ja ik vond hoe tom gisteren keek in de cocoon naar karen en zijn doen en laten zou ik toch zeggen van wel hoor en Karen zat te giechelen weerquote:Op woensdag 20 maart 2024 14:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er moet iets spelen, Karen eet nu met de mond dicht.
Met Karen zegt dat niets, die giechelt naar iedereen.quote:Op woensdag 20 maart 2024 14:51 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ik vond hoe tom gisteren keek in de cocoon naar karen en zijn doen en laten zou ik toch zeggen van wel hoor en Karen zat te giechelen weer
Ik denk dat ze in het begin aantrekkingskracht had, maar dat ze nu zijn persoonlijkheid heeft leren kennen dus voor haar een duidelijke no goquote:Op woensdag 20 maart 2024 14:51 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ik vond hoe tom gisteren keek in de cocoon naar karen en zijn doen en laten zou ik toch zeggen van wel hoor en Karen zat te giechelen weer
Nee. Een mismatch. Ze begrijpt hem totaal niet. Dat gaat nooit werken.quote:Op woensdag 20 maart 2024 14:45 schreef Joyce-43 het volgende:
zeg word ik genegeerd hier ?!![]()
geen enkele reacties op sommige berichten haha,
maar denken jullie niet dat die 2 elkaar toch meer als leuk vinden Tom en Karen
Tyron is in populatie ook heel erg gestegen in 1 week, ik hou de cijfers van de insta volgers bij, en hij steeg het meest van allemaalquote:Op woensdag 20 maart 2024 15:03 schreef Clasientjuh het volgende:
Tyron goed bezig jou broer is erg trots op jou ik heb hem nog gesproken vanochtend goed bezig❤️
Geen idee , viel net te laat in het gesprek.quote:Op woensdag 20 maart 2024 14:38 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar als ze dan zo klaagt gisteren ook al dan moet ze er wel wat van zeggen, wie was dat dan?
ZIelig en alleen buitenquote:
het scheelde echt niet veel.quote:Op woensdag 20 maart 2024 15:17 schreef Kajmu het volgende:
[..]
NEE JOH HIj slaapt toch niet? Is enkel van het zonnetje aan het genieten dat mag toch?
Hij kan ook mee gaan bouwen met de steentjesquote:Op woensdag 20 maart 2024 15:09 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Zit zich waarschijnlijk weer buitengesloten te voelen ( is mijn aanname)
Wou hij niet. Was niets voor hem.quote:Op woensdag 20 maart 2024 15:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij kan ook mee gaan bouwen met de steentjes
Kan mij er iets bij voorstellen. Is denk ook niet makkelijk voor hem om over de grond te kruipenquote:Op woensdag 20 maart 2024 15:24 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Wou hij niet. Was niets voor hem.
Tom vroeg het vanmorgen.
Tom heeft gisteren nog in een gesprek met Jimmy gezegd dat er niet één vrouw in BB is geweest waarvan hij warm wordt. Vond het best bijzonder dat hij dat tegen Jimmy zeiquote:Op woensdag 20 maart 2024 14:51 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het nomineren op woensdag altijd in de ochtend was.. ben zo benieuwd wat het gaat zijn deze week.quote:Op woensdag 20 maart 2024 14:59 schreef freaky40 het volgende:
Het is afwachten tot ze mogen nomineren, maar dat kan ook wel vanavond pas zijn. Voor de rest is deze week wel klaar en zitten ze met de handen in het haar van wat nu te doen, bij de Febo.
Het is ook wel eens begin van de avond pas geweest.quote:Op woensdag 20 maart 2024 15:36 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik dacht dat het nomineren op woensdag altijd in de ochtend was.. ben zo benieuwd wat het gaat zijn deze week.
Hij is idd weer wat bijgetrokken.. hij geniet weer wat meer en heeft alles een beetje los gelaten. Dat maakt het een stuk leuker ook voor hem. Voor ons streamers ookquote:Op woensdag 20 maart 2024 15:03 schreef Clasientjuh het volgende:
Tyron goed bezig jou broer is erg trots op jou ik heb hem nog gesproken vanochtend goed bezig❤️
Zo jammer dat hij het niet trekt.. ik denk dat het klaar is voor hem. Echt jammer want hij had ver kunnen komen.quote:
OEps, als het dan ook gaat gaat het ook snelquote:
Tis echt een boos verwent kind die zijn zin niet krijgt.....ik wil ik wil.....gaat hij straks stampvoeten misschien??quote:
Het is een reuze kleuter.quote:Op woensdag 20 maart 2024 15:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Tis echt een boos verwent kind die zijn zin niet krijgt.....ik wil ik wil.....gaat hij straks stampvoeten misschien??
zo zelfs sonja niet hahaquote:Op woensdag 20 maart 2024 15:34 schreef lojanda het volgende:
[..]
Tom heeft gisteren nog in een gesprek met Jimmy gezegd dat er niet één vrouw in BB is geweest waarvan hij warm wordt. Vond het best bijzonder dat hij dat tegen Jimmy zei
Hij heeft het vaak over haar, en hij past goed op haar sloffen, dus er is wel 1quote:Op woensdag 20 maart 2024 15:34 schreef lojanda het volgende:
[..]
Tom heeft gisteren nog in een gesprek met Jimmy gezegd dat er niet één vrouw in BB is geweest waarvan hij warm wordt. Vond het best bijzonder dat hij dat tegen Jimmy zei
nu eerst dat hele grote alarm dat ze schrikken ( Karen zegt het nu ook m)quote:Op woensdag 20 maart 2024 15:46 schreef freaky40 het volgende:
BB:'Leuk al die arbeid na de failed thema week opdracht, maar helaasss. Ook aan dit domino gefreubel komt een eind; we gaan nomineren!'
Geen idee maar dit is wat hij gisteren zei..quote:Op woensdag 20 maart 2024 15:51 schreef rinardo het volgende:
[..]
Hij heeft het vaak over haar, en hij past goed op haar sloffen, dus er is wel 1
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |