Even in het Dilano topic postenquote:
@rinardo tegeltje.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 20:29 schreef odie22 het volgende:
een vriend is waar je geld aan verdiend ( zal dil wel denken)
Zou me niet verbazen. Hij is al jaloers op Tom vanaf het moment dat hij hem zag.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 20:29 schreef Ireth het volgende:
Hoorde ik Dilano nou net tegen Jimmy zeggen dat er veel negatieve tweets waren over Tom? Was aan de telefoon dus luisterde met een half oor...
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 20:38 schreef Rhosyn het volgende:
Ik kijk nu naar de filmpjes van Tyron en Dilano in de gameroom.
Ik vind dat ze er netjes mee om gaan. Rustig en met respect voor de andere bewoners.
Af en toe lachen als ze iets raars/negatiefs over zich zelf lezen.
Je kan ook wel zien dat ze hier veel aan gaan hebben. Een kijkje in het fandom van BB.
Ja de solo/mirror/kingsandqueens/etc Roomquote:Op dinsdag 12 maart 2024 20:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Niet in de gameroon toch, aparte kamer ... ?
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 20:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Niet in de gameroom toch, aparte kamer ... ?Ik nam aan dat het de gameroom was. Maar het zal die aparte kamer zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No mercy for animal abusers
inderdaad , jonge vent , leuk om te zienquote:Op dinsdag 12 maart 2024 20:44 schreef Ireth het volgende:
(Uitzending!) Volgens mij is de stiefvader van Alice nog heel zo oud niet? Vind het een leuke vent!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |