Toch weer eens iets beters dan op de bank of buiten liggen.quote:Op woensdag 20 maart 2024 13:07 schreef spapaars het volgende:
Spelen met blokjes, kleuterklas streams
Het is eerder bumor.quote:
Volgens mij niet….ze zal er wel een reden voor hebben…quote:Op woensdag 20 maart 2024 13:34 schreef Luna68 het volgende:
Jimmy loopt normaal toch nooit met Alice?
Ze zijn ook Duo maatjes geweest . Ze hebben vaker met elkaar gesproken en gelopenquote:Op woensdag 20 maart 2024 13:34 schreef Luna68 het volgende:
Zij of hijquote:Op woensdag 20 maart 2024 13:35 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Volgens mij niet….ze zal er wel een reden voor hebben…
Nu er geen bondjes meer zijn kan dat.quote:Op woensdag 20 maart 2024 13:34 schreef Luna68 het volgende:
Dit jaquote:Op woensdag 20 maart 2024 13:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nu er geen bondjes meer zijn kan dat.
Maar hij zat in een bondje met Alice, maar mss liep hij toen ook met haar… kweenie komt vreemd over.quote:Op woensdag 20 maart 2024 13:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nu er geen bondjes meer zijn kan dat.
Hijquote:Op woensdag 20 maart 2024 13:35 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Hij zat niet in een bondje , hij was duo met haar , iets totaal andersquote:Op woensdag 20 maart 2024 13:39 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Maar hij zat in een bondje met Alice, maar mss liep hij toen ook met haar… kweenie komt vreemd over.
Hijquote:Op woensdag 20 maart 2024 13:35 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Al regelmatig rondgelopen samen de afgelopen weken. Alice loopt heel veel buiten en de rest is aan het blokjes leggen en hun lopen buitenquote:Op woensdag 20 maart 2024 13:35 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Wie zegt dat er 2 gaan?quote:Op woensdag 20 maart 2024 13:43 schreef Clasientjuh het volgende:
Ashley komt sowieso op de bank zou mooi zijn als zij samen met Tom op de bank komt met Jimmy. Ik denk dat sowieso Tom dit wint en Jimmy en Ashley dan weg moeten. maar het kan ook anders zijn op de bank dat Ashley op de bank zit met Karen en Danny. Dan hebt je kans dat Ashley het wint van Danny en Karen en dat hun weg moeten.
Klopt, dat bedoelde ik eigenlijkquote:Op woensdag 20 maart 2024 13:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij zat niet in een bondje , hij was duo met haar , iets totaal anders
Er is wel een verschil tussen een bondje of een duoquote:
Je hebt gelijk, haalde die twee door elkaar, my badquote:Op woensdag 20 maart 2024 13:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Er is wel een verschil tussen een bondje of een duo
Bij Ash draait alles om ikke , ik ben er zo klaar meequote:Op woensdag 20 maart 2024 13:46 schreef greysbones het volgende:
Ash komt even zeggen dat ze dat brood wil
En hoe lang het nog duurt
Ze wil het graag warm
Jimmy
Straks
oh echt? wie? sorry ZH geen streamsquote:Op woensdag 20 maart 2024 13:47 schreef Tuttebolleke het volgende:
En dan ineens een hard alarm en hup ze stoten hun domino bouwsels om 🫣
Niet gebeurd maar lijkt mij leuk 😂quote:Op woensdag 20 maart 2024 13:48 schreef rinardo het volgende:
[..]
oh echt? wie? sorry ZH geen streams
Geen alarm gehoordquote:Op woensdag 20 maart 2024 13:48 schreef rinardo het volgende:
[..]
oh echt? wie? sorry ZH geen streams
Dat soort dingen heb ik allemaal gemist , ik heb ook geen ideequote:Op woensdag 20 maart 2024 13:50 schreef Toweler het volgende:
Iemand gesprekken gevolgd wie op wie wil stemmen?
Of een saboteur die niet wist dat het undercover spelletje was afgelopen.quote:Op woensdag 20 maart 2024 13:47 schreef Tuttebolleke het volgende:
En dan ineens een hard alarm en hup ze stoten hun domino bouwsels om 🫣
Ik vind dat ze allemaal op hun eigen manier wel bepalend kunnen zijn qua aanwezigheid . Behalve Randy , die zegt weinigquote:
Zo zie maar weer hoe mensen die naar dezelfde plaatjes kijken er heel anders over kunnen denken. Ik vind het een schat van een meid en van mij mag ze winnenquote:
Ik hoorde er een stukje van : Asley heeft gezien dat iemand een knoflook teen heeft gepakt die Jimmy heeft gekocht van zijn coins, dat ze dat onbeschoft vond. Diegene heeft er een saus van gemaakt om z'n brood in te dopen. Ze gaat er niks van zeggen anders is zij de gebeten hond, maar ze heeft het een aantal keren herhaald dat ze het gewoon onbeschoft vond. En als ze er dan iets van zou gaan zeggen dat Jimmy dan gaat zeggen pak maar. Ze begrijpt niet dat mensen zo iets doen, want arme Jimmy hij heeft al zo weinig.quote:Op woensdag 20 maart 2024 13:42 schreef Joyce-43 het volgende:
ahhh bij Tom is het omgevallen
even he zouden Tom en Karen elkaar toch meer leuk vinden als vrienden want beide vond die negeer periode niets van elkaar en gisteren nadat het uitgesproken was zaten ze in cocoon en toen nog beetje gesproken en Karen zat beetje te dollen van ja niet meer doen he Tom, en de manier van kijken en doen vanhem vond ik toch wel veel zeggend eigenlijk en karen was weer aan het giebelen.
Ashley heeft het over het feit dat JImmy spullen heeft gekocht voor het eten en dat andere eten ervan enzo maar zij betaalt toch ook niets eraan en eet het ook
En toch blijf ik het gevoel hebben dat Jimmy zich bij Alice probeert van de bank te praten omdat hij een vermoeden heeft dat zij hem gaat nominerenquote:Op woensdag 20 maart 2024 13:56 schreef Puzzie het volgende:
Ik vind dit toch wel een leuk gesprek tussen die twee.
quote:Op woensdag 20 maart 2024 13:53 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Blijf nou gewoon domino kijken 🤪
Die stem van haar gaat door merg en beenquote:Op woensdag 20 maart 2024 13:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind dat ze allemaal op hun eigen manier wel bepalend kunnen zijn qua aanwezigheid . Behalve Randy , die zegt weinig![]()
De meesten zijn op momenten heel erg aanwezig, Alice ook, maar anderen ookquote:Op woensdag 20 maart 2024 13:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zo zie maar weer hoe mensen die naar dezelfde plaatjes kijken er heel anders over kunnen denken. Ik vind het een schat van een meid en van mij mag ze winnen
Ja, tetteren kan ze wel, Jimmy liep net even zijn oren dicht te houdenquote:Op woensdag 20 maart 2024 14:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die stem van haar gaat door merg en been
Is toch ook flauw om te doen.quote:Op woensdag 20 maart 2024 13:58 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ik hoorde er een stukje van : Asley heeft gezien dat iemand een knoflook teen heeft gepakt die Jimmy heeft gekocht van zijn coins, dat ze dat onbeschoft vond. Diegene heeft er een saus van gemaakt om z'n brood in te dopen. Ze gaat er niks van zeggen anders is zij de gebeten hond, maar ze heeft het een aantal keren herhaald dat ze het gewoon onbeschoft vond. En als ze er dan iets van zou gaan zeggen dat Jimmy dan gaat zeggen pak maar. Ze begrijpt niet dat mensen zo iets doen, want arme Jimmy hij heeft al zo weinig.
Ik begreep dat juist zij met hem wilde lopen, maar dan nog : soms zeggen mensen dingen uit boosheidquote:Op woensdag 20 maart 2024 13:59 schreef Luna68 het volgende:
[..]
En toch blijf ik het gevoel hebben dat Jimmy zich bij Alice probeert van de bank te praten omdat hij een vermoeden heeft dat zij hem gaat nomineren
moeten er 2 vertrekken?quote:Op woensdag 20 maart 2024 13:43 schreef Clasientjuh het volgende:
Ashley komt sowieso op de bank zou mooi zijn als zij samen met Tom op de bank komt met Jimmy. Ik denk dat sowieso Tom dit wint en Jimmy en Ashley dan weg moeten. maar het kan ook anders zijn op de bank dat Ashley op de bank zit met Karen en Danny. Dan hebt je kans dat Ashley het wint van Danny en Karen en dat hun weg moeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |