Even in het Dilano topic postenquote:
@rinardo tegeltje.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 20:29 schreef odie22 het volgende:
een vriend is waar je geld aan verdiend ( zal dil wel denken)
Zou me niet verbazen. Hij is al jaloers op Tom vanaf het moment dat hij hem zag.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 20:29 schreef Ireth het volgende:
Hoorde ik Dilano nou net tegen Jimmy zeggen dat er veel negatieve tweets waren over Tom? Was aan de telefoon dus luisterde met een half oor...
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 20:38 schreef Rhosyn het volgende:
Ik kijk nu naar de filmpjes van Tyron en Dilano in de gameroom.
Ik vind dat ze er netjes mee om gaan. Rustig en met respect voor de andere bewoners.
Af en toe lachen als ze iets raars/negatiefs over zich zelf lezen.
Je kan ook wel zien dat ze hier veel aan gaan hebben. Een kijkje in het fandom van BB.
Ja de solo/mirror/kingsandqueens/etc Roomquote:Op dinsdag 12 maart 2024 20:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Niet in de gameroon toch, aparte kamer ... ?
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 20:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Niet in de gameroom toch, aparte kamer ... ?Ik nam aan dat het de gameroom was. Maar het zal die aparte kamer zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No mercy for animal abusers
inderdaad , jonge vent , leuk om te zienquote:Op dinsdag 12 maart 2024 20:44 schreef Ireth het volgende:
(Uitzending!) Volgens mij is de stiefvader van Alice nog heel zo oud niet? Vind het een leuke vent!
Nee, dat heeft B.B.twee keer gezegd.....laat het duidelijk zijn dat jullie de enige bewoners zijn die dit te zien krijgen. Later toen Tyron en Dil weg gingen vroegen mag dit mee of dat mee naar binnen. Werd dit weer gezegd. nee niks mag mee naar binnen.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 20:32 schreef Snoozey het volgende:
de tweets krijgen ze vast later ook allemaal nog te zien
Ja, dat hebben ze vertelt....Jimmy weet ook dat hij van een bekende van hem een happy Valentine kaart had gekregen....Ty heeft expres die naam van diegene proberen te onthouden tussen alle dingen door. Ze hebben zoveel mogelijk proberen te onthouden want niks mocht mee terug.....quote:Op dinsdag 12 maart 2024 20:54 schreef Rhosyn het volgende:
Weten de andere bewoners dat Tyron en Dilano zoveel info hebben gehad over hun
Het is echt heel veel info.
Ook kaarten die gericht zijn aan de andere bewoners.
En ook de ingesproken berichten aan alle bewoners.
![]()
Ja, Dylano stuurde wel zo'n beetje die richting op - wat vage dingen dat mensen Tom kinderachtig vinden en wel een beetje klaar beginnen zijn met hem of zo. Dil benoemde ook leuke dingen die over anderen werden gezegd, maar over Tom noemde hij niets positief (tja, ik kan niet alles onthouden natuurlijk)quote:Op dinsdag 12 maart 2024 20:29 schreef Ireth het volgende:
Hoorde ik Dilano nou net tegen Jimmy zeggen dat er veel negatieve tweets waren over Tom? Was aan de telefoon dus luisterde met een half oor...
dat dacht ik dus ookquote:Op dinsdag 12 maart 2024 20:44 schreef Ireth het volgende:
(Uitzending!) Volgens mij is de stiefvader van Alice nog heel zo oud niet? Vind het een leuke vent!
lijkt me stug dat jij nog kan kijken, alles is offline gehaald, ja je had de link openbaar gezetquote:Op dinsdag 12 maart 2024 20:56 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat komt toch niet door mij
Ik ben nog aan het kijken
hoe kan dat dan? je geeft alles al privequote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 21:17 schreef rinardo het volgende:
[..]
lijkt me stug dat jij nog kan kijken, alles is offline gehaald, ja je had de link openbaar gezet
Iemand had de link hier openbaar gezetquote:Op dinsdag 12 maart 2024 21:18 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hoe kan dat dan? je geeft alles al prive
Komt vast door zijn schouderblessurequote:Op dinsdag 12 maart 2024 21:12 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
~~~heel selectief, dat geheugen van Dilano, lijkt me
Dit is echt erg naïefquote:Op dinsdag 12 maart 2024 21:18 schreef Rhosyn het volgende:
[..]ik wist niet dat dat niet mocht
wat erg
Ik zit nu nog te kijken naar filmpje 2.
Dat is nogal een beschuldiging. Oh ik zie het nuquote:Op dinsdag 12 maart 2024 21:18 schreef rinardo het volgende:
[..]
Iemand had de link hier openbaar gezet
als je vernieuwd is alles weg site is blanco, of je hebt ze gedownloadquote:Op dinsdag 12 maart 2024 21:18 schreef Rhosyn het volgende:
[..]ik wist niet dat dat niet mocht
wat erg
Ik zit nu nog te kijken naar filmpje 2.
En ik open net filmpje 3
![]()
jeetje maar was wel onder spoiler toch geloof ik maar zonde van al zijn werk zeg mijn godquote:Op dinsdag 12 maart 2024 21:18 schreef rinardo het volgende:
[..]
Iemand had de link hier openbaar gezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |