mijn filmpje staat in forum had het ook gezienquote:Op woensdag 20 maart 2024 18:20 schreef missmistreated het volgende:
Tjonge, danny bewoog zeker nog 2 sec na de "freeze" als de beelden kloppen van spapaars....wat een lachertje weer !!
Eens, alleen kreeg hij geen reep chocoladequote:Op woensdag 20 maart 2024 18:57 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Heeft hij ook gedaan door te zeggen dat hij haar niet zal nomineren maar het wel deed.
Huh, bij mij zit hij aan tafel en zegt wat is deze mayo lekker en stopt nog een bitterbal in zn mondquote:
ja echt mensen waar je geen zak aan hebquote:Op woensdag 20 maart 2024 18:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja staat in z'n eentje te koken, die anderen flikkeren hun zooi in de keuken die Jimmy dan afwast en nu komt dat eten van Danny staan ze zich daar allemaal wel uitsloven. Ook de mensen die hem zullen nomineren
Stella Artois zegt hij net.. koppijn bier zei mijn vader altijd.quote:
Klopt, en smerig ook.quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:59 schreef lojanda het volgende:
[..]
Stella Artois zegt hij net.. koppijn bier zei mijn vader altijd.
Daar bestond toch wel wat behoorlijk kritiek op in de vooravond, toen Jimmy allen de afwas stond te doen om zijn aanrecht wat proper te krijgen, voor hij met het koken aan de slag begon te gaan .De queen sprong bij om af te drogen .quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat zal dan wel......heb nooit gehoord dat er ruzie ontstond omdat iemand de afwas niet deed.
Danny zei dat ze eerst Bitterballen eten met een apparatiefje en dan daarna friet met balletjes en stooffleesquote:Op woensdag 20 maart 2024 19:00 schreef BigBreg83 het volgende:
Beetje raar dat ze nu die bitterballen doen. Ik snap dst het bij Danny een aperatief is. Maar doet dat dan morgen om een uur of 4. Ze hebben gewoon een vriezer.
Zou het later op de avond doen, met een drankje erbij.quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:00 schreef BigBreg83 het volgende:
Beetje raar dat ze nu die bitterballen doen. Ik snap dst het bij Danny een aperatief is. Maar doet dat dan morgen om een uur of 4. Ze hebben gewoon een vriezer.
Denk het ook, maar hoe kan zo'n klein lijfje van Karen achter elkaar zoveel ballen opeten. Ik zit met verwondering te kijken .quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:00 schreef Cupfighter het volgende:
Ze genieten er volgens mij allemaal van
ja maar ja zo doet hij het hequote:Op woensdag 20 maart 2024 19:01 schreef rinardo het volgende:
[..]
Danny zei dat ze eerst Bitterballen eten met een apparatiefje en dan daarna friet met balletjes en stoofflees
Dat zou kunnen ik weet niet wie de middag afwas doet....het ging nu over de afpraak avondafwas.quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:01 schreef KangaP het volgende:
[..]
Daar bestond toch wel wat behoorlijk kritiek op in de vooravond, toen Jimmy allen de afwas stond te doen om zijn aanrecht wat proper te krijgen, voor hij met het koken aan de slag begon te gaan .De queen sprong bij om af te drogen .
Ja maar dat telt ook voor Alice vind ik vaak die eet ook veel voor z’n slanke meidquote:Op woensdag 20 maart 2024 19:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk het ook, maar hoe kan zo'n klein lijfje van Karen achter elkaar zoveel ballen opeten. Ik zit met verwondering te kijken .
Ja precies. Of tijdens de live show zaterdag.quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zou het later op de avond doen, met een drankje erbij.
Die reep had hij beloofd aan Alice dat als hij afgelopen zaterdag terug kwam uit de deur.quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:58 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Eens, alleen kreeg hij geen reep chocolade
quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:20 schreef missmistreated het volgende:
Tjonge, danny bewoog zeker nog 2 sec na de "freeze" als de beelden kloppen van spapaars....wat een lachertje weer !!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |