Gefeliciteerdquote:Op woensdag 20 maart 2024 19:13 schreef Jockari het volgende:
Ze zijn mij vergeten, maar ik vergeef het ze
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:13 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb maar tomatensoep gemaakt met stokbrood en kruidenboter. Kan ik morgen ook eten en heb ik toch verse tomaten enzo op. Voor mij alleen koken heb ik hekel aan.quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:12 schreef lojanda het volgende:
Ik heb net zalm met spinazie in bladerdeeg gemaakt maar heb er nu helemaal geen zin meer in. Komt gewoon omdat ik aan die lekkere frieten met stoofsaus moet denkenZegt mijn man zullen we even naar Poppel rijden en daar een lekker frietje gaan eten
![]()
Het aperitiefje hebben ze al binnen..
* ledn81 pakt snel een rol toiletpapier en het oogpotlood van @Joyce-43 en schrijft ook een boodschapquote:Op woensdag 20 maart 2024 19:13 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:17 schreef ledn81 het volgende:
[..]
* ledn81 pakt snel een rol toiletpapier en het oogpotlood van @:Joyce-43 en schrijft ook een boodschap
Gefeliciteerd @:Jockari
![]()
Nog bij geven, tevens aan Karen. Wordt dan een superavond in de BB-geschiedenis.quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:16 schreef Joyce-43 het volgende:
Alice heeft al genoeg drank gehad die kan niet meer lullen
Van harte gefeliciteerdquote:Op woensdag 20 maart 2024 19:13 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:13 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:13 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
Niet meer lullen? Was het maar zo'n feestquote:Op woensdag 20 maart 2024 19:16 schreef Joyce-43 het volgende:
Alice heeft al genoeg drank gehad die kan niet meer lullen
Ja volgooien die 2quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:18 schreef Jockari het volgende:
[..]
Nog bij geven, tevens aan Karen. Wordt dan een superavond in de BB-geschiedenis.
Snap ik dat je dat niet leuk vindt.. en zeker nu niet. Ik hoop dat je vrouw weer snel is opgeknaptquote:Op woensdag 20 maart 2024 19:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik heb maar tomatensoep gemaakt met stokbrood en kruidenboter. Kan ik morgen ook eten en heb ik toch verse tomaten enzo op. Voor mij alleen koken heb ik hekel aan.
Moet je lang voor jezelf koken of is ze vlug weer terug.?quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik heb maar tomatensoep gemaakt met stokbrood en kruidenboter. Kan ik morgen ook eten en heb ik toch verse tomaten enzo op. Voor mij alleen koken heb ik hekel aan.
Als het goed blijft gaan vrijdag gelukkig.quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Moet je lang voor jezelf koken of is ze vlug weer terug.?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |