ze waren gewoon aan het pratenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 23:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
nja kijken naar slapende mensen is ook niets
Ze sliepen niet!quote:Op dinsdag 12 maart 2024 23:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
nja kijken naar slapende mensen is ook niets
Als het net als andere avonden is, kan het nog wel een tijdje durenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 23:15 schreef LonesomeFairy het volgende:
Tom en Karen, wanneer gaan jullie slapen?
Ik ben moe
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 23:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als het net als andere avonden is, kan het nog wel een tijdje duren![]()
jij wil zijn huid niet hoor!quote:Op dinsdag 12 maart 2024 23:15 schreef tassie127 het volgende:
Ze zijn wel cute samen. Goed duo. Denk dat Tom zijn huid met al die maskers beter is als het mijne
niet echt? of?quote:Op dinsdag 12 maart 2024 23:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zijn er helaas niet, alles is verwijderd
Dat mag zeker. Als ik single was zou ik wel eens met hem willen experimenterenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 23:18 schreef Snoozey het volgende:
jonny de mol jr zie ik er af en toe in. vind er weinig aan iig
maar dat mag
Had hem gesierd als hij het uit had gepraat met Ashley. Maar ja, daar heeft hij dan toch weer de ballen niet voor.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 23:18 schreef kater1 het volgende:
Ennnnn streamwissel. Tyron denkt na over de dag, rest slaapt ennnnn terug naar Karen en Tom
Het werd net interessant.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 23:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Gesprek tussen Tom en Karen weggedraaid en nu 2 x slapende Jimmy![]()
Ja zaten we echt op te wachtenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 23:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Gesprek tussen Tom en Karen weggedraaid en nu 2 x slapende Jimmy![]()
Hier ben ik het mee eens. Ik zie ze geen koppel worden. Wel goede vrienden en ze hebben inderdaad wel "chemistry"quote:Op dinsdag 12 maart 2024 23:24 schreef tassie127 het volgende:
Mensen die roepen wanneer worden Karen en Tom een setje neem ik totaal niet serieus. Ik zie dat echt nog niet gebeuren. Maar een bepaalde spanning hangt er wel tussen hen. Nog niet helemaal duidelijk waar, wat of hoe…
huh, daarmee zeg je toch bijna hetzelfdequote:Op dinsdag 12 maart 2024 23:24 schreef tassie127 het volgende:
Mensen die roepen wanneer worden Karen en Tom een setje neem ik totaal niet serieus. Ik zie dat echt nog niet gebeuren. Maar een bepaalde spanning hangt er wel tussen hen. Nog niet helemaal duidelijk waar, wat of hoe…
Ik vind het nogal apart om van Tyron te vragen dat hij het met Ashley uitpraat. Zij maakt er een heel drama van door te beweren dat hij respectloos was en dat een "25 jarig jochie" tegen haar te keer ging. Ty was kortaf en humeurig over die emmer, maar hij ging zeker niet tegen haar tekeer. Ze duldt gewoon geen enkele tegenspraak.. Zij was het notabene die begon te schreeuwen. Ze weet het altijd zo om te draaien dat de ander het heeft gedaan.. en het hele huis heeft ze gelijk erover bijgepraat hoe Ty zogenaamd tegen haar uitviel... Dat is het vieze en gemene aan Ashley... ik snap niet dat zij zo hoog staat in de polls.... zoals op haar shirt staat: wel uitdelen, maar niet incasseren.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 23:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Had hem gesierd als hij het uit had gepraat met Ashley. Maar ja, daar heeft hij dan toch weer de ballen niet voor.
Snap überhaupt niet waarom je daarmee zou beginnen.. dat slaapt toch voor geen meter? Wat is de reden om zo rechtop/scheef te slapen?quote:Op dinsdag 12 maart 2024 23:28 schreef tassie127 het volgende:
Hoe kan Jimmy zo slapen? Deed ik vroeger ook zo scheef en elke morgen last van mijn nek. Heb echt af moeten leren om kussens op te stapelen. Nu nog maar een recht kussen en veel minder last van mijn in mijn nek! Zou nu nooit meer zo als Jimmy kunnen slapen! ( maar het was wel echt even afleren hoor!)
Dat zeg ik, ik zie het nog niet gebeuren. Maar idd er sluimert ietsquote:Op dinsdag 12 maart 2024 23:25 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Hier ben ik het mee eens. Ik zie ze geen koppel worden. Wel goede vrienden en ze hebben inderdaad wel "chemistry"
Ach ze praten weer tegen elkaar, dat is het belangrijkste toch?quote:Op dinsdag 12 maart 2024 23:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Had hem gesierd als hij het uit had gepraat met Ashley. Maar ja, daar heeft hij dan toch weer de ballen niet voor.
Lijkt mij ook niet lekker liggenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 23:28 schreef tassie127 het volgende:
Hoe kan Jimmy zo slapen? Deed ik vroeger ook zo scheef en elke morgen last van mijn nek. Heb echt af moeten leren om kussens op te stapelen. Nu nog maar een recht kussen en veel minder last van mijn in mijn nek! Zou nu nooit meer zo als Jimmy kunnen slapen! ( maar het was wel echt even afleren hoor!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |