ja ik vond hoe tom gisteren keek in de cocoon naar karen en zijn doen en laten zou ik toch zeggen van wel hoor en Karen zat te giechelen weerquote:Op woensdag 20 maart 2024 14:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er moet iets spelen, Karen eet nu met de mond dicht.
Met Karen zegt dat niets, die giechelt naar iedereen.quote:Op woensdag 20 maart 2024 14:51 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ik vond hoe tom gisteren keek in de cocoon naar karen en zijn doen en laten zou ik toch zeggen van wel hoor en Karen zat te giechelen weer
Ik denk dat ze in het begin aantrekkingskracht had, maar dat ze nu zijn persoonlijkheid heeft leren kennen dus voor haar een duidelijke no goquote:Op woensdag 20 maart 2024 14:51 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ik vond hoe tom gisteren keek in de cocoon naar karen en zijn doen en laten zou ik toch zeggen van wel hoor en Karen zat te giechelen weer
Nee. Een mismatch. Ze begrijpt hem totaal niet. Dat gaat nooit werken.quote:Op woensdag 20 maart 2024 14:45 schreef Joyce-43 het volgende:
zeg word ik genegeerd hier ?!![]()
geen enkele reacties op sommige berichten haha,
maar denken jullie niet dat die 2 elkaar toch meer als leuk vinden Tom en Karen
Tyron is in populatie ook heel erg gestegen in 1 week, ik hou de cijfers van de insta volgers bij, en hij steeg het meest van allemaalquote:Op woensdag 20 maart 2024 15:03 schreef Clasientjuh het volgende:
Tyron goed bezig jou broer is erg trots op jou ik heb hem nog gesproken vanochtend goed bezig❤️
Geen idee , viel net te laat in het gesprek.quote:Op woensdag 20 maart 2024 14:38 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar als ze dan zo klaagt gisteren ook al dan moet ze er wel wat van zeggen, wie was dat dan?
ZIelig en alleen buitenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |