Ja precies is ook zoquote:Op woensdag 20 maart 2024 19:04 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Die reep had hij beloofd aan Alice dat als hij afgelopen zaterdag terug kwam uit de deur.
Ja, maar die is veel grover dan Karen .quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:04 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja maar dat telt ook voor Alice vind ik vaak die eet ook veel voor z’n slanke meid
oh dat kan ik met bitterballen ook wel hoor hahaquote:Op woensdag 20 maart 2024 18:55 schreef zodeju het volgende:
Karen heeft een mond met eelt denk ik....terwijl ieder zit voorzichtig te doen doet zij gewoon een halve in haar mond zonder te blazen.
Zal wel vooraf afgesproken zijn, de stem gaf aan wanneer ze weer moesten vertrekken.quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:05 schreef Joyce-43 het volgende:
ze namen er wel erg de tijd voor hoor die familie
zo'n 8 min was de familie binnen idd. Pastte niet in tiktok filmpje van 10 min incl ook de napraat met bedankje familie was het 16 minquote:Op woensdag 20 maart 2024 19:05 schreef Joyce-43 het volgende:
ze namen er wel erg de tijd voor hoor die familie
ja en hun de hele tijd maar stil staan hahahquote:Op woensdag 20 maart 2024 19:07 schreef ledn81 het volgende:
[..]
zo'n 8 min was de familie binnen idd. Pastte niet in tiktok filmpje van 10 min incl ook de napraat met bedankje familie was het 16 min
De ochtend en middag afwas was de taak van Ty en Randy.quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat zou kunnen ik weet niet wie de middag afwas doet....het ging nu over de afpraak avondafwas.
Ik wil het wel maar altijd verbrand ik mijn lip.....en dat blijft dan gevoelig....quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:06 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
oh dat kan ik met bitterballen ook wel hoor haha
denk het niet, de stem zal het ook wel mooi gevonden hebbenquote:Op woensdag 20 maart 2024 19:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zal wel vooraf afgesproken zijn, de stem gaf aan wanneer ze weer moesten vertrekken.
Oh, wist niet dat de afwas voor de hele dag was.....quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:08 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
De ochtend en middag afwas was de taak van Ty en Randy.
Jimmy heeft Randy er nog op aangesproken nadat de middagafwas klaar was. Randy reageerde geschrokken : o shit ik zei nog ik ga t zo doen en ben gewoon blijven chillen buiten.
Jimmy zei geeft niet maar denk er de volgende keer graag aan .
Exact het ging over de avondafwas en volgens de queen en friends was de vooravond afwas ook de taak van Randy en Tyron .quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat zou kunnen ik weet niet wie de middag afwas doet....het ging nu over de afpraak avondafwas.
Hoorde een bezoeker zeggen hoeveel minuten ze nog hadden.quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:08 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
denk het niet, de stem zal het ook wel mooi gevonden hebben
Ze moeten Karen a volonte wijn geven. Wordt een mooie show dan.quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:11 schreef humpty het volgende:
Is de eerste wijn al op ...is de eerste wijn al op ..Karen
ahha......quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:10 schreef KangaP het volgende:
[..]
Exact het ging over de avondafwas en volgens de queen en friends was de vooravond afwas ook de taak van Randy en Tyron .
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 20 maart 2024 19:13 schreef Jockari het volgende:
Ze zijn mij vergeten, maar ik vergeef het ze
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:13 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb maar tomatensoep gemaakt met stokbrood en kruidenboter. Kan ik morgen ook eten en heb ik toch verse tomaten enzo op. Voor mij alleen koken heb ik hekel aan.quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:12 schreef lojanda het volgende:
Ik heb net zalm met spinazie in bladerdeeg gemaakt maar heb er nu helemaal geen zin meer in. Komt gewoon omdat ik aan die lekkere frieten met stoofsaus moet denkenZegt mijn man zullen we even naar Poppel rijden en daar een lekker frietje gaan eten
![]()
Het aperitiefje hebben ze al binnen..
* ledn81 pakt snel een rol toiletpapier en het oogpotlood van @Joyce-43 en schrijft ook een boodschapquote:Op woensdag 20 maart 2024 19:13 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:17 schreef ledn81 het volgende:
[..]
* ledn81 pakt snel een rol toiletpapier en het oogpotlood van @:Joyce-43 en schrijft ook een boodschap
Gefeliciteerd @:Jockari
![]()
Nog bij geven, tevens aan Karen. Wordt dan een superavond in de BB-geschiedenis.quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:16 schreef Joyce-43 het volgende:
Alice heeft al genoeg drank gehad die kan niet meer lullen
Van harte gefeliciteerdquote:Op woensdag 20 maart 2024 19:13 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:13 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:13 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
Niet meer lullen? Was het maar zo'n feestquote:Op woensdag 20 maart 2024 19:16 schreef Joyce-43 het volgende:
Alice heeft al genoeg drank gehad die kan niet meer lullen
Ja volgooien die 2quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:18 schreef Jockari het volgende:
[..]
Nog bij geven, tevens aan Karen. Wordt dan een superavond in de BB-geschiedenis.
Snap ik dat je dat niet leuk vindt.. en zeker nu niet. Ik hoop dat je vrouw weer snel is opgeknaptquote:Op woensdag 20 maart 2024 19:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik heb maar tomatensoep gemaakt met stokbrood en kruidenboter. Kan ik morgen ook eten en heb ik toch verse tomaten enzo op. Voor mij alleen koken heb ik hekel aan.
Moet je lang voor jezelf koken of is ze vlug weer terug.?quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik heb maar tomatensoep gemaakt met stokbrood en kruidenboter. Kan ik morgen ook eten en heb ik toch verse tomaten enzo op. Voor mij alleen koken heb ik hekel aan.
Als het goed blijft gaan vrijdag gelukkig.quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Moet je lang voor jezelf koken of is ze vlug weer terug.?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |