Daar heeft ze zelf een HEEEEL andere mening overquote:Op woensdag 20 maart 2024 16:44 schreef Dotteke het volgende:
Staat echt leuk die haren zo. ALs ik Ash was deed ik dat nephaar er niet eens meer in
Nee maar het was ook maar kort nu moeten we weer naar het gezeur van mevrouw luisteren die nog nooit wat voor de groep heeft gekocht en jat allerlij snaai om het dan samen met Karen op de eten.quote:Op woensdag 20 maart 2024 16:34 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Heb jij een rechtstreeks lijntje met de febo?
En ik denk wegwezen!!!!! want het gaat weer over het aso gedrag bij Ashley......van natuurlijk de boysquote:Op woensdag 20 maart 2024 16:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kruisje rechtsboven in![]()
Maar jehebt geluk Ash en Jim zijn er weer op
Nominaties. Over Jimmy. Dat hij niet leuk was afgelopen dagen.quote:Op woensdag 20 maart 2024 16:33 schreef marky het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat ze buiten aan het bespreken zijn.
Ja ik weet het een paar keer bij kennissen gehoordquote:Op woensdag 20 maart 2024 16:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Borsten verkleinen is omdat vrouwen lichamelijke klachten hebben door hun borsten
Best een zware operatie waarbij de tepels worden verplaatst. Ook heel ingrijpend.
Ja ik gezien maar helaas maar kort.quote:Op woensdag 20 maart 2024 16:46 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Nominaties. Over Jimmy. Dat hij niet leuk was afgelopen dagen.
O echt, heb ik niet gehoord. Maar kan mij voorstellen dat zij dat lange stro weer in de haren wil hebbenquote:Op woensdag 20 maart 2024 16:45 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Daar heeft ze zelf een HEEEEL andere mening over
ja snap die link ook niet, beetje vreemd wel.quote:Op woensdag 20 maart 2024 16:46 schreef Puzzie het volgende:
Wat heeft Alice ineens met Karen? Die snap ik ook niet helemaal.
Karen is net zo fout als Ash
Help ik ben zielig, ze pesten mij. Stem op mij als ik op de bank zit. Ik ben underdog ik ga BB winnen.quote:
Ja dat snap ik echt nietquote:Op woensdag 20 maart 2024 16:47 schreef cat123 het volgende:
[..]
ja snap die link ook niet, beetje vreemd wel.
Echt wel. Die pakt nu alles aan om de mensen binnen zwart te maken. Net over Jimmy dat hij zo gemeen was omdat hij haar als saboteur beschuldigde. Of ze is gewoon heel dom of ze is heel smerig bezig. Ik denk het laatstequote:
En ook al gaan ze er niet echt op in...ze blijft herhalen wat een onbeschoftheid het is niet normaal.....dat doe je toch niet.quote:Op woensdag 20 maart 2024 16:48 schreef OmaJacky het volgende:
Ashley is weer lekker even in de zeikmodus. Even de 4 die buiten liggen te chillen afbranden.
Ze wordt er bloedlink van dat Randy een knoflookteentje heeft gepikt.
Die Ashley die van alles en nog wat gepakt heeft van de hapjes die ze van BB hebben gekregen en dat later samen met Ka hebben opgegeten onder de dekens.
Maar ja de wereld waar ze in zitten is klein en ondanks dat ze zegt dat ze weet dat ze op de bank komt heeft ze daar toch angst voor en gaat ze op iedereen waarvan ze denkt dat diegene haar erop zetten letten om over te mopperen.
Karen is veel linker dan Ash die heeft zich de afgelopen dagen bij iedereen weer geliefd gemaakt. Die gaat er ook zeker niet uit. Laatste vlaamse vrouw.quote:Op woensdag 20 maart 2024 16:46 schreef Puzzie het volgende:
Wat heeft Alice ineens met Karen? Die snap ik ook niet helemaal.
Karen is net zo fout als Ash
Karen wilde helpen maar Juimmy gaf ook aan het het liefst alleen te doen, dan had hij ook wat te doen.quote:Op woensdag 20 maart 2024 16:52 schreef OmaJacky het volgende:
Jimmy die net een grote bek had tegen Asley dat hij een van degene die buiten liggen gaat 'dwingen ' om hem te helpen, loopt naar buiten en zegt ik ga aan het avondeten beginnen en zegt verder niks hahahhaha .
Karen gaat helpen, maar die zat niet bij het groepje waar Asley en Jimmy op mopperde.
ik zal mijn 4 stemmen verdelen over jimmy en danny, de strohoed moet er uit dit weekendquote:Op woensdag 20 maart 2024 16:52 schreef marky het volgende:
[..]
Karen is veel linker dan Ash die heeft zich de afgelopen dagen bij iedereen weer geliefd gemaakt. Die gaat er ook zeker niet uit. Laatste vlaamse vrouw.
Als de bank Ash, Danny en Jimmy wordt dan denk ik dat ik op Jimmy gaan stemmen.
Wat ze nu doet valt voor mij ook onder vals en vies gedragquote:Op woensdag 20 maart 2024 16:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Echt wel. Die pakt nu alles aan om de mensen binnen zwart te maken. Net over Jimmy dat hij zo gemeen was omdat hij haar als saboteur beschuldigde. Of ze is gewoon heel dom of ze is heel smerig bezig. Ik denk het laatste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |