Hij kan het altijd bij iedereen zo doen dus ik vraag het me af.quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:29 schreef lojanda het volgende:
Randy met Ashley in gesprek over hoe snel het is gegaan en over hoe ze de finale zien. Ik vraag me alleen af of hij echt interesse heeft in wat Ashley zegt en vindt
In België noemen we stoofvlees gewoon stoofvlees, en balletjes in tomatensaus blijft dus ook gewoon balletjes in tomatensaus.quote:
Ja inderdaadquote:Op woensdag 20 maart 2024 19:32 schreef lojanda het volgende:
Ik had nog nooit gehoord dat de Belgen niet frikandel zeggen maar curryworst.
Dat laatste is helemaal niet nodigquote:Op woensdag 20 maart 2024 19:32 schreef Witborst het volgende:
Vind het weer vreselijk.
Zit je lekker te kijken naar Danny en zo in de tuin.. Gaan ze weer naar die gekke aslip.
Pfff ik kijk zoveel minder tegenwoordig.
Jammer dat ze dik lip in het begin met vriendjes politiek er in hebben terug gezet.
Zonde, hadden ze nooit moeten doen.
Vind het een vreselijk figuur.
Goed voor op de wallen.
Oh zekers .... zal duimen voor julie....quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:31 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Als het goed blijft gaan vrijdag gelukkig.
Ze hebben ook een grote bak stoofvlees en een grote bak balletjes in tomatensalsa gekregen. Natuurlijk niet dat het bij elkaar hoortquote:Op woensdag 20 maart 2024 19:33 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
In België noemen we stoofvlees gewoon stoofvlees, en balletjes in tomatensaus blijft dus ook gewoon balletjes in tomatensaus.
PS I : Denk dat ze beide bij had om ze te laten kiezen (ik zag precies 2 bakken, verschillend van kleur)
PS II : Jupiler is lekkerder dan Stella (mijn opinie); die laatste kreeg ik altijd hoofdpijn van
PS III : Feli Jockari
Dat zit er dik inquote:Op woensdag 20 maart 2024 19:38 schreef Ireth het volgende:
Morgen zijn ze allemaal aan de race door zoveel vettigheid ineens
quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:38 schreef Giggio het volgende:
[..]
of is het een egel?
dan ligt die nu in de kliko
(R.I.P. egeltje)
Is weer eens wat anders dan een verstoppingquote:Op woensdag 20 maart 2024 19:38 schreef Ireth het volgende:
Morgen zijn ze allemaal aan de race door zoveel vettigheid ineens
het blijft ook lekker dat snacken af en toe..........quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zie ze meer genieten dan tijdens die pizza avondjes, kaasfondue, gourmet en weet ik veel wat ....
Andere generatie andere manier van aansprekenquote:Op woensdag 20 maart 2024 19:41 schreef Joyce-43 het volgende:
ik heb toch van mijn vader geleerd dat je oudere mensen niet zo bij naam aanspreekt zoals Alice net deed met Magda de moeder van danny ik vind het ook heel asociaal klinken! voor een 20 jarige z'n oudere aanspreken
niet alles opmaken he is dure oogpotloodquote:Op woensdag 20 maart 2024 19:17 schreef ledn81 het volgende:
[..]
* ledn81 pakt snel een rol toiletpapier en het oogpotlood van @:Joyce-43 en schrijft ook een boodschap
Gefeliciteerd @:Jockari
![]()
Verwachten ze nu dat ze elke keer eten krijgenquote:Op woensdag 20 maart 2024 19:43 schreef humpty het volgende:
Ben benieuwd waar mijn kinderen mee aan komen zegt Ashley
Gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:13 schreef Jockari het volgende:
Ze zijn mij vergeten, maar ik vergeef het ze
[ afbeelding ]
Heeft daar nu niemand een basis aan tafel/eetmanieren?quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:44 schreef lojanda het volgende:
Nou dat is nu weer echt iets voor Ashley om te zeggen dat ze meer had verwacht van de stoofvlees. Dat doe je toch niet
Doe ik nog steedsquote:Op woensdag 20 maart 2024 19:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Andere generatie andere manier van aanspreken
Lang geleden sprak je alle ouderen aan met u
Dat is ook niet meer in NL
Ik hoorde het ook, hoe ondankbaar ben je dan. Je kan het minder vinden maar dat zeg je niet op de streams als die mensen het kunnen zien.quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:44 schreef lojanda het volgende:
Nou dat is nu weer echt iets voor Ashley om te zeggen dat ze meer had verwacht van de stoofvlees. Dat doe je toch niet
Mja , bij Ash kijk ik nergens meer van opquote:Op woensdag 20 maart 2024 19:44 schreef lojanda het volgende:
quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Verwachten ze nu dat ze elke keer eten krijgen
Ashley geeft al ''stille'' hints, mijn kinderen mogen wel slagroomtaart brengen, en, ik mis mn vriendinnen zoquote:Op woensdag 20 maart 2024 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Verwachten ze nu dat ze elke keer eten krijgen
Ja dat is ook zo idd.. maar vind het echt onbeschoft. Die familie van Danny zit nu natuurlijk te kijken hoe ze van al dat eten genieten en dan hebben ze dit alles ook nog zelf gemaakt en dan hoor je dat tokkie Ash het weer niet lekker vindtquote:Op woensdag 20 maart 2024 19:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mja , bij Ash kijk ik nergens meer van op
nou ik ook en oudere mensen moest ik dan wel met Tante of oom aanspreken dus zo als alice deed zo ik nooit doenquote:
Eerlijk zijn is niet altijd sociaal wenselijk zoals nu, je kan ook gewoon je mond houdenquote:Op woensdag 20 maart 2024 19:48 schreef Verida het volgende:
Ik vind het wel eerlijk. Ze zegt toch niet dat ze het vies vindt, ze had het pittiger verwacht.
tja weer de boel willen beinvloedenquote:Op woensdag 20 maart 2024 19:47 schreef rinardo het volgende:
[..]
[..]
Ashley geeft al ''stille'' hints, mijn kinderen mogen wel slagroomtaart brengen, en, ik mis mn vriendinnen zo
Het zag er koud lekkerder uit......maar bij stoofvlees denk ik aan draadjes vlees.quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:39 schreef lojanda het volgende:
Het is wel dunne stoofvlees.. ik ben gewend dat hij lekker dik is
Je bedoelt of ik dat tegen mijn ouders ook zeg? Mijn ouders zijn inmiddels overleden maar heb ik wel altijd gedaan. Nu ook nog tegen ouderen mensen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |