Die hapjes waren van BBquote:Op woensdag 20 maart 2024 16:48 schreef OmaJacky het volgende:
Ashley is weer lekker even in de zeikmodus. Even de 4 die buiten liggen te chillen afbranden.
Ze wordt er bloedlink van dat Randy een knoflookteentje heeft gepikt.
Die Ashley die van alles en nog wat gepakt heeft van de hapjes die ze van BB hebben gekregen en dat later samen met Ka hebben opgegeten onder de dekens.
Maar ja de wereld waar ze in zitten is klein en ondanks dat ze zegt dat ze weet dat ze op de bank komt heeft ze daar toch angst voor en gaat ze op iedereen waarvan ze denkt dat diegene haar erop zetten letten om over te mopperen.
Hij schijt niet in zijn broek. Hij heeft geen zin in de bank. Gaat zijn 5e keer zijn ook.quote:Op woensdag 20 maart 2024 16:54 schreef mazaru het volgende:
Tyron schijt in zijn broek dat hij misschien toch op de bank komt
Tyron, alice of Jimmy mogen eruit van mijquote:Op woensdag 20 maart 2024 16:54 schreef mazaru het volgende:
Tyron schijt in zijn broek dat hij misschien toch op de bank komt
dus Kashley stal van de hele groep en Randy pakte iets van Jimmyquote:Op woensdag 20 maart 2024 16:55 schreef Verida het volgende:
[..]
Die hapjes waren van BB
de knoflook had Jimmy gisteren gekocht uit de wall voor het eten van de hele groep.
Jimmy praatte doorlopend slecht over haar bv tegen tom die had dat verteld en zij heeft het daar over gehad vanmorgen met randy. En ze had hem horen praten tegen ashley en karen dat ze tom van he. Afpiktequote:Op woensdag 20 maart 2024 16:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat ze nu doet valt voor mij ook onder vals en vies gedrag
Ik zou het echt heel erg jammer vinden als Jimmy weg wordt gestemd
Same.quote:Op woensdag 20 maart 2024 16:52 schreef marky het volgende:
[..]
Karen is veel linker dan Ash die heeft zich de afgelopen dagen bij iedereen weer geliefd gemaakt. Die gaat er ook zeker niet uit. Laatste vlaamse vrouw.
Als de bank Ash, Danny en Jimmy wordt dan denk ik dat ik op Jimmy gaan stemmen.
Ja ze is echt niet lekker hoor.quote:Op woensdag 20 maart 2024 16:59 schreef mazaru het volgende:
Randy mag niet aardig tegen Ashley doen van Alice. Madam vind dat hij gewoon tegen haar moet zeggen dat hij niks met haar heeft
Hij is gewoon de hele middag aan het steentjes leggen geweest.quote:Op woensdag 20 maart 2024 17:00 schreef mazaru het volgende:
Die gozer moet doorligplekken hebben. Die heeft luiheid uitgevonden
[ afbeelding ]
Ik moet er wel om lachen allemaal. Als de ene groep het doet is het niet goed en doet de andere dit praten ook niet. Als Alice zich overal.buiten houd is het niet goed en is ze saai. Heeft ze zich aangepast aan de anderen is het ook weer niet goed. Komt er op neer iedereen heeft het samen over het nomineren en iedereen roddelt over elkaar en sommige maken anderen echt zwart in gesprekkenquote:Op woensdag 20 maart 2024 16:56 schreef mazaru het volgende:
Arrogante kwasten. Alice tettert dat Tyron koploper zal zijn. Ze zijn zo bang dat Tom op Tyron gaat. Alice stookt op dat ze niet moeten zeggen op wie ze stemmen tegen Tom. Tyron zegt dat hij tegen Tom niet over het spel praat. Nee, die hoort niet bij jullie zure groepje he?
Tom is een sukkel geweest dat hij zo nodig op iemand van zijn eigen groepje heeft gestemd. Nou hoort die bij niemand.
Ashley en of Karen exitquote:Op woensdag 20 maart 2024 16:56 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Tyron, alice of Jimmy mogen eruit van mij
Wat een bullshit. Hij had weinig keuze.quote:Op woensdag 20 maart 2024 16:56 schreef mazaru het volgende:
Arrogante kwasten. Alice tettert dat Tyron koploper zal zijn. Ze zijn zo bang dat Tom op Tyron gaat. Alice stookt op dat ze niet moeten zeggen op wie ze stemmen tegen Tom. Tyron zegt dat hij tegen Tom niet over het spel praat. Nee, die hoort niet bij jullie zure groepje he?
Tom is een sukkel geweest dat hij zo nodig op iemand van zijn eigen groepje heeft gestemd. Nou hoort die bij niemand.
Daar zal die wel moe van zijn dan. Liggend op zijn buik dominosteentjes rechtop zetten. De grootste inspanning is het eerste blokje omgooienquote:Op woensdag 20 maart 2024 17:01 schreef marky het volgende:
[..]
Hij is gewoon de hele middag aan het steentjes leggen geweest.
Alice is gewoon aan het afrekenen , en nu heeft ze Jimmy als target genomen , Alice praat zelf ook slecht over mensen , roddelt ook en nu ze zich sterker voelt staan en Jimmy in een dip zit maakt ze alles persoonlijk.quote:Op woensdag 20 maart 2024 16:59 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jimmy praatte doorlopend slecht over haar bv tegen tom die had dat verteld en zij heeft het daar over gehad vanmorgen met randy. En ze had hem horen praten tegen ashley en karen dat ze tom van he. Afpikte
ben er van overtuigd dat het meer energie kost dan je denkt maar maakt niet uit hoorquote:Op woensdag 20 maart 2024 17:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar zal die wel moe van zijn dan. Liggend op zijn buik dominosteentjes rechtop zetten. De grootste inspanning is het eerste blokje omgooien
quote:Op woensdag 20 maart 2024 17:04 schreef danilel het volgende:
[..]
ben er van overtuigd dat het meer energie kost dan je denkt maar maakt niet uit hoor
En terecht vind ik. Net zoals anderen dat doen.quote:Op woensdag 20 maart 2024 17:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Alice is gewoon aan het afrekenen , en nu heeft ze Jimmy als target genomen , Alice praat zelf ook slecht over mensen , roddelt ook en nu ze zich sterker voelt staan en Jimmy in een dip zit maakt ze alles persoonlijk.
Ik snap Tom ook niet in dit verhaal
Ja is ook zo, maar daarnet tegen Ashely in de keuken toen ze aan t afwassen waren ( wat volgens mij de taak van Ty en Randy was)heel hard mee mopperen met haar omdat die dus buiten aan t chillen waren.quote:Op woensdag 20 maart 2024 16:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Karen wilde helpen maar Juimmy gaf ook aan het het liefst alleen te doen, dan had hij ook wat te doen.
Hou toch op zeg gewoon ik heb een hekel aan die gozer dan weten dat.quote:Op woensdag 20 maart 2024 17:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar zal die wel moe van zijn dan. Liggend op zijn buik dominosteentjes rechtop zetten. De grootste inspanning is het eerste blokje omgooien
quote:Op woensdag 20 maart 2024 17:05 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En terecht vind ik. Net zoals anderen dat doen.
het kost ook zoveel concentratie niet normaal en niet voor een paar kwartier.quote:Op woensdag 20 maart 2024 17:04 schreef danilel het volgende:
[..]
ben er van overtuigd dat het meer energie kost dan je denkt maar maakt niet uit hoor
ach ja, bashen om te kunnen bashenquote:Op woensdag 20 maart 2024 17:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
het kost ook zoveel concentratie niet normaal en niet voor een paar kwartier.
ze weet dat op alice stemmen geen zin heeft dus dan moet de andere nederlander eropquote:Op woensdag 20 maart 2024 17:08 schreef Dotteke het volgende:
Ash gaat stemmen op Jimmy? Hoor ik dat goed
Ze is in overleg met Glenn
Wil tom niet, dat is een vertrouwensbreukquote:Op woensdag 20 maart 2024 17:08 schreef Dotteke het volgende:
Ash gaat stemmen op Jimmy? Hoor ik dat goed
Ze is in overleg met Glenn
Logisch welquote:Op woensdag 20 maart 2024 17:10 schreef danilel het volgende:
[..]
ze weet dat op alice stemmen geen zin heeft dus dan moet de andere nederladerer op
Haha logisch weer.quote:Op woensdag 20 maart 2024 17:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley wil principieel niet op een Belg![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |