waar staat psa voor?quote:Op woensdag 20 maart 2024 16:27 schreef Li0nHeart het volgende:
PSA : Karen heeft geen gevoel meer in haar tepels ...
Dat krijg je met siliconen..quote:Op woensdag 20 maart 2024 16:27 schreef Li0nHeart het volgende:
PSA : Karen heeft geen gevoel meer in haar tepels ...
Ongelofelijk dat iemand daar trek in heeft.. alleen maar ongemak van.quote:Op woensdag 20 maart 2024 16:31 schreef Dotteke het volgende:
Ash moet iedere keer wennen aan het nieuwe gewocht van haar borsten
Ze heeft ook een band die ze draagt tijdens haar werk
En ze ligt altijd met een kussen omdat haar arm er anders niet overheen komt
Ze heeft al vaker andere in laten zetten ze heeft al een hele stapel thuis liggen.
Wat een lolquote:Op woensdag 20 maart 2024 16:32 schreef Dotteke het volgende:
Zoontje van Ash had een keer een beha aangedaan met die neptieten van Ash er in en hij kwam zo de kamer in lopen.
Ja, en dat ze door het gewicht van haar borsten een band moet dragen voor haar rugquote:Op woensdag 20 maart 2024 16:32 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ongelofelijk dat iemand daar trek in heeft.. alleen maar ongemak van.
Die dingen zijn ook mega groot , niet normaal . Ik vind het ook erg lelijk maar goed.quote:Op woensdag 20 maart 2024 16:31 schreef lojanda het volgende:
Ashley legt even uit hoe vaak ze al haar borsten heeft laten vergroten
Gelukkig mogen wij luisteren naar verhalen over Plopsaland...quote:Op woensdag 20 maart 2024 16:33 schreef marky het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat ze buiten aan het bespreken zijn.
Dan spoor je toch echt nietquote:Op woensdag 20 maart 2024 16:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, en dat ze door het gewicht van haar borsten een band moet dragen voor haar rug
Snap artsen ook niet dat ze dit doen
Heb jij een rechtstreeks lijntje met de febo?quote:Op woensdag 20 maart 2024 16:33 schreef marky het volgende:
Ze heeft eerder al een keer gezegd dat ze die maat er niet de eerste keer in kunnen plaatsen omdat je huid dat niet trekt.quote:Op woensdag 20 maart 2024 16:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die dingen zijn ook mega groot , niet normaal . Ik vind het ook erg lelijk maar goed.
Ovre stemmen bezigquote:Op woensdag 20 maart 2024 16:33 schreef marky het volgende:
Ja veel vrouwen laten hun borsten verkleinen omdat ze te groot zijn. Een last voor je nek en schoudersquote:Op woensdag 20 maart 2024 16:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die dingen zijn ook mega groot , niet normaal . Ik vind het ook erg lelijk maar goed.
Nee ik ook niet , en dan ook nog dat je veel hoort over vrouwen met lichamelijke en psychische klachten door hun borstvergroting. Doodengquote:Op woensdag 20 maart 2024 16:36 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze heeft eerder al een keer gezegd dat ze die maat er niet de eerste keer in kunnen plaatsen omdat je huid dat niet trekt.
Ik vind het echt afschuwelijk en begrijp het ook helemaal niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |