Dus geen PON gedoe morgen ? Zou wel beter zijnquote:Op woensdag 13 maart 2024 00:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ze hopen wel heel erg op een PON, die denken ze ook nodig te hebben, begreep ik, maar ik heb het idee dat er morgen gewoon nomineren is en mssn dat wij kijkers daar ook een rol in mogen spelen.
Ik hoop het niet, maar je weet het maar nooitquote:Op woensdag 13 maart 2024 00:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dus geen PON gedoe morgen ? Zou wel beter zijn
De meningen zijn verdeeld daarover.Ze doet wel haar best maar kan slecht luisteren.quote:Op woensdag 13 maart 2024 06:47 schreef woxxel2 het volgende:
Ik heb t gesprek van karin en Tom niet geluisterd, ik kan karin d'r gehinnik niet aanhoren. Maar ben wel benieuwd of t haar lukte een serieus gesprek te voeren zonder dat gehinnik
Goedemorgenquote:Op woensdag 13 maart 2024 07:25 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen...![]()
Danny weer druk aant zorgen voor de inwendige mens... je kan zeggen wat je wil van den Danny maar hij doet dat toch wel effies elke morgen..chapeau...
Goedemorgen..quote:Op woensdag 13 maart 2024 07:44 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
En hij doet het niet om te slijmballen of voor een beter plekje in de groep.
Hij is een vroege vogel denk ik.
Ik weet niet wat slechter is dat pepermuntje of je tanden poetsen... ik heb btw nooit gehoord dat het slecht is voor je tanden om s'ochtends gelijk te poetsen...quote:Op woensdag 13 maart 2024 07:49 schreef Rhosyn het volgende:
Gelijk uit bed en dan tanden poetsen. ( Tom, Jimmy en Ashley)
Dat is slecht voor je tanden.
Als je bang bent voor een slechte adem kan je toch ff mondspoelen en een pepermuntje...
Mijn tandarts zegt dat het juist heel goed is om meteen als je wakker bent je tanden te poetsen.quote:Op woensdag 13 maart 2024 07:49 schreef Rhosyn het volgende:
Gelijk uit bed en dan tanden poetsen. ( Tom, Jimmy en Ashley)
Dat is slecht voor je tanden.
Als je bang bent voor een slechte adem kan je toch ff mondspoelen en een pepermuntje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |