Ja ik deed dat. DGK vroeg iets en ik gaf antwoord door de link naar het filmpje neer te zetten. Hij vroeg daarna om het te verwijderen en dat deed ik metene.quote:
ik zie de link nog wel staan in je bericht hoorquote:Op dinsdag 12 maart 2024 21:22 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja ik deed dat. DGK vroeg iets en ik gaf antwoord door de link naar het filmpje neer te zetten. Hij vroeg daarna om het te verwijderen en dat deed ik metene.
Ik zit wel nu nog naar de filmpjes te kijken. Ik opende net filmpje 3
Dat is wel raar als ze weg zijn
?
I
nope niet gedownload.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 21:21 schreef rinardo het volgende:
[..]
als je vernieuwd is alles weg site is blanco, of je hebt ze gedownload
Nee mijn link is weg die spoiler is van DGK zelfquote:Op dinsdag 12 maart 2024 21:23 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik zie de link nog wel staan in je bericht hoor
Ik heb nog niet vernieuwd, effe downloaden eerstquote:Op dinsdag 12 maart 2024 21:21 schreef rinardo het volgende:
[..]
als je vernieuwd is alles weg site is blanco, of je hebt ze gedownload
nee die van haar was openbaar , niet onder spoiler die is nu wegquote:Op dinsdag 12 maart 2024 21:23 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik zie de link nog wel staan in je bericht hoor
DGK heeft de link zelf vermoedelijk uit voorzorg offline gehaaldquote:Op dinsdag 12 maart 2024 21:29 schreef Soury het volgende:
Maar er staat dat het door de gebruiker is verwijderd
Nou ja zeg dan is het toch niet de schuld van Rhosynquote:Op dinsdag 12 maart 2024 21:29 schreef ledn81 het volgende:
[..]
DGK heeft de link zelf vermoedelijk uit voorzorg offline gehaald
laten we er maar over ophouden, we zijn OT bezig, en ik ben boos dus ga er niet gezelliger op worden, vind dit zo erg, was onze laatste filmpjes maker . Nu weer over op de streams, sorry.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 21:29 schreef Soury het volgende:
Maar er staat dat het door de gebruiker is verwijderd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 21:32 schreef Ireth het volgende:
Vraag voor de uitzending kijkersZit nog niet daar, zal oplettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vraag voor de uitzending kijkerseverbody knows - SigridSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
Vraag voor de uitzending kijkersje bedoelt muziek nummer? toen ze in de badkamer was ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
Weet hem al!!quote:Op dinsdag 12 maart 2024 21:34 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Zit nog niet daar, zal opletten
als je niet bent ingelogd op fok, kan je via de mobiele versie alle spoilers gewoon lezen, ik weet niet of het een bug is , maar ik zag het een tijdje geleden op mijn telefoon, dit geldt ook voor de polls, je ziet de uitslag dan al voordat je hebt gestemtquote:Op dinsdag 12 maart 2024 21:27 schreef rinardo het volgende:
[..]
nee die van haar was openbaar , niet onder spoiler die is nu weg
Z'n ballen kwijt? Goh, waar laat die jongen toch alles. Zijn kluts heeft-ie ook nog niet gevonden.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 20:20 schreef Joyce-43 het volgende:
Goh die gozer heeft ballen zeg..... hij moet ze alleen even vinden pleuris.....
Ja het is in een keer stil. Nog niet meegemaakt. In de kamer zijn aan het kaarten liggend 🤔quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |