Verwachten ze nu dat ze elke keer eten krijgenquote:Op woensdag 20 maart 2024 19:43 schreef humpty het volgende:
Ben benieuwd waar mijn kinderen mee aan komen zegt Ashley
Gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:13 schreef Jockari het volgende:
Ze zijn mij vergeten, maar ik vergeef het ze
[ afbeelding ]
Heeft daar nu niemand een basis aan tafel/eetmanieren?quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:44 schreef lojanda het volgende:
Nou dat is nu weer echt iets voor Ashley om te zeggen dat ze meer had verwacht van de stoofvlees. Dat doe je toch niet
Doe ik nog steedsquote:Op woensdag 20 maart 2024 19:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Andere generatie andere manier van aanspreken
Lang geleden sprak je alle ouderen aan met u
Dat is ook niet meer in NL
Ik hoorde het ook, hoe ondankbaar ben je dan. Je kan het minder vinden maar dat zeg je niet op de streams als die mensen het kunnen zien.quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:44 schreef lojanda het volgende:
Nou dat is nu weer echt iets voor Ashley om te zeggen dat ze meer had verwacht van de stoofvlees. Dat doe je toch niet
Mja , bij Ash kijk ik nergens meer van opquote:Op woensdag 20 maart 2024 19:44 schreef lojanda het volgende:
quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Verwachten ze nu dat ze elke keer eten krijgen
Ashley geeft al ''stille'' hints, mijn kinderen mogen wel slagroomtaart brengen, en, ik mis mn vriendinnen zoquote:Op woensdag 20 maart 2024 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Verwachten ze nu dat ze elke keer eten krijgen
Ja dat is ook zo idd.. maar vind het echt onbeschoft. Die familie van Danny zit nu natuurlijk te kijken hoe ze van al dat eten genieten en dan hebben ze dit alles ook nog zelf gemaakt en dan hoor je dat tokkie Ash het weer niet lekker vindtquote:Op woensdag 20 maart 2024 19:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mja , bij Ash kijk ik nergens meer van op
nou ik ook en oudere mensen moest ik dan wel met Tante of oom aanspreken dus zo als alice deed zo ik nooit doenquote:
Eerlijk zijn is niet altijd sociaal wenselijk zoals nu, je kan ook gewoon je mond houdenquote:Op woensdag 20 maart 2024 19:48 schreef Verida het volgende:
Ik vind het wel eerlijk. Ze zegt toch niet dat ze het vies vindt, ze had het pittiger verwacht.
tja weer de boel willen beinvloedenquote:Op woensdag 20 maart 2024 19:47 schreef rinardo het volgende:
[..]
[..]
Ashley geeft al ''stille'' hints, mijn kinderen mogen wel slagroomtaart brengen, en, ik mis mn vriendinnen zo
Het zag er koud lekkerder uit......maar bij stoofvlees denk ik aan draadjes vlees.quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:39 schreef lojanda het volgende:
Het is wel dunne stoofvlees.. ik ben gewend dat hij lekker dik is
Je bedoelt of ik dat tegen mijn ouders ook zeg? Mijn ouders zijn inmiddels overleden maar heb ik wel altijd gedaan. Nu ook nog tegen ouderen mensen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |