreken
Lang geleden sprak je alle ouderen aan met u
Dat is ook niet meer in NL
Ik hoorde het ook, hoe ondankbaar ben je dan. Je kan het minder vinden maar dat zeg je niet op de streams als die mensen het kunnen zien.quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:44 schreef lojanda het volgende:
Nou dat is nu weer echt iets voor Ashley om te zeggen dat ze meer had verwacht van de stoofvlees. Dat doe je toch niet
Mja , bij Ash kijk ik nergens meer van opquote:Op woensdag 20 maart 2024 19:44 schreef lojanda het volgende:
quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Verwachten ze nu dat ze elke keer eten krijgen
Ashley geeft al ''stille'' hints, mijn kinderen mogen wel slagroomtaart brengen, en, ik mis mn vriendinnen zoquote:Op woensdag 20 maart 2024 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Verwachten ze nu dat ze elke keer eten krijgen
Ja dat is ook zo idd.. maar vind het echt onbeschoft. Die familie van Danny zit nu natuurlijk te kijken hoe ze van al dat eten genieten en dan hebben ze dit alles ook nog zelf gemaakt en dan hoor je dat tokkie Ash het weer niet lekker vindtquote:Op woensdag 20 maart 2024 19:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mja , bij Ash kijk ik nergens meer van op
nou ik ook en oudere mensen moest ik dan wel met Tante of oom aanspreken dus zo als alice deed zo ik nooit doenquote:
Eerlijk zijn is niet altijd sociaal wenselijk zoals nu, je kan ook gewoon je mond houdenquote:Op woensdag 20 maart 2024 19:48 schreef Verida het volgende:
Ik vind het wel eerlijk. Ze zegt toch niet dat ze het vies vindt, ze had het pittiger verwacht.
tja weer de boel willen beinvloedenquote:Op woensdag 20 maart 2024 19:47 schreef rinardo het volgende:
[..]
[..]
Ashley geeft al ''stille'' hints, mijn kinderen mogen wel slagroomtaart brengen, en, ik mis mn vriendinnen zo
Het zag er koud lekkerder uit......maar bij stoofvlees denk ik aan draadjes vlees.quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:39 schreef lojanda het volgende:
Het is wel dunne stoofvlees.. ik ben gewend dat hij lekker dik is
Je bedoelt of ik dat tegen mijn ouders ook zeg? Mijn ouders zijn inmiddels overleden maar heb ik wel altijd gedaan. Nu ook nog tegen ouderen mensen.quote:
Je kan zo iets ook denkenquote:Op woensdag 20 maart 2024 19:48 schreef Verida het volgende:
Ik vind het wel eerlijk. Ze zegt toch niet dat ze het vies vindt, ze had het pittiger verwacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |