Ik gebruik mijn airfryer geen stank knapperige frietjes heerlijk.quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:36 schreef Jockari het volgende:
Frieten snijden, niet te dun. Voorbakken op 150 graden. Laten rusten, en nog even opbakken aan 180 graden tot goudgeel.
En liefst gebakken in "ossewit" voor beste resultaat.
Zo eten wij het in de kempen, en kan geen enkele frituur tegenop.
Precies. Dat is de enige die daarover mag beslissen. Zijn familie, zijn eten. Als hij alles op wil eten dan mag datquote:Op woensdag 20 maart 2024 18:39 schreef Snoozey het volgende:
doe lekker de helft van ieder. dat wil danny. en het is zijn eten
Volgens mij vroeg ze Danny gewoon iets. Vond het irritanter dat ze daarna iets aan Danny vroeg en Alice antwoord gafquote:Op woensdag 20 maart 2024 18:41 schreef danilel het volgende:
Ashley komt zich er op het laatste ook nog mee bemoeien
quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:42 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Volgens mij vroeg ze Danny gewoon iets
ze wilde het eerst anders dan wat Danny wilde maar op eens had ze het door dat Danny dat niet wilde en toen zei ze ; "we doen het precies zoals jij het wil, net alsof we bij jou thuis zijn"quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:42 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Volgens mij vroeg ze Danny gewoon iets
Ik vind het wel best mooi zo.quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:42 schreef mazaru het volgende:
Ze is gewoon tien jaar jonger met haar haar zo
[ afbeelding ]
Daar zit ook een significant verschil tussenquote:Op woensdag 20 maart 2024 18:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, bij Alice is het bemoeien en bij Ashley is het vragen.....
Wij vroeger ook zo gedaan. Maar sinds de kinderen uit huis zijn alleen nog patat als de kleinkinderen hier logeren.quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:36 schreef Jockari het volgende:
Frieten snijden, niet te dun. Voorbakken op 150 graden. Laten rusten, en nog even opbakken aan 180 graden tot goudgeel.
En liefst gebakken in "ossewit" voor beste resultaat.
Zo eten wij het in de kempen, en kan geen enkele frituur tegenop.
Dat is dan goed toch? Ze doet wat Danny wil, ik zie geen probleemquote:Op woensdag 20 maart 2024 18:44 schreef danilel het volgende:
[..]
ze wilde het eerst anders dan wat Danny wilde maar op eens had ze het door dat Danny dat niet wilde en toen zei ze ; "we doen het precies zoals jij het wil, net alsof we bij jou thuis zijn"
quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:44 schreef freaky40 het volgende:
Weekly basics hebben ze deze week nauwelijks nodig. Ze kunnen de rest van de week hier van eten.
ja maar!!quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:46 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Dat is dan goed toch? Ze doet wat Danny wil, ik zie geen probleem
Ja ik ook. Veel beter dan die lange nepsliertenquote:
quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja ik ook. Veel beter dan die lange nepslierten
Ga er maar van uit dat er een staatsgreep gepland wordt.quote:Op woensdag 20 maart 2024 13:50 schreef Toweler het volgende:
Iemand gesprekken gevolgd wie op wie wil stemmen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |