Haha en dan demonstratief alleen buiten gaan zitten.quote:Op woensdag 20 maart 2024 15:09 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Zit zich waarschijnlijk weer buitengesloten te voelen ( is mijn aanname)
Het zou ook goed kunnen zijn dat hij even alleen wil zijn, ik heb die behoefte soms ook, maar ben dan niet zieligquote:Op woensdag 20 maart 2024 16:01 schreef engine het volgende:
[..]
Haha en dan demonstratief alleen buiten gaan zitten.
Zulke dingen deed ik als kind ook
Allemaal helemaal zelf omgeduwd..quote:Op woensdag 20 maart 2024 16:06 schreef spapaars het volgende:
Stream 1 en 2
https://streamable.com/q3mvgk
[ afbeelding ]
En dan morgenochtend reveal van de nominaties. Al zou het leuker zijn omdat vanavond eens te doen. Een paar jaar geleden deden ze dat ook wel eens, lagen ze al in bed en werd het al bekendgemaakt.quote:Op woensdag 20 maart 2024 16:07 schreef OmaJacky het volgende:
BB wel 'live' aanwezig vandaag, dus nominatie alarm zal wel afgaan na het opruimen van d'r steentjes.
Of de gehele nominaties later voor de bewoners op het scherm vertonen.quote:Op woensdag 20 maart 2024 16:09 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En dan morgenochtend reveal van de nominaties. Al zou het leuker zijn omdat vanavond eens te doen. Een paar jaar geleden deden ze dat ook wel eens, lagen ze al in bed en werd het al bekendgemaakt.
Begonnen!quote:Op woensdag 20 maart 2024 16:16 schreef lojanda het volgende:
Nou het speelkwartier is weer voorbij.. benieuwd hoelang het duurt voordat het gekonkel weer begint
Begon Jimmy erover of vroeg Ashley en Karen er naar?quote:Op woensdag 20 maart 2024 16:17 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Begonnen!Jimmy even vertellen over zijn gesprek met Tom
werd weer gevraagdquote:Op woensdag 20 maart 2024 16:18 schreef lojanda het volgende:
[..]
Begon Jimmy erover of vroeg Ashley en Karen er naar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |