De camera staat erop he? Ze eist alle aandacht op. Net lag ze nog met haar dikke hol buiten te wachten tot het eten klaar was.quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:45 schreef Snoozey het volgende:
hoezo staat alice nu heel de tijd in de keuken? vader dochtermomentje?
Uiteraard, want die schreeuwt erbij, zelfs als het eigenlijk iemand anders was, dan nog schreeuwt zij.quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar zit ook een significant verschil tussen
de stand van salar en tweets en filmpjes van fb. heel mooiquote:Op woensdag 20 maart 2024 18:48 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Uiteraard, want die schreeuwt erbij, zelfs als het eigenlijk iemand anders was, dan nog schreeuwt zij.
Misschien een nieuw topic aanmaken voor zulke bullshit; commentaar op verzinsels, kunnen we hier houden op dingen die daadwerkelijk op streams gebeurde..
Dat komt omdat hij opgewonden is, beetje begrip hequote:Op woensdag 20 maart 2024 18:48 schreef Jockari het volgende:
Den Danny begint raar te praten. Zelfs ik moet al goed luisteren wat hij zegt. Vreemd vies dialect heeft hij.
Als we het over schreeuwen hebben dan wint Alice op alle fronten. Ik heb net een paracetamol moeten slikken omdat ik even de reactie van Danny wilde horen. Was niet te doen met dat viswijf dat zich volledig op de voorgrond drong.quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:48 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Uiteraard, want die schreeuwt erbij, zelfs als het eigenlijk iemand anders was, dan nog schreeuwt zij.
Misschien een nieuw topic aanmaken voor zulke bullshit; commentaar op verzinsels, kunnen we hier houden op dingen die daadwerkelijk op streams gebeurde..
Jep. En dit maakt het ook een onmogelijke opdracht.quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:49 schreef Koos1958 het volgende:
Ik hoop toch dat jim of ashley bv schijt aan de freeze hebben als er geliefde binnen komen. Snap.ook echt niet dat Danny dit kon. Ik had echt maling gehad
Overdrijven is ook een kunst zegquote:Op woensdag 20 maart 2024 18:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als we het over schreeuwen hebben dan wint Alice op alle fronten. Ik heb net een paracetamol moeten slikken omdat ik even de reactie van Danny wilde horen. Was niet te doen met dat viswijf dat zich volledig op de voorgrond drong.
Ik buig mijn hoofd voor jou @rinardoquote:Op woensdag 20 maart 2024 18:49 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dat komt omdat hij opgewonden is, beetje begrip he
Dat zal dan wel......heb nooit gehoord dat er ruzie ontstond omdat iemand de afwas niet deed.quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:47 schreef KangaP het volgende:
En zullen Tyron en Randy de afwas doen?
Die hebben de avondafwas.
Zo lekker en dan lekkere stoofsaus er overheen en een dikke klodder Belze mayoquote:Op woensdag 20 maart 2024 18:36 schreef Jockari het volgende:
Frieten snijden, niet te dun. Voorbakken op 150 graden. Laten rusten, en nog even opbakken aan 180 graden tot goudgeel.
En liefst gebakken in "ossewit" voor beste resultaat.
Zo eten wij het in de kempen, en kan geen enkele frituur tegenop.
Nou zeg dat welquote:Op woensdag 20 maart 2024 18:50 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een kunst zeg
Geen woord van gelogen of overdrevenquote:Op woensdag 20 maart 2024 18:50 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een kunst zeg
Ashley en Karen hebben al 5500 euro gekost uit de pot. Die staan maar gewoon ff 10 min stilquote:Op woensdag 20 maart 2024 18:49 schreef Koos1958 het volgende:
Ik hoop toch dat jim of ashley bv schijt aan de freeze hebben als er geliefde binnen komen. Snap.ook echt niet dat Danny dit kon. Ik had echt maling gehad
Wat zijn stofjassen?quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:50 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zo lekker en dan lekkere stofjassen er overheen en een dikke klodder Belze mayoals ik er aan denk dan begin ik al te kwijlen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |