Ja maar dat heb ik met Karen en Ash nog wat meerquote:Op woensdag 20 maart 2024 14:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die stem van haar gaat door merg en been
karen heel erg pfffquote:Op woensdag 20 maart 2024 14:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja maar dat heb ik met Karen en Ash nog wat meer
Ty Randy Alicequote:Op woensdag 20 maart 2024 13:50 schreef Toweler het volgende:
Iemand gesprekken gevolgd wie op wie wil stemmen?
Vreselijk jaquote:
Ik snap alleen hun keuze voor Jimmy niet helemaalquote:Op woensdag 20 maart 2024 14:05 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ty Randy Alice
Ashley Jimmy Danny
De rest nog niet duidelijk.
Omdat het een Nederlander is?quote:Op woensdag 20 maart 2024 14:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik snap alleen hun keuze voor Jimmy niet helemaal
Dus eigenlijk doen zij hetzelfde als Ash?quote:Op woensdag 20 maart 2024 14:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Omdat het een Nederlander is?
<speculaas>
Glenn vond ze een verloren stem las ik. Bovendien is Jimmy een Nederlander en Alice zal ook beseffen dat ze Nederlanders eruit moet spelen.quote:Op woensdag 20 maart 2024 14:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik snap alleen hun keuze voor Jimmy niet helemaal
Nee Ashley laat Belgen Nederlanders nomineren, en ze doen het nog ookquote:Op woensdag 20 maart 2024 14:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dus eigenlijk doen zij hetzelfde als Ash?
rinardo in BB / [Streamverslagen BB 2024 #2] dit is het wel zo ongeveerquote:Op woensdag 20 maart 2024 13:50 schreef Toweler het volgende:
Iemand gesprekken gevolgd wie op wie wil stemmen?
Ik vind Glenn een hele prettige stem hebben, maar die versta ik weer nietquote:Op woensdag 20 maart 2024 14:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja maar dat heb ik met Karen en Ash nog wat meer
Dus toch hetzelfde doen als Ash, en daar was zoveel kritiek opquote:Op woensdag 20 maart 2024 14:09 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Glenn vond ze een verloren stem las ik. Bovendien is Jimmy een Nederlander en Alice zal ook beseffen dat ze Nederlanders eruit moet spelen.
LOL maar dat was toch gemeen?quote:Op woensdag 20 maart 2024 14:09 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Glenn vond ze een verloren stem las ik. Bovendien is Jimmy een Nederlander en Alice zal ook beseffen dat ze Nederlanders eruit moet spelen.
Alice vertrouwt Jimmy ook gewoon niet meer geloof ikquote:Op woensdag 20 maart 2024 14:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dus toch hetzelfde doen als Ash, en daar was zoveel kritiek op
quote:Op woensdag 20 maart 2024 14:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar zij had dat (zogenaamd) uitgedacht als 'spelbepaler' aka generaalquote:Op woensdag 20 maart 2024 14:09 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee Ashley laat Belgen Nederlanders nomineren, en ze doen het nog ook
Dat zijn speculaties in Social media na aanleiding van een poster 7+2=9 iemand denkt daar via een berekening van te kunnen maken dat er 2 weggaan deze week. Aangezien dit in verleden maar 1 x gebeurd is in 2022 met Leroy en Vera, acht ik de kans kleinquote:
quote:Op woensdag 20 maart 2024 14:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 maart 2024 14:12 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Alice mag dat zij is heel schattig en lief
ja lolquote:Op woensdag 20 maart 2024 14:13 schreef Sestra666 het volgende:
dat bouwen is voor de lol nog? of heb ik wat gemist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |