quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:12 schreef Snoozey het volgende:
ja to,m. jij bet ook rustiger geworden
ja tom, het is omdat dyan weg is
Ja staat in z'n eentje te koken, die anderen flikkeren hun zooi in de keuken die Jimmy dan afwast en nu komt dat eten van Danny staan ze zich daar allemaal wel uitsloven. Ook de mensen die hem zullen nominerenquote:Op woensdag 20 maart 2024 18:13 schreef Joyce-43 het volgende:
ja die gasten mogen ook wel eens hun eigen bende opruimen hoor gebruiken JIm soms als schoonmaakster in die keuken hun staan er er minste in
Als ze het al naar de keuken brengen. Tyron laat heel vaak zijn zooi buiten staanquote:Op woensdag 20 maart 2024 18:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja staat in z'n eentje te koken, die anderen flikkeren hun zooi in de keuken die Jimmy dan afwast en nu komt dat eten van Danny staan ze zich daar allemaal wel uitsloven. Ook de mensen die hem zullen nomineren
eenschquote:Op woensdag 20 maart 2024 18:18 schreef 5thencounter het volgende:
Ik vind het nog steeds niet kunnen dat ze familie in het huis laten, als die zwaklulletjes inzinken
Zo lekker.. maak ik ook heel vaakquote:Op woensdag 20 maart 2024 18:19 schreef humpty het volgende:
Ballekes in tomatensaus en stoofvlees door zijn Mama gemaakt
Als hij dat niet had gedaan had BB2024 de eerste psychopaat gecast.quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:20 schreef missmistreated het volgende:
Tjonge, danny bewoog zeker nog 2 sec na de "freeze" als de beelden kloppen van spapaars....wat een lachertje weer !!
Ik moet nog zien dat de anderen stil blijven staan als er familie binnenkomt. Zo niet dan zou dat wel super egoïstisch zijn tegenover Danny.quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:21 schreef LaCatastrophe het volgende:
[..]
Als hij dat niet had gedaan had BB2024 de eerste psychopaat gecast.
Dat is met stoofvlees of speciaal toch ook?quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:21 schreef Rhosyn het volgende:
Balletjes in tomatensaus over de friet.
Neeee dank je wel...![]()
Wordt mijn friet zacht van. Ik wil knapperige friet.
En en..quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:23 schreef Rhosyn het volgende:
Wacht.
Zijn er nu balletjes in tomaten saus en stoofvlees of noemen belgen balletjes in tomaten saus stoofvlees?
Nee ook geen stoofvlees of dat gore kapsalon.quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:23 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is met stoofvlees of speciaal toch ook?
Is echt heel erg lekker hoor
Randy is toch altijd voor de lunch...en bakt pannekoeken.....quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:21 schreef Joyce-43 het volgende:
Jimmy vraagt 2x wat aan Danny en 2x komt Alice der met scheurbek er door en nu weer bemoei je niet eens overal mee Alice ! echt nog ergers als Ash
en Randy met je is risico he lekker makkelijk he gezegd met je 0,0 seconde koken in de keuken en lles voor lief aannemen
Ik verwacht dat dit Freeze met familie/geliefden/kinderen ook niet bij iedereen gaat lukken. En ik kan me daar wel iets bij voorstellen.quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik moet nog zien dat de anderen stil blijven staan als er familie binnenkomt. Zo niet dan zou dat wel super egoïstisch zijn tegenover Danny.
Eens......zo zonde.....quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:21 schreef Rhosyn het volgende:
Balletjes in tomatensaus over de friet.
Neeee dank je wel...![]()
Wordt mijn friet zacht van. Ik wil knapperige friet.
Alleen maar hier ... in het huis zal het ze een zorg zijn.quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:24 schreef LaCatastrophe het volgende:
[..]
Ik verwacht dat dit Freeze met familie/geliefden/kinderen ook niet bij iedereen gaat lukken. En ik kan me daar wel iets bij voorstellen.
Maar dat dit discussie gaat geven is evident.
Wel knap dat die boven dat gekrijs van Alice uitkomen danquote:Op woensdag 20 maart 2024 18:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee die zit ik aan te kijken in de keuken.....diegene die zo gilt komt niet in beeld.
quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Blijkbaar hebben ze ook een frituur gekregen, want de frituur staat aan meldde Glenn net.
Lekker belangrijk .quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:20 schreef missmistreated het volgende:
Tjonge, danny bewoog zeker nog 2 sec na de "freeze" als de beelden kloppen van spapaars....wat een lachertje weer !!
Wat ik begrijp is stoofvlees wat heel lang opstaat en niet in de tomaten saus, en balletjes zijn zo gaar......dus ik denk alletwee.quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:23 schreef Rhosyn het volgende:
Wacht.
Zijn er nu balletjes in tomaten saus en stoofvlees of noemen belgen balletjes in tomaten saus stoofvlees?
Ja Alice je doet nu heel blij en lief naar Danny en dan nog de beloofde chocola voor je gekocht en vanavond nomineer je hem .quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Ah .. de witte chocola die Danny vanochtend uit de wall kocht is voor Alice. Heeft ie voor Alice gekocht, voor vanavond.
Als dank krijgt hij straks een nominatie stem van haarquote:Op woensdag 20 maart 2024 18:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Ah .. de witte chocola die Danny vanochtend uit de wall kocht is voor Alice. Heeft ie voor Alice gekocht, voor vanavond.
Ze zullen toch hopelijk wel in ossenwit bakken..quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Blijkbaar hebben ze ook een frituur gekregen, want de frituur staat aan meldde Glenn net.
Ja denk het ook wel maar net andersom is ook al gebeurdquote:Op woensdag 20 maart 2024 18:28 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ja Alice je doet nu heel blij en lief naar Danny en dan nog de beloofde chocola voor je gekocht en vanavond nomineer je hem .
( logisch hoor , maar denk dat ze het nu wel moeilijker vindt)
dat is wel het lekkerstequote:Op woensdag 20 maart 2024 18:30 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze zullen toch hopelijk wel in ossenwit bakken..
Daar heb je een punt.......quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:27 schreef danilel het volgende:
omkoop chocola van Danny voor Alice maar zegt nu dat hij dat eigenlijk voor vanavond na de nomis wilde doen .......
waarom zeg je het dan nu toch voor de nomi?
Blehhh niervet..quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:30 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze zullen toch hopelijk wel in ossenwit bakken..
Pauze hebben ze dan de hele dag door..quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:32 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Altijd rond deze tijd... febo heeft diner pauze.
aha, kijk zelf meestal ook niet rond deze tijd, thanx voor de uitlegquote:Op woensdag 20 maart 2024 18:32 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Altijd rond deze tijd... febo heeft diner pauze.
Welnee, die is meedogenloos. Die steekt lachend een mes in zijn rug.quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:28 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ja Alice je doet nu heel blij en lief naar Danny en dan nog de beloofde chocola voor je gekocht en vanavond nomineer je hem .
Heerlijke frietjes heb je danquote:
Het 2e is trouwens een aanname van mijquote:Op woensdag 20 maart 2024 18:32 schreef danilel het volgende:
[..]
aha, kijk zelf meestal ook niet rond deze tijd, thanx voor de uitleg
Dat vind ik niet zo gek hoor.. Danny heeft haar ook al meerdere keren genomineerd.quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:28 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Weet ik ook al niet meerquote:Op woensdag 20 maart 2024 18:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Over hoeveel dagen waren de freezes vorig jaar verdeeld?
Is duidelijk geen pippi langkous ... het is ook niet echt rocket science...quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:34 schreef Snoozey het volgende:
tom kan geen friet bakken
heeft hij nog nooit gedaan, dus kan niet helpen
Achter de hottub.quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:35 schreef ledn81 het volgende:
Waar was Glenn eigenlijk tijdens de Freeze?![]()
Tijd voor het alarmquote:Op woensdag 20 maart 2024 18:36 schreef Rhosyn het volgende:
Er is wel ineens een heel andere energie in het huis/onder de bewoners.
En ik hoor net dat de friet moet zingen ... weet niet waarvoorquote:Op woensdag 20 maart 2024 18:36 schreef Jockari het volgende:
Frieten snijden, niet te dun. Voorbakken op 150 graden. Laten rusten, en nog even opbakken aan 180 graden tot goudgeel.
En liefst gebakken in "ossewit" voor beste resultaat.
Zo eten wij het in de kempen, en kan geen enkele frituur tegenop.
quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:36 schreef Jockari het volgende:
Frieten snijden, niet te dun. Voorbakken op 150 graden. Laten rusten, en nog even opbakken aan 180 graden tot goudgeel.
Zingen is eigenlijk het "sissen" in het vet, maar visuele controle is beter.quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:37 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En ik hoor net dat de friet moet zingen ... weet niet waarvoor
Wij ook in 010, maar dan met patatquote:Op woensdag 20 maart 2024 18:36 schreef Jockari het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |