Toch weer eens iets beters dan op de bank of buiten liggen.quote:Op woensdag 20 maart 2024 13:07 schreef spapaars het volgende:
Spelen met blokjes, kleuterklas streams
Het is eerder bumor.quote:
Volgens mij niet….ze zal er wel een reden voor hebben…quote:Op woensdag 20 maart 2024 13:34 schreef Luna68 het volgende:
Jimmy loopt normaal toch nooit met Alice?
Ze zijn ook Duo maatjes geweest . Ze hebben vaker met elkaar gesproken en gelopenquote:Op woensdag 20 maart 2024 13:34 schreef Luna68 het volgende:
Zij of hijquote:Op woensdag 20 maart 2024 13:35 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Volgens mij niet….ze zal er wel een reden voor hebben…
Nu er geen bondjes meer zijn kan dat.quote:Op woensdag 20 maart 2024 13:34 schreef Luna68 het volgende:
Dit jaquote:Op woensdag 20 maart 2024 13:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nu er geen bondjes meer zijn kan dat.
Maar hij zat in een bondje met Alice, maar mss liep hij toen ook met haar… kweenie komt vreemd over.quote:Op woensdag 20 maart 2024 13:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nu er geen bondjes meer zijn kan dat.
Hijquote:Op woensdag 20 maart 2024 13:35 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Hij zat niet in een bondje , hij was duo met haar , iets totaal andersquote:Op woensdag 20 maart 2024 13:39 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Maar hij zat in een bondje met Alice, maar mss liep hij toen ook met haar… kweenie komt vreemd over.
Hijquote:Op woensdag 20 maart 2024 13:35 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Al regelmatig rondgelopen samen de afgelopen weken. Alice loopt heel veel buiten en de rest is aan het blokjes leggen en hun lopen buitenquote:Op woensdag 20 maart 2024 13:35 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Wie zegt dat er 2 gaan?quote:Op woensdag 20 maart 2024 13:43 schreef Clasientjuh het volgende:
Ashley komt sowieso op de bank zou mooi zijn als zij samen met Tom op de bank komt met Jimmy. Ik denk dat sowieso Tom dit wint en Jimmy en Ashley dan weg moeten. maar het kan ook anders zijn op de bank dat Ashley op de bank zit met Karen en Danny. Dan hebt je kans dat Ashley het wint van Danny en Karen en dat hun weg moeten.
Klopt, dat bedoelde ik eigenlijkquote:Op woensdag 20 maart 2024 13:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij zat niet in een bondje , hij was duo met haar , iets totaal anders
Er is wel een verschil tussen een bondje of een duoquote:
Je hebt gelijk, haalde die twee door elkaar, my badquote:Op woensdag 20 maart 2024 13:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Er is wel een verschil tussen een bondje of een duo
Bij Ash draait alles om ikke , ik ben er zo klaar meequote:Op woensdag 20 maart 2024 13:46 schreef greysbones het volgende:
Ash komt even zeggen dat ze dat brood wil
En hoe lang het nog duurt
Ze wil het graag warm
Jimmy
Straks
oh echt? wie? sorry ZH geen streamsquote:Op woensdag 20 maart 2024 13:47 schreef Tuttebolleke het volgende:
En dan ineens een hard alarm en hup ze stoten hun domino bouwsels om 🫣
Niet gebeurd maar lijkt mij leuk 😂quote:Op woensdag 20 maart 2024 13:48 schreef rinardo het volgende:
[..]
oh echt? wie? sorry ZH geen streams
Geen alarm gehoordquote:Op woensdag 20 maart 2024 13:48 schreef rinardo het volgende:
[..]
oh echt? wie? sorry ZH geen streams
Dat soort dingen heb ik allemaal gemist , ik heb ook geen ideequote:Op woensdag 20 maart 2024 13:50 schreef Toweler het volgende:
Iemand gesprekken gevolgd wie op wie wil stemmen?
Of een saboteur die niet wist dat het undercover spelletje was afgelopen.quote:Op woensdag 20 maart 2024 13:47 schreef Tuttebolleke het volgende:
En dan ineens een hard alarm en hup ze stoten hun domino bouwsels om 🫣
Ik vind dat ze allemaal op hun eigen manier wel bepalend kunnen zijn qua aanwezigheid . Behalve Randy , die zegt weinigquote:
Zo zie maar weer hoe mensen die naar dezelfde plaatjes kijken er heel anders over kunnen denken. Ik vind het een schat van een meid en van mij mag ze winnenquote:
Ik hoorde er een stukje van : Asley heeft gezien dat iemand een knoflook teen heeft gepakt die Jimmy heeft gekocht van zijn coins, dat ze dat onbeschoft vond. Diegene heeft er een saus van gemaakt om z'n brood in te dopen. Ze gaat er niks van zeggen anders is zij de gebeten hond, maar ze heeft het een aantal keren herhaald dat ze het gewoon onbeschoft vond. En als ze er dan iets van zou gaan zeggen dat Jimmy dan gaat zeggen pak maar. Ze begrijpt niet dat mensen zo iets doen, want arme Jimmy hij heeft al zo weinig.quote:Op woensdag 20 maart 2024 13:42 schreef Joyce-43 het volgende:
ahhh bij Tom is het omgevallen
even he zouden Tom en Karen elkaar toch meer leuk vinden als vrienden want beide vond die negeer periode niets van elkaar en gisteren nadat het uitgesproken was zaten ze in cocoon en toen nog beetje gesproken en Karen zat beetje te dollen van ja niet meer doen he Tom, en de manier van kijken en doen vanhem vond ik toch wel veel zeggend eigenlijk en karen was weer aan het giebelen.
Ashley heeft het over het feit dat JImmy spullen heeft gekocht voor het eten en dat andere eten ervan enzo maar zij betaalt toch ook niets eraan en eet het ook
En toch blijf ik het gevoel hebben dat Jimmy zich bij Alice probeert van de bank te praten omdat hij een vermoeden heeft dat zij hem gaat nominerenquote:Op woensdag 20 maart 2024 13:56 schreef Puzzie het volgende:
Ik vind dit toch wel een leuk gesprek tussen die twee.
quote:Op woensdag 20 maart 2024 13:53 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Blijf nou gewoon domino kijken 🤪
Die stem van haar gaat door merg en beenquote:Op woensdag 20 maart 2024 13:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind dat ze allemaal op hun eigen manier wel bepalend kunnen zijn qua aanwezigheid . Behalve Randy , die zegt weinig![]()
De meesten zijn op momenten heel erg aanwezig, Alice ook, maar anderen ookquote:Op woensdag 20 maart 2024 13:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zo zie maar weer hoe mensen die naar dezelfde plaatjes kijken er heel anders over kunnen denken. Ik vind het een schat van een meid en van mij mag ze winnen
Ja, tetteren kan ze wel, Jimmy liep net even zijn oren dicht te houdenquote:Op woensdag 20 maart 2024 14:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die stem van haar gaat door merg en been
Is toch ook flauw om te doen.quote:Op woensdag 20 maart 2024 13:58 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ik hoorde er een stukje van : Asley heeft gezien dat iemand een knoflook teen heeft gepakt die Jimmy heeft gekocht van zijn coins, dat ze dat onbeschoft vond. Diegene heeft er een saus van gemaakt om z'n brood in te dopen. Ze gaat er niks van zeggen anders is zij de gebeten hond, maar ze heeft het een aantal keren herhaald dat ze het gewoon onbeschoft vond. En als ze er dan iets van zou gaan zeggen dat Jimmy dan gaat zeggen pak maar. Ze begrijpt niet dat mensen zo iets doen, want arme Jimmy hij heeft al zo weinig.
Ik begreep dat juist zij met hem wilde lopen, maar dan nog : soms zeggen mensen dingen uit boosheidquote:Op woensdag 20 maart 2024 13:59 schreef Luna68 het volgende:
[..]
En toch blijf ik het gevoel hebben dat Jimmy zich bij Alice probeert van de bank te praten omdat hij een vermoeden heeft dat zij hem gaat nomineren
moeten er 2 vertrekken?quote:Op woensdag 20 maart 2024 13:43 schreef Clasientjuh het volgende:
Ashley komt sowieso op de bank zou mooi zijn als zij samen met Tom op de bank komt met Jimmy. Ik denk dat sowieso Tom dit wint en Jimmy en Ashley dan weg moeten. maar het kan ook anders zijn op de bank dat Ashley op de bank zit met Karen en Danny. Dan hebt je kans dat Ashley het wint van Danny en Karen en dat hun weg moeten.
Ja maar dat heb ik met Karen en Ash nog wat meerquote:Op woensdag 20 maart 2024 14:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die stem van haar gaat door merg en been
karen heel erg pfffquote:Op woensdag 20 maart 2024 14:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja maar dat heb ik met Karen en Ash nog wat meer
Ty Randy Alicequote:Op woensdag 20 maart 2024 13:50 schreef Toweler het volgende:
Vreselijk jaquote:
Ik snap alleen hun keuze voor Jimmy niet helemaalquote:Op woensdag 20 maart 2024 14:05 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ty Randy Alice
Ashley Jimmy Danny
De rest nog niet duidelijk.
Omdat het een Nederlander is?quote:Op woensdag 20 maart 2024 14:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik snap alleen hun keuze voor Jimmy niet helemaal
Dus eigenlijk doen zij hetzelfde als Ash?quote:Op woensdag 20 maart 2024 14:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Omdat het een Nederlander is?
<speculaas>
Glenn vond ze een verloren stem las ik. Bovendien is Jimmy een Nederlander en Alice zal ook beseffen dat ze Nederlanders eruit moet spelen.quote:Op woensdag 20 maart 2024 14:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik snap alleen hun keuze voor Jimmy niet helemaal
Nee Ashley laat Belgen Nederlanders nomineren, en ze doen het nog ookquote:Op woensdag 20 maart 2024 14:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dus eigenlijk doen zij hetzelfde als Ash?
rinardo in BB / [Streamverslagen BB 2024 #2] dit is het wel zo ongeveerquote:Op woensdag 20 maart 2024 13:50 schreef Toweler het volgende:
Ik vind Glenn een hele prettige stem hebben, maar die versta ik weer nietquote:Op woensdag 20 maart 2024 14:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja maar dat heb ik met Karen en Ash nog wat meer
Dus toch hetzelfde doen als Ash, en daar was zoveel kritiek opquote:Op woensdag 20 maart 2024 14:09 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Glenn vond ze een verloren stem las ik. Bovendien is Jimmy een Nederlander en Alice zal ook beseffen dat ze Nederlanders eruit moet spelen.
LOL maar dat was toch gemeen?quote:Op woensdag 20 maart 2024 14:09 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Glenn vond ze een verloren stem las ik. Bovendien is Jimmy een Nederlander en Alice zal ook beseffen dat ze Nederlanders eruit moet spelen.
Alice vertrouwt Jimmy ook gewoon niet meer geloof ikquote:Op woensdag 20 maart 2024 14:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dus toch hetzelfde doen als Ash, en daar was zoveel kritiek op
quote:Op woensdag 20 maart 2024 14:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar zij had dat (zogenaamd) uitgedacht als 'spelbepaler' aka generaalquote:Op woensdag 20 maart 2024 14:09 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee Ashley laat Belgen Nederlanders nomineren, en ze doen het nog ook
Dat zijn speculaties in Social media na aanleiding van een poster 7+2=9 iemand denkt daar via een berekening van te kunnen maken dat er 2 weggaan deze week. Aangezien dit in verleden maar 1 x gebeurd is in 2022 met Leroy en Vera, acht ik de kans kleinquote:
quote:Op woensdag 20 maart 2024 14:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 maart 2024 14:12 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Alice mag dat zij is heel schattig en lief
ja lolquote:Op woensdag 20 maart 2024 14:13 schreef Sestra666 het volgende:
dat bouwen is voor de lol nog? of heb ik wat gemist
Onze Oliver heeft dat in de wereld geholpen. Die had een schema.quote:Op woensdag 20 maart 2024 14:12 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dat zijn speculaties in Social media na aanleiding van een poster 7+2=9 iemand denkt daar via een berekening van te kunnen maken dat er 2 weggaan deze week. Aangezien dit in verleden maar 1 x gebeurd is in 2022 met Leroy en Vera, acht ik de kans klein
Dat heb ik niet niet zo gelezen/gehoordquote:Op woensdag 20 maart 2024 14:18 schreef KinKiJan het volgende:
Maar we gaan er nu dus ineens vanuit dat Alice voor die groep bepaalde dat Jimmy erop moet als Nederlander?
Komt wel even uit voor mensen die acties van Ashley onder het spel of enthousiasme scharen, maar wat Alice doet met hypocriet of egostisch bestempelen. De ironie..
Want Ty en Randy vroegen aan Alice wie ze zou nomineren, ze noemde alleen die 3 als antwoord op hun vraag en that's it.
Kloptquote:Op woensdag 20 maart 2024 14:18 schreef KinKiJan het volgende:
Maar we gaan er nu dus ineens vanuit dat Alice voor die groep bepaalde dat Jimmy erop moet als Nederlander?
Komt wel even uit voor mensen die acties van Ashley onder het spel of enthousiasme scharen, maar wat Alice doet met hypocriet of egostisch bestempelen. De ironie..
Want Ty en Randy vroegen aan Alice wie ze zou nomineren, ze noemde alleen die 3 als antwoord op hun vraag en that's it.
dit was dat schemaquote:Op woensdag 20 maart 2024 14:18 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Onze Oliver heeft dat in de wereld geholpen. Die had een schema.
Ik snap niet zo goed wat daar duidelijk een hint aan moet zijnquote:Op woensdag 20 maart 2024 14:29 schreef rinardo het volgende:
[..]
dit was dat schema
De afbeelding 7 + 2 = 9 in de woonkamer is wellicht een duidelijke hint: van zodra er nog maar 9 bewoners in het huis zitten, volgt er de week nadien een dubbele exit (2 mensen dus) en blijven er nog 7 over. We hebben het even uitgerekend: die dubbele exit komt er op zaterdagavond 23 maart aanstaande.
Twee weken later start de finaleweek en die zal dan wellicht met 5 mensen gestart worden. In de loop van die week is er wellicht opnieuw een dubbele exit zodat de finaledag met drie mensen is
precies klink klare onzinquote:Op woensdag 20 maart 2024 14:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed wat daar duidelijk een hint aan moet zijn
Had ook week 7 - 2 personen
Er is wat dat betreft veel te weinig info over hoeveel ze de finale in gaan om daar iets zinnigs over te zeggen
Nee daarom vraag ik het ook voor het weer een eigen leven gaat leidenquote:Op woensdag 20 maart 2024 14:22 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Dat heb ik niet niet zo gelezen/gehoord
ja maar als ze dan zo klaagt gisteren ook al dan moet ze er wel wat van zeggen, wie was dat dan?quote:Op woensdag 20 maart 2024 13:58 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ik hoorde er een stukje van : Asley heeft gezien dat iemand een knoflook teen heeft gepakt die Jimmy heeft gekocht van zijn coins, dat ze dat onbeschoft vond. Diegene heeft er een saus van gemaakt om z'n brood in te dopen. Ze gaat er niks van zeggen anders is zij de gebeten hond, maar ze heeft het een aantal keren herhaald dat ze het gewoon onbeschoft vond. En als ze er dan iets van zou gaan zeggen dat Jimmy dan gaat zeggen pak maar. Ze begrijpt niet dat mensen zo iets doen, want arme Jimmy hij heeft al zo weinig.
en beetje lopen rekenen ook samen met die 2quote:Op woensdag 20 maart 2024 14:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Klopt
Ty en Randy zijn naar alice gelopen
Enige dat alice heeft gedaan is antwoord geven op de vraag van ty en randy
Niet meer niet minder
haha lol, dat zei Danny?quote:Op woensdag 20 maart 2024 14:40 schreef ledn81 het volgende:
De kinderen van Glenn hebben waarschijnlijk zelf hun spaargeld ingelegd voor dat vliegtuigje in de hoop dat papa nog even weg blijft.
Kunnen ze eindelijk zelf eens met hun lego en domino spelen thuis![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 maart 2024 14:45 schreef Joyce-43 het volgende:
zeg word ik genegeerd hier ?!![]()
geen enkele reacties op sommige berichten haha,
maar denken jullie niet dat die 2 elkaar toch meer als leuk vinden Tom en Karen
Er moet iets spelen, Karen eet nu met de mond dicht.quote:Op woensdag 20 maart 2024 14:45 schreef Joyce-43 het volgende:
Dat en omdat de jongens een kans zien om niet op de bank te komen stemmen ze met Alice mee ipv wat ze zelf hadden bedacht. Dus in die zin is Alice bepalendquote:Op woensdag 20 maart 2024 14:42 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
en beetje lopen rekenen ook samen met die 2
ja ik vond hoe tom gisteren keek in de cocoon naar karen en zijn doen en laten zou ik toch zeggen van wel hoor en Karen zat te giechelen weerquote:Op woensdag 20 maart 2024 14:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er moet iets spelen, Karen eet nu met de mond dicht.
Met Karen zegt dat niets, die giechelt naar iedereen.quote:Op woensdag 20 maart 2024 14:51 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ik vond hoe tom gisteren keek in de cocoon naar karen en zijn doen en laten zou ik toch zeggen van wel hoor en Karen zat te giechelen weer
Ik denk dat ze in het begin aantrekkingskracht had, maar dat ze nu zijn persoonlijkheid heeft leren kennen dus voor haar een duidelijke no goquote:Op woensdag 20 maart 2024 14:51 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ik vond hoe tom gisteren keek in de cocoon naar karen en zijn doen en laten zou ik toch zeggen van wel hoor en Karen zat te giechelen weer
Nee. Een mismatch. Ze begrijpt hem totaal niet. Dat gaat nooit werken.quote:Op woensdag 20 maart 2024 14:45 schreef Joyce-43 het volgende:
Tyron is in populatie ook heel erg gestegen in 1 week, ik hou de cijfers van de insta volgers bij, en hij steeg het meest van allemaalquote:Op woensdag 20 maart 2024 15:03 schreef Clasientjuh het volgende:
Tyron goed bezig jou broer is erg trots op jou ik heb hem nog gesproken vanochtend goed bezig❤️
Geen idee , viel net te laat in het gesprek.quote:Op woensdag 20 maart 2024 14:38 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar als ze dan zo klaagt gisteren ook al dan moet ze er wel wat van zeggen, wie was dat dan?
ZIelig en alleen buitenquote:
het scheelde echt niet veel.quote:Op woensdag 20 maart 2024 15:17 schreef Kajmu het volgende:
[..]
NEE JOH HIj slaapt toch niet? Is enkel van het zonnetje aan het genieten dat mag toch?
Hij kan ook mee gaan bouwen met de steentjesquote:Op woensdag 20 maart 2024 15:09 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Zit zich waarschijnlijk weer buitengesloten te voelen ( is mijn aanname)
Wou hij niet. Was niets voor hem.quote:Op woensdag 20 maart 2024 15:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij kan ook mee gaan bouwen met de steentjes
Kan mij er iets bij voorstellen. Is denk ook niet makkelijk voor hem om over de grond te kruipenquote:Op woensdag 20 maart 2024 15:24 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Wou hij niet. Was niets voor hem.
Tom vroeg het vanmorgen.
Tom heeft gisteren nog in een gesprek met Jimmy gezegd dat er niet n vrouw in BB is geweest waarvan hij warm wordt. Vond het best bijzonder dat hij dat tegen Jimmy zeiquote:Op woensdag 20 maart 2024 14:51 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het nomineren op woensdag altijd in de ochtend was.. ben zo benieuwd wat het gaat zijn deze week.quote:Op woensdag 20 maart 2024 14:59 schreef freaky40 het volgende:
Het is afwachten tot ze mogen nomineren, maar dat kan ook wel vanavond pas zijn. Voor de rest is deze week wel klaar en zitten ze met de handen in het haar van wat nu te doen, bij de Febo.
Het is ook wel eens begin van de avond pas geweest.quote:Op woensdag 20 maart 2024 15:36 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik dacht dat het nomineren op woensdag altijd in de ochtend was.. ben zo benieuwd wat het gaat zijn deze week.
Hij is idd weer wat bijgetrokken.. hij geniet weer wat meer en heeft alles een beetje los gelaten. Dat maakt het een stuk leuker ook voor hem. Voor ons streamers ookquote:Op woensdag 20 maart 2024 15:03 schreef Clasientjuh het volgende:
Tyron goed bezig jou broer is erg trots op jou ik heb hem nog gesproken vanochtend goed bezig❤️
Zo jammer dat hij het niet trekt.. ik denk dat het klaar is voor hem. Echt jammer want hij had ver kunnen komen.quote:
OEps, als het dan ook gaat gaat het ook snelquote:
Tis echt een boos verwent kind die zijn zin niet krijgt.....ik wil ik wil.....gaat hij straks stampvoeten misschien??quote:
Het is een reuze kleuter.quote:Op woensdag 20 maart 2024 15:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Tis echt een boos verwent kind die zijn zin niet krijgt.....ik wil ik wil.....gaat hij straks stampvoeten misschien??
zo zelfs sonja niet hahaquote:Op woensdag 20 maart 2024 15:34 schreef lojanda het volgende:
[..]
Tom heeft gisteren nog in een gesprek met Jimmy gezegd dat er niet n vrouw in BB is geweest waarvan hij warm wordt. Vond het best bijzonder dat hij dat tegen Jimmy zei
Hij heeft het vaak over haar, en hij past goed op haar sloffen, dus er is wel 1quote:Op woensdag 20 maart 2024 15:34 schreef lojanda het volgende:
[..]
Tom heeft gisteren nog in een gesprek met Jimmy gezegd dat er niet n vrouw in BB is geweest waarvan hij warm wordt. Vond het best bijzonder dat hij dat tegen Jimmy zei
nu eerst dat hele grote alarm dat ze schrikken ( Karen zegt het nu ook m)quote:Op woensdag 20 maart 2024 15:46 schreef freaky40 het volgende:
BB:'Leuk al die arbeid na de failed thema week opdracht, maar helaasss. Ook aan dit domino gefreubel komt een eind; we gaan nomineren!'
Geen idee maar dit is wat hij gisteren zei..quote:Op woensdag 20 maart 2024 15:51 schreef rinardo het volgende:
[..]
Hij heeft het vaak over haar, en hij past goed op haar sloffen, dus er is wel 1
[ link | afbeelding ]
Haha en dan demonstratief alleen buiten gaan zitten.quote:Op woensdag 20 maart 2024 15:09 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Zit zich waarschijnlijk weer buitengesloten te voelen ( is mijn aanname)
Het zou ook goed kunnen zijn dat hij even alleen wil zijn, ik heb die behoefte soms ook, maar ben dan niet zieligquote:Op woensdag 20 maart 2024 16:01 schreef engine het volgende:
[..]
Haha en dan demonstratief alleen buiten gaan zitten.
Zulke dingen deed ik als kind ook
Allemaal helemaal zelf omgeduwd..quote:Op woensdag 20 maart 2024 16:06 schreef spapaars het volgende:
Stream 1 en 2
https://streamable.com/q3mvgk
[ afbeelding ]
En dan morgenochtend reveal van de nominaties. Al zou het leuker zijn omdat vanavond eens te doen. Een paar jaar geleden deden ze dat ook wel eens, lagen ze al in bed en werd het al bekendgemaakt.quote:Op woensdag 20 maart 2024 16:07 schreef OmaJacky het volgende:
BB wel 'live' aanwezig vandaag, dus nominatie alarm zal wel afgaan na het opruimen van d'r steentjes.
Of de gehele nominaties later voor de bewoners op het scherm vertonen.quote:Op woensdag 20 maart 2024 16:09 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En dan morgenochtend reveal van de nominaties. Al zou het leuker zijn omdat vanavond eens te doen. Een paar jaar geleden deden ze dat ook wel eens, lagen ze al in bed en werd het al bekendgemaakt.
Begonnen!quote:Op woensdag 20 maart 2024 16:16 schreef lojanda het volgende:
Nou het speelkwartier is weer voorbij.. benieuwd hoelang het duurt voordat het gekonkel weer begint
Begon Jimmy erover of vroeg Ashley en Karen er naar?quote:Op woensdag 20 maart 2024 16:17 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Begonnen!Jimmy even vertellen over zijn gesprek met Tom
werd weer gevraagdquote:Op woensdag 20 maart 2024 16:18 schreef lojanda het volgende:
[..]
Begon Jimmy erover of vroeg Ashley en Karen er naar?
waar staat psa voor?quote:Op woensdag 20 maart 2024 16:27 schreef Li0nHeart het volgende:
PSA : Karen heeft geen gevoel meer in haar tepels ...
Dat krijg je met siliconen..quote:Op woensdag 20 maart 2024 16:27 schreef Li0nHeart het volgende:
PSA : Karen heeft geen gevoel meer in haar tepels ...
Ongelofelijk dat iemand daar trek in heeft.. alleen maar ongemak van.quote:Op woensdag 20 maart 2024 16:31 schreef Dotteke het volgende:
Ash moet iedere keer wennen aan het nieuwe gewocht van haar borsten
Ze heeft ook een band die ze draagt tijdens haar werk
En ze ligt altijd met een kussen omdat haar arm er anders niet overheen komt
Ze heeft al vaker andere in laten zetten ze heeft al een hele stapel thuis liggen.
Wat een lolquote:Op woensdag 20 maart 2024 16:32 schreef Dotteke het volgende:
Zoontje van Ash had een keer een beha aangedaan met die neptieten van Ash er in en hij kwam zo de kamer in lopen.
Ja, en dat ze door het gewicht van haar borsten een band moet dragen voor haar rugquote:Op woensdag 20 maart 2024 16:32 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ongelofelijk dat iemand daar trek in heeft.. alleen maar ongemak van.
Die dingen zijn ook mega groot , niet normaal . Ik vind het ook erg lelijk maar goed.quote:Op woensdag 20 maart 2024 16:31 schreef lojanda het volgende:
Ashley legt even uit hoe vaak ze al haar borsten heeft laten vergroten
Gelukkig mogen wij luisteren naar verhalen over Plopsaland...quote:Op woensdag 20 maart 2024 16:33 schreef marky het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat ze buiten aan het bespreken zijn.
Dan spoor je toch echt nietquote:Op woensdag 20 maart 2024 16:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, en dat ze door het gewicht van haar borsten een band moet dragen voor haar rug
Snap artsen ook niet dat ze dit doen
Heb jij een rechtstreeks lijntje met de febo?quote:Op woensdag 20 maart 2024 16:33 schreef marky het volgende:
Ze heeft eerder al een keer gezegd dat ze die maat er niet de eerste keer in kunnen plaatsen omdat je huid dat niet trekt.quote:Op woensdag 20 maart 2024 16:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die dingen zijn ook mega groot , niet normaal . Ik vind het ook erg lelijk maar goed.
Ovre stemmen bezigquote:Op woensdag 20 maart 2024 16:33 schreef marky het volgende:
Ja veel vrouwen laten hun borsten verkleinen omdat ze te groot zijn. Een last voor je nek en schoudersquote:Op woensdag 20 maart 2024 16:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die dingen zijn ook mega groot , niet normaal . Ik vind het ook erg lelijk maar goed.
Nee ik ook niet , en dan ook nog dat je veel hoort over vrouwen met lichamelijke en psychische klachten door hun borstvergroting. Doodengquote:Op woensdag 20 maart 2024 16:36 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze heeft eerder al een keer gezegd dat ze die maat er niet de eerste keer in kunnen plaatsen omdat je huid dat niet trekt.
Ik vind het echt afschuwelijk en begrijp het ook helemaal niet.
Bij Karen zie je er niks vanquote:Op woensdag 20 maart 2024 16:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja veel vrouwen laten hun borsten verkleinen omdat ze te groot zijn. Een last voor je nek en schouders
En sommige laten ze dan weer tot maatje groot vergroten
En het valt ook altijd op dat ze nep zijn
Vreemd ... op stream 2 was toch echt een SL voordat de buitengroep in beeld kwam. Dus dit moet toch een bewuste actie van jezelf zijn geweest... Dat mag natuurlijk. Maar......quote:Op woensdag 20 maart 2024 16:39 schreef mazaru het volgende:
Zit ik net naar een leuk ontspannen gesprek te luisteren schakelen ze weer over naar groep zuur met nominatiepraat. Ze instrueren hoe ze moeten stemmen. Allemaal luisteren naar Alice en Tiran
Vooral door wat er de laatste week is gebeurd.quote:Op woensdag 20 maart 2024 16:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Voor Alice blijft Jimmy over om als 3e op te stemmen.
Je hebt daar ook nog verschil in. Ashley heeft gekozen voor porno borsten. Dan heb je helemaal ronden siliconen en die zitten waarschijnlijk ook nog eens voor de borstspier.quote:Op woensdag 20 maart 2024 16:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja veel vrouwen laten hun borsten verkleinen omdat ze te groot zijn. Een last voor je nek en schouders
Geen idee waarom je dat vreemd vind. Ashley, Karen, Glenn en Danny hadden het over pretparken en ik zat daarnaar te luisteren.quote:Op woensdag 20 maart 2024 16:40 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Vreemd ... op stream 2 was toch echt een SL voordat de buitengroep in beeld kwam. Dus dit moet toch een bewuste actie van jezelf zijn geweest... Dat mag natuurlijk. Maar......
Bij Karen zitten ze ook achter de borstspierquote:
En toen klikte je stream 2 aan om daar over te mopperen? Dat laatste snap ik niet.. Maar ja... ieder z'n ding. Moet je ook zelf weten.quote:Op woensdag 20 maart 2024 16:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geen idee waarom je dat vreemd vind. Ashley, Karen, Glenn en Danny hadden het over pretparken en ik zat daarnaar te luisteren.
Ik klik helemaal niks aan. Ik heb maar 1 streamquote:Op woensdag 20 maart 2024 16:42 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En toen klikte je stream 2 aan om daar over te mopperen? Dat laatste snap ik niet.. Maar ja... ieder z'n ding. Moet je ook zelf weten.
Kruisje rechtsboven inquote:Op woensdag 20 maart 2024 16:42 schreef mazaru het volgende:
En nou moet ik weer naar dat gestook van dat loeder luisteren
En ze heeft gelijk. Vooral Tyron is zo lui als de netenquote:Op woensdag 20 maart 2024 16:43 schreef Dotteke het volgende:
En de stream schakkeld over naar de keuken waar Jimmy aan het afwassen is en Ash droogt af.
"Kijk ze daar eens liggen", zegt ze tegen Jimmy
Ach….ik heb er nog maar 1quote:Op woensdag 20 maart 2024 16:42 schreef lojanda het volgende:
[..]
Bij Karen zitten ze ook achter de borstspier
Borsten verkleinen is omdat vrouwen lichamelijke klachten hebben door hun borstenquote:Op woensdag 20 maart 2024 16:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar heeft ze zelf een HEEEEL andere mening overquote:Op woensdag 20 maart 2024 16:44 schreef Dotteke het volgende:
Staat echt leuk die haren zo. ALs ik Ash was deed ik dat nephaar er niet eens meer in
Nee maar het was ook maar kort nu moeten we weer naar het gezeur van mevrouw luisteren die nog nooit wat voor de groep heeft gekocht en jat allerlij snaai om het dan samen met Karen op de eten.quote:Op woensdag 20 maart 2024 16:34 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Heb jij een rechtstreeks lijntje met de febo?
En ik denk wegwezen!!!!! want het gaat weer over het aso gedrag bij Ashley......van natuurlijk de boysquote:Op woensdag 20 maart 2024 16:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kruisje rechtsboven in![]()
Maar jehebt geluk Ash en Jim zijn er weer op
Nominaties. Over Jimmy. Dat hij niet leuk was afgelopen dagen.quote:Op woensdag 20 maart 2024 16:33 schreef marky het volgende:
Ja ik weet het een paar keer bij kennissen gehoordquote:Op woensdag 20 maart 2024 16:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Borsten verkleinen is omdat vrouwen lichamelijke klachten hebben door hun borsten
Best een zware operatie waarbij de tepels worden verplaatst. Ook heel ingrijpend.
Ja ik gezien maar helaas maar kort.quote:Op woensdag 20 maart 2024 16:46 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Nominaties. Over Jimmy. Dat hij niet leuk was afgelopen dagen.
O echt, heb ik niet gehoord. Maar kan mij voorstellen dat zij dat lange stro weer in de haren wil hebbenquote:Op woensdag 20 maart 2024 16:45 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Daar heeft ze zelf een HEEEEL andere mening over
ja snap die link ook niet, beetje vreemd wel.quote:Op woensdag 20 maart 2024 16:46 schreef Puzzie het volgende:
Wat heeft Alice ineens met Karen? Die snap ik ook niet helemaal.
Karen is net zo fout als Ash
Help ik ben zielig, ze pesten mij. Stem op mij als ik op de bank zit. Ik ben underdog ik ga BB winnen.quote:
Ja dat snap ik echt nietquote:Op woensdag 20 maart 2024 16:47 schreef cat123 het volgende:
[..]
ja snap die link ook niet, beetje vreemd wel.
Echt wel. Die pakt nu alles aan om de mensen binnen zwart te maken. Net over Jimmy dat hij zo gemeen was omdat hij haar als saboteur beschuldigde. Of ze is gewoon heel dom of ze is heel smerig bezig. Ik denk het laatstequote:
En ook al gaan ze er niet echt op in...ze blijft herhalen wat een onbeschoftheid het is niet normaal.....dat doe je toch niet.quote:Op woensdag 20 maart 2024 16:48 schreef OmaJacky het volgende:
Ashley is weer lekker even in de zeikmodus. Even de 4 die buiten liggen te chillen afbranden.
Ze wordt er bloedlink van dat Randy een knoflookteentje heeft gepikt.
Die Ashley die van alles en nog wat gepakt heeft van de hapjes die ze van BB hebben gekregen en dat later samen met Ka hebben opgegeten onder de dekens.
Maar ja de wereld waar ze in zitten is klein en ondanks dat ze zegt dat ze weet dat ze op de bank komt heeft ze daar toch angst voor en gaat ze op iedereen waarvan ze denkt dat diegene haar erop zetten letten om over te mopperen.
Karen is veel linker dan Ash die heeft zich de afgelopen dagen bij iedereen weer geliefd gemaakt. Die gaat er ook zeker niet uit. Laatste vlaamse vrouw.quote:Op woensdag 20 maart 2024 16:46 schreef Puzzie het volgende:
Wat heeft Alice ineens met Karen? Die snap ik ook niet helemaal.
Karen is net zo fout als Ash
Karen wilde helpen maar Juimmy gaf ook aan het het liefst alleen te doen, dan had hij ook wat te doen.quote:Op woensdag 20 maart 2024 16:52 schreef OmaJacky het volgende:
Jimmy die net een grote bek had tegen Asley dat hij een van degene die buiten liggen gaat 'dwingen ' om hem te helpen, loopt naar buiten en zegt ik ga aan het avondeten beginnen en zegt verder niks hahahhaha .
Karen gaat helpen, maar die zat niet bij het groepje waar Asley en Jimmy op mopperde.
ik zal mijn 4 stemmen verdelen over jimmy en danny, de strohoed moet er uit dit weekendquote:Op woensdag 20 maart 2024 16:52 schreef marky het volgende:
[..]
Karen is veel linker dan Ash die heeft zich de afgelopen dagen bij iedereen weer geliefd gemaakt. Die gaat er ook zeker niet uit. Laatste vlaamse vrouw.
Als de bank Ash, Danny en Jimmy wordt dan denk ik dat ik op Jimmy gaan stemmen.
Wat ze nu doet valt voor mij ook onder vals en vies gedragquote:Op woensdag 20 maart 2024 16:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Echt wel. Die pakt nu alles aan om de mensen binnen zwart te maken. Net over Jimmy dat hij zo gemeen was omdat hij haar als saboteur beschuldigde. Of ze is gewoon heel dom of ze is heel smerig bezig. Ik denk het laatste
Die hapjes waren van BBquote:Op woensdag 20 maart 2024 16:48 schreef OmaJacky het volgende:
Ashley is weer lekker even in de zeikmodus. Even de 4 die buiten liggen te chillen afbranden.
Ze wordt er bloedlink van dat Randy een knoflookteentje heeft gepikt.
Die Ashley die van alles en nog wat gepakt heeft van de hapjes die ze van BB hebben gekregen en dat later samen met Ka hebben opgegeten onder de dekens.
Maar ja de wereld waar ze in zitten is klein en ondanks dat ze zegt dat ze weet dat ze op de bank komt heeft ze daar toch angst voor en gaat ze op iedereen waarvan ze denkt dat diegene haar erop zetten letten om over te mopperen.
Hij schijt niet in zijn broek. Hij heeft geen zin in de bank. Gaat zijn 5e keer zijn ook.quote:Op woensdag 20 maart 2024 16:54 schreef mazaru het volgende:
Tyron schijt in zijn broek dat hij misschien toch op de bank komt
Tyron, alice of Jimmy mogen eruit van mijquote:Op woensdag 20 maart 2024 16:54 schreef mazaru het volgende:
Tyron schijt in zijn broek dat hij misschien toch op de bank komt
dus Kashley stal van de hele groep en Randy pakte iets van Jimmyquote:Op woensdag 20 maart 2024 16:55 schreef Verida het volgende:
[..]
Die hapjes waren van BB
de knoflook had Jimmy gisteren gekocht uit de wall voor het eten van de hele groep.
Jimmy praatte doorlopend slecht over haar bv tegen tom die had dat verteld en zij heeft het daar over gehad vanmorgen met randy. En ze had hem horen praten tegen ashley en karen dat ze tom van he. Afpiktequote:Op woensdag 20 maart 2024 16:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat ze nu doet valt voor mij ook onder vals en vies gedrag
Ik zou het echt heel erg jammer vinden als Jimmy weg wordt gestemd
Same.quote:Op woensdag 20 maart 2024 16:52 schreef marky het volgende:
[..]
Karen is veel linker dan Ash die heeft zich de afgelopen dagen bij iedereen weer geliefd gemaakt. Die gaat er ook zeker niet uit. Laatste vlaamse vrouw.
Als de bank Ash, Danny en Jimmy wordt dan denk ik dat ik op Jimmy gaan stemmen.
Ja ze is echt niet lekker hoor.quote:Op woensdag 20 maart 2024 16:59 schreef mazaru het volgende:
Randy mag niet aardig tegen Ashley doen van Alice. Madam vind dat hij gewoon tegen haar moet zeggen dat hij niks met haar heeft
Hij is gewoon de hele middag aan het steentjes leggen geweest.quote:Op woensdag 20 maart 2024 17:00 schreef mazaru het volgende:
Die gozer moet doorligplekken hebben. Die heeft luiheid uitgevonden
[ afbeelding ]
Ik moet er wel om lachen allemaal. Als de ene groep het doet is het niet goed en doet de andere dit praten ook niet. Als Alice zich overal.buiten houd is het niet goed en is ze saai. Heeft ze zich aangepast aan de anderen is het ook weer niet goed. Komt er op neer iedereen heeft het samen over het nomineren en iedereen roddelt over elkaar en sommige maken anderen echt zwart in gesprekkenquote:Op woensdag 20 maart 2024 16:56 schreef mazaru het volgende:
Arrogante kwasten. Alice tettert dat Tyron koploper zal zijn. Ze zijn zo bang dat Tom op Tyron gaat. Alice stookt op dat ze niet moeten zeggen op wie ze stemmen tegen Tom. Tyron zegt dat hij tegen Tom niet over het spel praat. Nee, die hoort niet bij jullie zure groepje he?
Tom is een sukkel geweest dat hij zo nodig op iemand van zijn eigen groepje heeft gestemd. Nou hoort die bij niemand.
Ashley en of Karen exitquote:Op woensdag 20 maart 2024 16:56 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Tyron, alice of Jimmy mogen eruit van mij
Wat een bullshit. Hij had weinig keuze.quote:Op woensdag 20 maart 2024 16:56 schreef mazaru het volgende:
Arrogante kwasten. Alice tettert dat Tyron koploper zal zijn. Ze zijn zo bang dat Tom op Tyron gaat. Alice stookt op dat ze niet moeten zeggen op wie ze stemmen tegen Tom. Tyron zegt dat hij tegen Tom niet over het spel praat. Nee, die hoort niet bij jullie zure groepje he?
Tom is een sukkel geweest dat hij zo nodig op iemand van zijn eigen groepje heeft gestemd. Nou hoort die bij niemand.
Daar zal die wel moe van zijn dan. Liggend op zijn buik dominosteentjes rechtop zetten. De grootste inspanning is het eerste blokje omgooienquote:Op woensdag 20 maart 2024 17:01 schreef marky het volgende:
[..]
Hij is gewoon de hele middag aan het steentjes leggen geweest.
Alice is gewoon aan het afrekenen , en nu heeft ze Jimmy als target genomen , Alice praat zelf ook slecht over mensen , roddelt ook en nu ze zich sterker voelt staan en Jimmy in een dip zit maakt ze alles persoonlijk.quote:Op woensdag 20 maart 2024 16:59 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jimmy praatte doorlopend slecht over haar bv tegen tom die had dat verteld en zij heeft het daar over gehad vanmorgen met randy. En ze had hem horen praten tegen ashley en karen dat ze tom van he. Afpikte
ben er van overtuigd dat het meer energie kost dan je denkt maar maakt niet uit hoorquote:Op woensdag 20 maart 2024 17:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar zal die wel moe van zijn dan. Liggend op zijn buik dominosteentjes rechtop zetten. De grootste inspanning is het eerste blokje omgooien
quote:Op woensdag 20 maart 2024 17:04 schreef danilel het volgende:
[..]
ben er van overtuigd dat het meer energie kost dan je denkt maar maakt niet uit hoor
En terecht vind ik. Net zoals anderen dat doen.quote:Op woensdag 20 maart 2024 17:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Alice is gewoon aan het afrekenen , en nu heeft ze Jimmy als target genomen , Alice praat zelf ook slecht over mensen , roddelt ook en nu ze zich sterker voelt staan en Jimmy in een dip zit maakt ze alles persoonlijk.
Ik snap Tom ook niet in dit verhaal
Ja is ook zo, maar daarnet tegen Ashely in de keuken toen ze aan t afwassen waren ( wat volgens mij de taak van Ty en Randy was)heel hard mee mopperen met haar omdat die dus buiten aan t chillen waren.quote:Op woensdag 20 maart 2024 16:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Karen wilde helpen maar Juimmy gaf ook aan het het liefst alleen te doen, dan had hij ook wat te doen.
Hou toch op zeg gewoon ik heb een hekel aan die gozer dan weten dat.quote:Op woensdag 20 maart 2024 17:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar zal die wel moe van zijn dan. Liggend op zijn buik dominosteentjes rechtop zetten. De grootste inspanning is het eerste blokje omgooien
quote:Op woensdag 20 maart 2024 17:05 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En terecht vind ik. Net zoals anderen dat doen.
het kost ook zoveel concentratie niet normaal en niet voor een paar kwartier.quote:Op woensdag 20 maart 2024 17:04 schreef danilel het volgende:
[..]
ben er van overtuigd dat het meer energie kost dan je denkt maar maakt niet uit hoor
ach ja, bashen om te kunnen bashenquote:Op woensdag 20 maart 2024 17:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
het kost ook zoveel concentratie niet normaal en niet voor een paar kwartier.
ze weet dat op alice stemmen geen zin heeft dus dan moet de andere nederlander eropquote:Op woensdag 20 maart 2024 17:08 schreef Dotteke het volgende:
Ash gaat stemmen op Jimmy? Hoor ik dat goed
Ze is in overleg met Glenn
Wil tom niet, dat is een vertrouwensbreukquote:Op woensdag 20 maart 2024 17:08 schreef Dotteke het volgende:
Ash gaat stemmen op Jimmy? Hoor ik dat goed
Ze is in overleg met Glenn
Logisch welquote:Op woensdag 20 maart 2024 17:10 schreef danilel het volgende:
[..]
ze weet dat op alice stemmen geen zin heeft dus dan moet de andere nederladerer op
Haha logisch weer.quote:Op woensdag 20 maart 2024 17:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley wil principieel niet op een Belg![]()
Niet raar dat ze een hernia opgelopen heeftquote:Op woensdag 20 maart 2024 16:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, en dat ze door het gewicht van haar borsten een band moet dragen voor haar rug
Snap artsen ook niet dat ze dit doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |