Eens......zo zonde.....quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:21 schreef Rhosyn het volgende:
Balletjes in tomatensaus over de friet.
Neeee dank je wel...![]()
Wordt mijn friet zacht van. Ik wil knapperige friet.
Alleen maar hier ... in het huis zal het ze een zorg zijn.quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:24 schreef LaCatastrophe het volgende:
[..]
Ik verwacht dat dit Freeze met familie/geliefden/kinderen ook niet bij iedereen gaat lukken. En ik kan me daar wel iets bij voorstellen.
Maar dat dit discussie gaat geven is evident.
Wel knap dat die boven dat gekrijs van Alice uitkomen danquote:Op woensdag 20 maart 2024 18:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee die zit ik aan te kijken in de keuken.....diegene die zo gilt komt niet in beeld.
quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Blijkbaar hebben ze ook een frituur gekregen, want de frituur staat aan meldde Glenn net.
Lekker belangrijk .quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:20 schreef missmistreated het volgende:
Tjonge, danny bewoog zeker nog 2 sec na de "freeze" als de beelden kloppen van spapaars....wat een lachertje weer !!
Wat ik begrijp is stoofvlees wat heel lang opstaat en niet in de tomaten saus, en balletjes zijn zo gaar......dus ik denk alletwee.quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:23 schreef Rhosyn het volgende:
Wacht.
Zijn er nu balletjes in tomaten saus en stoofvlees of noemen belgen balletjes in tomaten saus stoofvlees?
Ja Alice je doet nu heel blij en lief naar Danny en dan nog de beloofde chocola voor je gekocht en vanavond nomineer je hem .quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Ah .. de witte chocola die Danny vanochtend uit de wall kocht is voor Alice. Heeft ie voor Alice gekocht, voor vanavond.
Als dank krijgt hij straks een nominatie stem van haarquote:Op woensdag 20 maart 2024 18:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Ah .. de witte chocola die Danny vanochtend uit de wall kocht is voor Alice. Heeft ie voor Alice gekocht, voor vanavond.
Ze zullen toch hopelijk wel in ossenwit bakken..quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Blijkbaar hebben ze ook een frituur gekregen, want de frituur staat aan meldde Glenn net.
Ja denk het ook wel maar net andersom is ook al gebeurdquote:Op woensdag 20 maart 2024 18:28 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ja Alice je doet nu heel blij en lief naar Danny en dan nog de beloofde chocola voor je gekocht en vanavond nomineer je hem .
( logisch hoor , maar denk dat ze het nu wel moeilijker vindt)
dat is wel het lekkerstequote:Op woensdag 20 maart 2024 18:30 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze zullen toch hopelijk wel in ossenwit bakken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |