Even in het Dilano topic postenquote:
@rinardo tegeltje.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 20:29 schreef odie22 het volgende:
een vriend is waar je geld aan verdiend ( zal dil wel denken)
Zou me niet verbazen. Hij is al jaloers op Tom vanaf het moment dat hij hem zag.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 20:29 schreef Ireth het volgende:
Hoorde ik Dilano nou net tegen Jimmy zeggen dat er veel negatieve tweets waren over Tom? Was aan de telefoon dus luisterde met een half oor...
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 20:38 schreef Rhosyn het volgende:
Ik kijk nu naar de filmpjes van Tyron en Dilano in de gameroom.
Ik vind dat ze er netjes mee om gaan. Rustig en met respect voor de andere bewoners.
Af en toe lachen als ze iets raars/negatiefs over zich zelf lezen.
Je kan ook wel zien dat ze hier veel aan gaan hebben. Een kijkje in het fandom van BB.
Ja de solo/mirror/kingsandqueens/etc Roomquote:Op dinsdag 12 maart 2024 20:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Niet in de gameroon toch, aparte kamer ... ?
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 20:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Niet in de gameroom toch, aparte kamer ... ?Ik nam aan dat het de gameroom was. Maar het zal die aparte kamer zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No mercy for animal abusers
inderdaad , jonge vent , leuk om te zienquote:Op dinsdag 12 maart 2024 20:44 schreef Ireth het volgende:
(Uitzending!) Volgens mij is de stiefvader van Alice nog heel zo oud niet? Vind het een leuke vent!
Nee, dat heeft B.B.twee keer gezegd.....laat het duidelijk zijn dat jullie de enige bewoners zijn die dit te zien krijgen. Later toen Tyron en Dil weg gingen vroegen mag dit mee of dat mee naar binnen. Werd dit weer gezegd. nee niks mag mee naar binnen.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 20:32 schreef Snoozey het volgende:
de tweets krijgen ze vast later ook allemaal nog te zien
Ja, dat hebben ze vertelt....Jimmy weet ook dat hij van een bekende van hem een happy Valentine kaart had gekregen....Ty heeft expres die naam van diegene proberen te onthouden tussen alle dingen door. Ze hebben zoveel mogelijk proberen te onthouden want niks mocht mee terug.....quote:Op dinsdag 12 maart 2024 20:54 schreef Rhosyn het volgende:
Weten de andere bewoners dat Tyron en Dilano zoveel info hebben gehad over hun
Het is echt heel veel info.
Ook kaarten die gericht zijn aan de andere bewoners.
En ook de ingesproken berichten aan alle bewoners.
![]()
Ja, Dylano stuurde wel zo'n beetje die richting op - wat vage dingen dat mensen Tom kinderachtig vinden en wel een beetje klaar beginnen zijn met hem of zo. Dil benoemde ook leuke dingen die over anderen werden gezegd, maar over Tom noemde hij niets positief (tja, ik kan niet alles onthouden natuurlijk)quote:Op dinsdag 12 maart 2024 20:29 schreef Ireth het volgende:
Hoorde ik Dilano nou net tegen Jimmy zeggen dat er veel negatieve tweets waren over Tom? Was aan de telefoon dus luisterde met een half oor...
dat dacht ik dus ookquote:Op dinsdag 12 maart 2024 20:44 schreef Ireth het volgende:
(Uitzending!) Volgens mij is de stiefvader van Alice nog heel zo oud niet? Vind het een leuke vent!
lijkt me stug dat jij nog kan kijken, alles is offline gehaald, ja je had de link openbaar gezetquote:Op dinsdag 12 maart 2024 20:56 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat komt toch niet door mij
Ik ben nog aan het kijken
hoe kan dat dan? je geeft alles al privequote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 21:17 schreef rinardo het volgende:
[..]
lijkt me stug dat jij nog kan kijken, alles is offline gehaald, ja je had de link openbaar gezet
Iemand had de link hier openbaar gezetquote:Op dinsdag 12 maart 2024 21:18 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hoe kan dat dan? je geeft alles al prive
Komt vast door zijn schouderblessurequote:Op dinsdag 12 maart 2024 21:12 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
~~~heel selectief, dat geheugen van Dilano, lijkt me
Dit is echt erg naïefquote:Op dinsdag 12 maart 2024 21:18 schreef Rhosyn het volgende:
[..]ik wist niet dat dat niet mocht
wat erg
Ik zit nu nog te kijken naar filmpje 2.
Dat is nogal een beschuldiging. Oh ik zie het nuquote:Op dinsdag 12 maart 2024 21:18 schreef rinardo het volgende:
[..]
Iemand had de link hier openbaar gezet
als je vernieuwd is alles weg site is blanco, of je hebt ze gedownloadquote:Op dinsdag 12 maart 2024 21:18 schreef Rhosyn het volgende:
[..]ik wist niet dat dat niet mocht
wat erg
Ik zit nu nog te kijken naar filmpje 2.
En ik open net filmpje 3
![]()
jeetje maar was wel onder spoiler toch geloof ik maar zonde van al zijn werk zeg mijn godquote:Op dinsdag 12 maart 2024 21:18 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ja ik deed dat. DGK vroeg iets en ik gaf antwoord door de link naar het filmpje neer te zetten. Hij vroeg daarna om het te verwijderen en dat deed ik metene.quote:
ik zie de link nog wel staan in je bericht hoorquote:Op dinsdag 12 maart 2024 21:22 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja ik deed dat. DGK vroeg iets en ik gaf antwoord door de link naar het filmpje neer te zetten. Hij vroeg daarna om het te verwijderen en dat deed ik metene.
Ik zit wel nu nog naar de filmpjes te kijken. Ik opende net filmpje 3
Dat is wel raar als ze weg zijn
?
I
nope niet gedownload.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 21:21 schreef rinardo het volgende:
[..]
als je vernieuwd is alles weg site is blanco, of je hebt ze gedownload
Nee mijn link is weg die spoiler is van DGK zelfquote:Op dinsdag 12 maart 2024 21:23 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik zie de link nog wel staan in je bericht hoor
Ik heb nog niet vernieuwd, effe downloaden eerstquote:Op dinsdag 12 maart 2024 21:21 schreef rinardo het volgende:
[..]
als je vernieuwd is alles weg site is blanco, of je hebt ze gedownload
nee die van haar was openbaar , niet onder spoiler die is nu wegquote:Op dinsdag 12 maart 2024 21:23 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik zie de link nog wel staan in je bericht hoor
DGK heeft de link zelf vermoedelijk uit voorzorg offline gehaaldquote:Op dinsdag 12 maart 2024 21:29 schreef Soury het volgende:
Maar er staat dat het door de gebruiker is verwijderd
Nou ja zeg dan is het toch niet de schuld van Rhosynquote:Op dinsdag 12 maart 2024 21:29 schreef ledn81 het volgende:
[..]
DGK heeft de link zelf vermoedelijk uit voorzorg offline gehaald
laten we er maar over ophouden, we zijn OT bezig, en ik ben boos dus ga er niet gezelliger op worden, vind dit zo erg, was onze laatste filmpjes maker . Nu weer over op de streams, sorry.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 21:29 schreef Soury het volgende:
Maar er staat dat het door de gebruiker is verwijderd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 21:32 schreef Ireth het volgende:
Vraag voor de uitzending kijkersZit nog niet daar, zal oplettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vraag voor de uitzending kijkerseverbody knows - SigridSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
Vraag voor de uitzending kijkersje bedoelt muziek nummer? toen ze in de badkamer was ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
Weet hem al!!quote:Op dinsdag 12 maart 2024 21:34 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Zit nog niet daar, zal opletten
als je niet bent ingelogd op fok, kan je via de mobiele versie alle spoilers gewoon lezen, ik weet niet of het een bug is , maar ik zag het een tijdje geleden op mijn telefoon, dit geldt ook voor de polls, je ziet de uitslag dan al voordat je hebt gestemtquote:Op dinsdag 12 maart 2024 21:27 schreef rinardo het volgende:
[..]
nee die van haar was openbaar , niet onder spoiler die is nu weg
Z'n ballen kwijt? Goh, waar laat die jongen toch alles. Zijn kluts heeft-ie ook nog niet gevonden.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 20:20 schreef Joyce-43 het volgende:
Goh die gozer heeft ballen zeg..... hij moet ze alleen even vinden pleuris.....
Ja het is in een keer stil. Nog niet meegemaakt. In de kamer zijn aan het kaarten liggend 🤔quote:
Neuh, maar ze praten over sporten op stream 1 en ze kaarten op stream 2. Valt niet veel over te zeggenquote:
Dan wordt het tijd voor een discussiequote:Op dinsdag 12 maart 2024 22:04 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Neuh, maar ze praten over sporten op stream 1 en ze kaarten op stream 2. Valt niet veel over te zeggen
Lekker bijdehandquote:Op dinsdag 12 maart 2024 21:18 schreef rinardo het volgende:
[..]
Nee laat maar, was een foutje geloof ikquote:
Er gebeurt geen kutquote:
Ik merk het, lolquote:Op dinsdag 12 maart 2024 22:32 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Gewoon een saaie avond op de streams?
Alice?quote:Op dinsdag 12 maart 2024 22:38 schreef GayGuy het volgende:
Opzich hoop ik wel dat Alice voorlopig in het huis blijft, ze zorgt voor drama
. Al sta ik wel achter Tyron, op het moment, want in het echt zou ik HEUL snel ruzie met haar krijgen
Dat weet ik niet, maar vanaf dat Tyron en Dilano weer terugkwamen in het huis deden ze meteen normaal tegen elkaar. Kou was uit de lucht.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 22:46 schreef mazaru het volgende:
En is Tyrone al naar Ashley gegaan om te praten of was dat zelfinzicht van vanmiddag alleen voor de show?
Ja ik vind ze ook leuk samenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 22:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat een stel Karen en Tom. Ik moet wel lachen om hun, wat ze allemaal verzinnen en de lol die ze samen hebben![]()
En als Tom zich verveelt gaat ie wel stunts doen in de zetelquote:Op dinsdag 12 maart 2024 22:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Is toch geweldig, volgens mij zijn zij de enige twee die zich zelden of nooit vervelen
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 22:54 schreef Snoozey het volgende:
zo een kwartier nog een maskers. en dan tandpasta op de pukkels smeren
Hmmm, bij mij eigenlijk ook. Wel vaker een belg als 2e favo.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 22:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dit is het eerste jaar dat mijn favo's Belgen zijn, vanaf de mixed BB
Alice bedoel je? Ligt ze niet al in bed dan?quote:Op dinsdag 12 maart 2024 22:54 schreef Snoozey het volgende:
zo een kwartier nog een maskers. en dan tandpasta op de pukkels smeren
nee daar hadden tom en karen het overquote:Op dinsdag 12 maart 2024 22:56 schreef kater1 het volgende:
[..]
Alice bedoel je? Ligt ze niet al in bed dan?
Nee Karen en Tom gaan nog een masker nemen en met tandpasta smeren, ze hebben net een stoombadje genomen (sauna)quote:Op dinsdag 12 maart 2024 22:56 schreef kater1 het volgende:
[..]
Alice bedoel je? Ligt ze niet al in bed dan?
Werkt niet meer. Alles is offline.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 23:05 schreef mario390 het volgende:
heeft jemand de videolink
van vandaag?? bitte in dm
Zijn er helaas niet, alles is verwijderdquote:Op dinsdag 12 maart 2024 23:05 schreef mario390 het volgende:
heeft jemand de videolink
van vandaag?? bitte in dm
Op stream 2 nu Jimmy Ty en Dilano als je daar gelukkig van wordtquote:Op dinsdag 12 maart 2024 23:06 schreef Schakeltopia het volgende:
dat kaarten heb ik nu wel gezien. hops febo
jeej
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 23:09 schreef kater1 het volgende:
[..]
Op stream 2 nu Jimmy Ty en Dilano als je daar gelukkig van wordt
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 23:09 schreef tassie127 het volgende:
Ik vind Karen en Tom heel gezellig samen![]()
Alweer alles verwijderd?quote:Op dinsdag 12 maart 2024 23:06 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Werkt niet meer. Alles is offline.
ze waren gewoon aan het pratenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 23:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
nja kijken naar slapende mensen is ook niets
Ze sliepen niet!quote:Op dinsdag 12 maart 2024 23:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
nja kijken naar slapende mensen is ook niets
Als het net als andere avonden is, kan het nog wel een tijdje durenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 23:15 schreef LonesomeFairy het volgende:
Tom en Karen, wanneer gaan jullie slapen?
Ik ben moe
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 23:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als het net als andere avonden is, kan het nog wel een tijdje duren![]()
jij wil zijn huid niet hoor!quote:Op dinsdag 12 maart 2024 23:15 schreef tassie127 het volgende:
Ze zijn wel cute samen. Goed duo. Denk dat Tom zijn huid met al die maskers beter is als het mijne
niet echt? of?quote:Op dinsdag 12 maart 2024 23:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zijn er helaas niet, alles is verwijderd
Dat mag zeker. Als ik single was zou ik wel eens met hem willen experimenterenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 23:18 schreef Snoozey het volgende:
jonny de mol jr zie ik er af en toe in. vind er weinig aan iig
maar dat mag
Had hem gesierd als hij het uit had gepraat met Ashley. Maar ja, daar heeft hij dan toch weer de ballen niet voor.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 23:18 schreef kater1 het volgende:
Ennnnn streamwissel. Tyron denkt na over de dag, rest slaapt ennnnn terug naar Karen en Tom
Het werd net interessant.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 23:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Gesprek tussen Tom en Karen weggedraaid en nu 2 x slapende Jimmy![]()
Ja zaten we echt op te wachtenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 23:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Gesprek tussen Tom en Karen weggedraaid en nu 2 x slapende Jimmy![]()
Hier ben ik het mee eens. Ik zie ze geen koppel worden. Wel goede vrienden en ze hebben inderdaad wel "chemistry"quote:Op dinsdag 12 maart 2024 23:24 schreef tassie127 het volgende:
Mensen die roepen wanneer worden Karen en Tom een setje neem ik totaal niet serieus. Ik zie dat echt nog niet gebeuren. Maar een bepaalde spanning hangt er wel tussen hen. Nog niet helemaal duidelijk waar, wat of hoe…
huh, daarmee zeg je toch bijna hetzelfdequote:Op dinsdag 12 maart 2024 23:24 schreef tassie127 het volgende:
Mensen die roepen wanneer worden Karen en Tom een setje neem ik totaal niet serieus. Ik zie dat echt nog niet gebeuren. Maar een bepaalde spanning hangt er wel tussen hen. Nog niet helemaal duidelijk waar, wat of hoe…
Ik vind het nogal apart om van Tyron te vragen dat hij het met Ashley uitpraat. Zij maakt er een heel drama van door te beweren dat hij respectloos was en dat een "25 jarig jochie" tegen haar te keer ging. Ty was kortaf en humeurig over die emmer, maar hij ging zeker niet tegen haar tekeer. Ze duldt gewoon geen enkele tegenspraak.. Zij was het notabene die begon te schreeuwen. Ze weet het altijd zo om te draaien dat de ander het heeft gedaan.. en het hele huis heeft ze gelijk erover bijgepraat hoe Ty zogenaamd tegen haar uitviel... Dat is het vieze en gemene aan Ashley... ik snap niet dat zij zo hoog staat in de polls.... zoals op haar shirt staat: wel uitdelen, maar niet incasseren.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 23:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Had hem gesierd als hij het uit had gepraat met Ashley. Maar ja, daar heeft hij dan toch weer de ballen niet voor.
Snap überhaupt niet waarom je daarmee zou beginnen.. dat slaapt toch voor geen meter? Wat is de reden om zo rechtop/scheef te slapen?quote:Op dinsdag 12 maart 2024 23:28 schreef tassie127 het volgende:
Hoe kan Jimmy zo slapen? Deed ik vroeger ook zo scheef en elke morgen last van mijn nek. Heb echt af moeten leren om kussens op te stapelen. Nu nog maar een recht kussen en veel minder last van mijn in mijn nek! Zou nu nooit meer zo als Jimmy kunnen slapen! ( maar het was wel echt even afleren hoor!)
Dat zeg ik, ik zie het nog niet gebeuren. Maar idd er sluimert ietsquote:Op dinsdag 12 maart 2024 23:25 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Hier ben ik het mee eens. Ik zie ze geen koppel worden. Wel goede vrienden en ze hebben inderdaad wel "chemistry"
Ach ze praten weer tegen elkaar, dat is het belangrijkste toch?quote:Op dinsdag 12 maart 2024 23:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Had hem gesierd als hij het uit had gepraat met Ashley. Maar ja, daar heeft hij dan toch weer de ballen niet voor.
Lijkt mij ook niet lekker liggenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 23:28 schreef tassie127 het volgende:
Hoe kan Jimmy zo slapen? Deed ik vroeger ook zo scheef en elke morgen last van mijn nek. Heb echt af moeten leren om kussens op te stapelen. Nu nog maar een recht kussen en veel minder last van mijn in mijn nek! Zou nu nooit meer zo als Jimmy kunnen slapen! ( maar het was wel echt even afleren hoor!)
anders gaat ie snurkenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 23:30 schreef FBtje het volgende:
[..]
Snap überhaupt niet waarom je daarmee zou beginnen.. dat slaapt toch voor geen meter? Wat is de reden om zo rechtop/scheef te slapen?
Het ligt goed als je dat zo gewend bent. Totdat je het af leert en je ineens veel beter blijkt te liggen/ slapen. Maar een gewoonte is lastig af te leren! Ben blij dat het mij gelukt is!quote:
Patronen afleren ,lastig idd. Hij is best lang ,misschien dat het daar mee te maken heeft. geen idee maar slecht voor je nek/rug en je slaapquote:Op dinsdag 12 maart 2024 23:34 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Het ligt goed als je dat zo gewend bent. Totdat je het af leert en je ineens veel beter blijkt te liggen/ slapen. Maar een gewoonte is lastig af te leren! Ben blij dat het mij gelukt is!
Ik snurk ook en heb ernstige slaap apneu en sliep ook zo! Word een gewoonte. Maar merk toch echt na aanpassingen dat ik uitgeruster wakker wordt als ik platter lig. Heeft echt jaren geduurd om mezelf dat aan te wennen. ik bleef kussens stapelen. No spon maar een Emma sleep kussen heeft echt het verschil gemaakt voor mij. Zacht maar toch hard genoeg en vooral gewoon vlak. Een goed kussen scheelt echt heel veel!quote:
is wat hij zelf zei in 1 van de eerste dagenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 23:38 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Ik snurk ook en heb ernstige slaap apneu en sliep ook zo! Word een gewoonte. Maar merk toch echt na aanpassingen dat ik uitgeruster wakker wordt als ik platter lig. Heeft echt jaren geduurd om mezelf dat aan te wennen. ik bleef kussens stapelen. No spon maar een Emma sleep kussen heeft echt het verschil gemaakt voor mij. Zacht maar toch hard genoeg en vooral gewoon vlak. Een goed kussen scheelt echt heel veel!
Idd is heel lastig! Maar het kan.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 23:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Patronen afleren ,lastig idd. Hij is best lang ,misschien dat het daar mee te maken heeft. geen idee maar slecht voor je nek/rug en je slaap
Wat zei hij dan? Heb ik denk ikniet mee gekregenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 23:39 schreef odie22 het volgende:
[..]
is wat hij zelf zei in 1 van de eerste dagen
dat hij op deze manier slaapt, anders gaat hij snurkenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 23:40 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Wat zei hij dan? Heb ik denk ikniet mee gekregen
Ik weet , sommige dingen hebben jaren geduurd om te veranderenquote:
Ah zo. Maar eigenlijk wordt het zo juist erger. Maar dat krijg je zelf vaak niet mee. Het is heel vervelend zo’n aandoening. Ik durf niet busreizen naar vakantie of vluchten naar vakantie want in slaap vallen betekent meteen snurken. Dus je bent altijd bewust ervan en beperkt in je doen en laten. Al kun je er niets aan doen. Maar heb met een goed en platter kussen wel al meteen het idee dat het minder is. Minder dorst, minder keelpijn door het snurken. Dus je kussen maakt al echt veel verschil. Ik stapel sinds ongeveer 3 jaar niet meer en voel me veel meer uitgerust. Dat zou ik Jimmy ook gunnen!quote:Op dinsdag 12 maart 2024 23:41 schreef odie22 het volgende:
[..]
dat hij op deze manier slaapt, anders gaat hij snurken
Zij valt hem niet aan, maar verteld hem hoe hij daar is. Ze doet het wel op een lieve en eerlijke manierquote:Op dinsdag 12 maart 2024 23:48 schreef Mickytjuh het volgende:
En zomaar ineens valt Karen Tom weer aan
Mijn dochter kreeg bij haar geboorte een stoffen pop, die deed dat ook altijd met het labeltje aan haar popje. Dat heeft ze jaren gedaan. Nu niet meer, maar doet me zo aan haar denken en wat Tom zegt, waarom hij dat doet, hij wordt er rustig van. Mssn ook omdat hij nu niet meer rookt.quote:
Doet 'ie goed, Hij begint de laatste 2 weken steeds meer te stijgen in mijn lijstjequote:Op dinsdag 12 maart 2024 23:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Je kan horen aan Tom dat hij heel veel nadenkt en nagedacht heeft over zichzelf in het BB huis
Ze luistert goed naar wat hij zegt. Ben het totaal niet met je eens!quote:Op dinsdag 12 maart 2024 23:58 schreef FBtje het volgende:
Karin zou wat meer inlevingsvermogen mogen hebben. Ze kan zich totaal niet verplaatsen in een ander.
Ik ook , ik herken ook wel wat dingen van hem in mezelfquote:Op dinsdag 12 maart 2024 23:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik vind Tom een mooi mens![]()
Ik zou zijn moeder kunnen zijn, dus begrijp me niet verkeerd, geen crush op hem hoor
Ik zeg ook niet dat ze niet luistert. Maar je kan gewoon merken dat ze hem soms niet begrijpt. Ik begrijp hem heel goed.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 23:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze luistert goed naar wat hij zegt. Ben het totaal niet met je eens!
Ik herken meer van mijn zoon in hem. Tom komt over voor anderen mssn als een stoere vent, maar hoor hem net zeggen dat hij een minderwaardigheidscomplex heeft, dat breekt mijn hart.quote:Op woensdag 13 maart 2024 00:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ook , ik herken ook wel wat dingen van hem in mezelf
Je hoeft elkaar ook niet altijd te begrijpen, maar ze doet wel haar bestquote:Op woensdag 13 maart 2024 00:01 schreef FBtje het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ze niet luistert. Maar je kan gewoon merken dat ze hem soms niet begrijpt. Ik begrijp hem heel goed.
Het vermogen om je in te leven in anderen is juist waardevol wanneer je anders bent dan de ander, omdat het helpt om begrip en empathie te tonen voor die verschillen. Lijk je op de ander, dan hoef je je inlevingsvermogen ook niet aan te spreken. En dat mis ik bij haar.quote:Op woensdag 13 maart 2024 00:01 schreef odie22 het volgende:
als je zelf niet zo bent, kan je je niet voorstellen hoe dat voelt wat tom vertelt , dus is voor karen ook niet voor te stellen
Ik vind het beter als ouders de andere ouder papa of mama blijven noemen.quote:Op woensdag 13 maart 2024 00:07 schreef Snoozey het volgende:
het is me echt niet vaak duidelijk of hij het nou over zn moeder heeft of de moeder van phil. zeg gewoon ex en mama
quote:Op woensdag 13 maart 2024 00:10 schreef Snoozey het volgende:
op tv zijn ze he. had hij het net heel de tijd over zijn moeder, of de moeder van phil?
Dat is ook waar Tom in zijn omgeving continu tegen aanloopt . Fijn dat er een aantal mensen zijn die verder kunnen kijken en ook de moeite willen nemen om hem te begrijpen , of iig naar hem luisteren . Je hoeft ook niet alles te begrijpen ,maar het begint bij wederzijds respect. Ze klikken , hebben lol met elkaar en zo nu en dan snappen ze elkaar niet. Maar dat hoeft ook niet altijd.quote:Op woensdag 13 maart 2024 00:01 schreef odie22 het volgende:
als je zelf niet zo bent, kan je je niet voorstellen hoe dat voelt wat tom vertelt , dus is voor karen ook niet voor te stellen
quote:Op woensdag 13 maart 2024 00:18 schreef Krambo het volgende:
Tom denkt dat er vrijdag een Freeze komt voor Alice (haar verjaardag toch?)
Nee, had wel gedacht dat het deze week nog verder zou gaan. Vorig jaar ging het door de week heen ook door.quote:Op woensdag 13 maart 2024 00:22 schreef Krambo het volgende:
Zijn er na zaterdagavond (met de fans) geen freezes meer geweest?
Over meerdere weken als ik me goed herinnerquote:Op woensdag 13 maart 2024 00:23 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, had wel gedacht dat het deze week nog verder zou gaan. Vorig jaar ging het door de week heen ook door.
Volgens mij nietquote:Op woensdag 13 maart 2024 00:22 schreef Krambo het volgende:
Zijn er na zaterdagavond (met de fans) geen freezes meer geweest?
Ik heb geen idee wat er morgen gaat gebeuren ,hebben Ty en Dillie vrijstelling?quote:Op woensdag 13 maart 2024 00:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik hoop toch echt niet dat Tom en Karen op de bank komen en eruit moeten, dan worden de avonden wel heel saai. Nu is er nog wat te kijken, de rest ligt voor dag en dauw in bed
Nee, alleen gewonnen om in de fanroom te mogenquote:Op woensdag 13 maart 2024 00:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat er morgen gaat gebeuren ,hebben Ty en Dillie vrijstelling?
Nee, die hebben wel het spel gewonnen vandaag maar dat was voor een tripje naar de fanroom (en voor zover ik begrepen heb niet voor een vrijstelling)quote:Op woensdag 13 maart 2024 00:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja die sowieso ,maar Ty en Dillie dan?
Ah okayquote:Op woensdag 13 maart 2024 00:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee, alleen gewonnen om in de fanroom te mogen
Oeh dan wordt het nog best spannendquote:Op woensdag 13 maart 2024 00:43 schreef Krambo het volgende:
[..]
Nee, die hebben wel het spel gewonnen vandaag maar dat was voor een tripje naar de fanroom (en voor zover ik begrepen heb niet voor een vrijstelling)
Dus geen PON gedoe morgen ? Zou wel beter zijnquote:Op woensdag 13 maart 2024 00:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ze hopen wel heel erg op een PON, die denken ze ook nodig te hebben, begreep ik, maar ik heb het idee dat er morgen gewoon nomineren is en mssn dat wij kijkers daar ook een rol in mogen spelen.
Ik hoop het niet, maar je weet het maar nooitquote:Op woensdag 13 maart 2024 00:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dus geen PON gedoe morgen ? Zou wel beter zijn
De meningen zijn verdeeld daarover.Ze doet wel haar best maar kan slecht luisteren.quote:Op woensdag 13 maart 2024 06:47 schreef woxxel2 het volgende:
Ik heb t gesprek van karin en Tom niet geluisterd, ik kan karin d'r gehinnik niet aanhoren. Maar ben wel benieuwd of t haar lukte een serieus gesprek te voeren zonder dat gehinnik
Goedemorgenquote:Op woensdag 13 maart 2024 07:25 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen...![]()
Danny weer druk aant zorgen voor de inwendige mens... je kan zeggen wat je wil van den Danny maar hij doet dat toch wel effies elke morgen..chapeau...
Goedemorgen..quote:Op woensdag 13 maart 2024 07:44 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
En hij doet het niet om te slijmballen of voor een beter plekje in de groep.
Hij is een vroege vogel denk ik.
Ik weet niet wat slechter is dat pepermuntje of je tanden poetsen... ik heb btw nooit gehoord dat het slecht is voor je tanden om s'ochtends gelijk te poetsen...quote:Op woensdag 13 maart 2024 07:49 schreef Rhosyn het volgende:
Gelijk uit bed en dan tanden poetsen. ( Tom, Jimmy en Ashley)
Dat is slecht voor je tanden.
Als je bang bent voor een slechte adem kan je toch ff mondspoelen en een pepermuntje...
Mijn tandarts zegt dat het juist heel goed is om meteen als je wakker bent je tanden te poetsen.quote:Op woensdag 13 maart 2024 07:49 schreef Rhosyn het volgende:
Gelijk uit bed en dan tanden poetsen. ( Tom, Jimmy en Ashley)
Dat is slecht voor je tanden.
Als je bang bent voor een slechte adem kan je toch ff mondspoelen en een pepermuntje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |