Dat hoop ik toch niet. Ik zou het heel lullig vinden tegenover Danny als zij zich niet aan de Freeze zouden houden.quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:49 schreef Koos1958 het volgende:
Ik hoop toch dat jim of ashley bv schijt aan de freeze hebben als er geliefde binnen komen. Snap.ook echt niet dat Danny dit kon. Ik had echt maling gehad
Ook niet mijn interesse, maar wat de lol is om hier domme verzinsels neer te plempen om je haat tegenover een bepaalde bewoner uit te vergroten ontgaat me geheel. Het is hier geen FB.quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:49 schreef Snoozey het volgende:
[..]
de stand van salar en tweets en filmpjes van fb. heel mooi
ach af en toe haat op een ander dan ashley is ook wel een keer fijnquote:Op woensdag 20 maart 2024 18:53 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ook niet mijn interesse, maar wat de lol is om hier domme verzinsels neer te plempen om je haat tegenover een bepaalde bewoner uit te vergroten ontgaat me geheel. Het is hier geen FB.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is Stella pils aan de kleur van flesjes te zien. Tezamen met Jupiler beste blond bier in Belgiëquote:
Daar kan deze post dan zo bijquote:Op woensdag 20 maart 2024 18:48 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Uiteraard, want die schreeuwt erbij, zelfs als het eigenlijk iemand anders was, dan nog schreeuwt zij.
Misschien een nieuw topic aanmaken voor zulke bullshit; commentaar op verzinsels, kunnen we hier houden op dingen die daadwerkelijk op streams gebeurde..
quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:55 schreef Jockari het volgende:
Belgisch en nederlands bier. Groot verschilDus die maakt van Julpiler echte Heineken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het over verzinsels, haat zal me worst wezenquote:Op woensdag 20 maart 2024 18:54 schreef Snoozey het volgende:
[..]
ach af en toe haat op een ander dan ashley is ook wel een keer fijn
Dan mag alles gezegd en verzonnen worden.quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:54 schreef Snoozey het volgende:
[..]
ach af en toe haat op een ander dan ashley is ook wel een keer fijn
Heeft hij ook gedaan door te zeggen dat hij haar niet zal nomineren maar het wel deed.quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Welnee, die is meedogenloos. Die steekt lachend een mes in zijn rug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |