Dat is niet de bedoeling.quote:
Wil je een andere TT zeg maar?quote:
Nee laat maar, was al bezig, maar invoeren lukte niet.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 17:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is niet de bedoeling.
[..]
Wil je een andere TT zeg maar?
Geloof 50000 inwoners tegenwoordig. Behoorlijk veel wijken erbij gekomen de laatste 20 jaarquote:Op dinsdag 12 maart 2024 17:43 schreef freaky40 het volgende:
Dat zal me niets verwonderen, Schagen is een klein dorp dus ze kennen elkaar.
We weten allemaal hoe dat afgelopen isquote:Op dinsdag 12 maart 2024 17:44 schreef mangalie het volgende:
Ik weet niet of het een compliment is, vergeleken te worden met Geer en Goor.
Beetje jaloersquote:Op dinsdag 12 maart 2024 17:44 schreef Kajmu het volgende:
Ik vind Dilano ook een stuk vrolijker met Ty. Ondertussen is Jimmy opvallend stil....
Nee omdat hij al gekaapt was, dan kan je niet meer op invoeren klikken.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 17:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee laat maar, was al bezig, maar invoeren lukte niet.
Nee hoor, maar is niet leuk als je bezig bent en het werkt niet.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 17:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee omdat hij al gekaapt was, dan kan je niet meer op invoeren klikken.
Kan hem zo aanpassen hoor
Dat heet enthousiasme, maar kan ook gewoon aandacht vragen zijn.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 17:46 schreef mangalie het volgende:
Godver die Ashley gilt overal boven uit... Alsof zij in de fanroom is geweest. Gek mens
Dilano en ty hebben samen 2 flessen champagne op, dan wordt je wel vrolijkquote:Op dinsdag 12 maart 2024 17:44 schreef Kajmu het volgende:
Ik vind Dilano ook een stuk vrolijker met Ty. Ondertussen is Jimmy opvallend stil....
Dilano alcohol vrijquote:Op dinsdag 12 maart 2024 17:48 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Dilano en ty hebben samen 2 flessen champagne op, dan wordt je wel vrolijk
0% voor dilano die drinkt geen alcoholquote:Op dinsdag 12 maart 2024 17:48 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Dilano had 0.0quote:Op dinsdag 12 maart 2024 17:48 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
het heeft ty wel een boost gegeven,quote:Op dinsdag 12 maart 2024 17:50 schreef spapaars het volgende:
Ik vraag me af of het je echt uitmaakt, of zelfs kan gebruiken wat mensen op sociale media zeggen.
preciesquote:Op dinsdag 12 maart 2024 17:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Goed voor hem dan, maar het blijft een selectie die BB heeft gemaakt.
Jaquote:Op dinsdag 12 maart 2024 17:57 schreef BigBreg83 het volgende:
Haha Ashley: bij mij zijn ze zeker te weten over m'n uiterlijk bezig geweest.
Dilano: nee helemaal niet.
Ashley: oh...
Nee van de streamsquote:Op dinsdag 12 maart 2024 17:58 schreef kater1 het volgende:
Huh Dilano denkt dat mensen veel dingen weten van de live uitzendingen. Weet hij niets van streams?
De live daar bedoeld hij de liveatream mee.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 17:58 schreef kater1 het volgende:
Huh Dilano denkt dat mensen veel dingen weten van de live uitzendingen. Weet hij niets van streams?
Met live bedoeld hij ook de streamsquote:Op dinsdag 12 maart 2024 17:58 schreef kater1 het volgende:
Ja, ik hoorde het hem daarna zeggenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 17:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee van de streams
Hij denkt dat veel quotes reacties zijn van de streams
En niet van de uitzendingen
nietquote:
Maar daar kan Paula niks aan doen. Die denkt misschien leuk mijn kaart onthouden ze de naam gaan ze zeggen tegen hem en dan die reaktie....ontdankbaar.quote:
Mastermind hčquote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:01 schreef greysbones het volgende:
Geeft
[..]
niet
In het fanhouse zei hij dat ook al
En vindt het nog steeds een rare uitspraak
Hoe kan hij nu met zekerheid zeggen dat het een reactie op de streams is
En zeker niet op op een uitzending
Ja waar ze van kan leren.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 17:54 schreef greysbones het volgende:
Alice is degene die vooral de negatieve wil weten
Ze eten, geen verschilquote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:05 schreef greysbones het volgende:
Gaan ze nu weer het geluid eraf gooien
Was een poosje geleden dat dit gebeurdequote:
Geen idee, misschien iemand die z'n mok op de muteknop zette?quote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Was een poosje geleden dat dit gebeurde
Stagiaires gewisseld ofzo
Misschien heeft hij niet jaren onder een steen gelegen?quote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:01 schreef greysbones het volgende:
Geeft
[..]
niet
In het fanhouse zei hij dat ook al
En vindt het nog steeds een rare uitspraak
Hoe kan hij nu met zekerheid zeggen dat het een reactie op de streams is
En zeker niet op op een uitzending
Er is zo vaak gevraagd geen eetgeluiden te willen horen, Het is fanweekquote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:05 schreef greysbones het volgende:
Gaan ze nu weer het geluid eraf gooien
misschien zou ze juist iets kunnen leren van de commentaren die zeggen dat ze zo saai is....quote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:07 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze hoefde niet te weten over saai enzo maar echt om te leren.
ALs er iemand genomineerd is kan je dat lezen in de SV daar staat alles inquote:
Ja vroeg ik me ook af. Weer demonstratief ergens anders zitten en hopen dat iemand naar hem toe komt.quote:
Omdat hij dat samen met Ty af heeft gesproken om geen negatieveteit het huis in te brengenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 17:54 schreef BigBreg83 het volgende:
Ja hoezo gaat dilano bepalen of de andere bewoners niets kunnen met de negatieve reacties.
Terwijl zij een fanatieke rls kijker is.....Elke heeft ze gezien naar Utopiamarkt geweest....dan weet je toch zelf hoe mensen kijken of streamen.....ze weet er alles van...Had dacht ik ook spelers ontmet....quote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:02 schreef lojanda het volgende:
Ash blijft maar vragen stellen wat alleen maar over haar gaat![]()
OMG.. ik vindt dit zo raar.. zo raar roept ze de hele tijd.
Is niet de eerstequote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Raar moment dan zo tijdens de maaltijd.
Aandachtquote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Terwijl zij een fanatieke rls kijker is.....Elke heeft ze gezien naar Utopiamarkt geweest....dan weet je toch zelf hoe mensen kijken of streamen.....ze weet er alles van...Had dacht ik ook spelers ontmet....
En dan zeggen omg kan me niet voorstellen dat ze alles zien en volgen.
Die merkt misschien dat Dilano ook voor zichzelf kan praten ookal is het poep...quote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:14 schreef Koos1958 het volgende:
Jimmy al hele dag depri door zijn achterdocht naar dilano.
Spaquote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:15 schreef spapaars het volgende:
eten bevalt ze goed, mis nog een goede mango chutney hot op tafel.
Nu kan dilano het zelfde doen door die comments die hij over jimmy heeft gelezen. Maar die doet dat niet. Nog niet tenminste.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:14 schreef Koos1958 het volgende:
Jimmy al hele dag depri door zijn achterdocht naar dilano.
Het verdiend geen schoonheidsprijs wat je gedaan hebt en dat je weet je bestquote:
Benieuwd of hij die negatieve nog gaat zeggen tegen jimmy of een anderquote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:17 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Nu kan dilano het zelfde doen door die comments die hij over jimmy heeft gelezen. Maar die doet dat niet. Nog niet tenminste.
Dat heeft hij al vaker gedaan nadat hij iets heeft gehoord maar helaas duurde dat maar een dag of wat..quote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:12 schreef greysbones het volgende:
Hoop dat Ty die positieve vibe vast houdt
Stukken beter
ja slaat nergens op.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:35 schreef Hznootje het volgende:
Ben je een leuk gesprek aan t volgen, moet je weer naar kaartende mensen kijken
BB had genoeg van de Jimmy chroniclesquote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:35 schreef Hznootje het volgende:
Ben je een leuk gesprek aan t volgen, moet je weer naar kaartende mensen kijken
Nope maar andersom ook nietquote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:34 schreef Adat231 het volgende:
is dil al eens naar jimmy toegeweest na de fankamer?
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:35 schreef Snoozey het volgende:
karen zal nooit sonja zijn.
en arian is diep teleurgesteld
Niemand gaat daar ook maar iets in die richting doen.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:42 schreef Keane007 het volgende:
Durven Karen en Tom nou beiden niet een verdere stap te zetten, of zou het echt alleen vriendschap zijn... Vind ze wel cute samen haha.
Ze zijn wel heel erg bezig om de bewoners die ze een paar uur geleden nog aan het zwartmaken waren een veer in de reet te steken.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:49 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Waarom dat nou weer. Ze hebben een leuk positief gesprek
Dan heb ik vast ergens anders naar gekekenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:50 schreef marky het volgende:
[..]
Ze zijn wel heel erg bezig om de bewoners die ze een paar uur geleden nog aan het zwartmaken waren een veer in de reet te steken.
Ja, vond ik ook. Zelfs Ashley kon ik goed hebben tijdens deze wandelingquote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:49 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Waarom dat nou weer. Ze hebben een leuk positief gesprek
B.B. had het goed gedoceerd en van iedereen evenveel zowel de positieve als de negatieve opgehangen berichten. telefoon berichtjes voor iedereen 1tje......en filmpjes van halloween. kaarten die de bewoners nog hadden van happy valentine het was een super prijs......quote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:42 schreef Rhosyn het volgende:
Terug lezen cossen ga ik niet doen. Veel te veel
Streamverslag is wel voldoende. Thanks.
Dus.
Dilano en Tyron waren het beste in tweets aan bewoners koppelen.
Netjes. Dat betekent dat ze het een en ander goed inschatten.
En toen mochten ze alle tweets zien in de game room.![]()
Die hebben nu best veel info over hoe kijkers over de bewoners denken. Toch
Ja precies, ik hoorde het Dilano zeggen, bah en dat terwijl Jimmy net uit z'n dipje was zo leek het.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:00 schreef Snoozey het volgende:
nou mooie, ik denk niet dat het jou had goed gedaan
dil tegen jim over de fanroom.
nou bedankt zegtie. en hops sl
Ik snap niet waar dat in ene vandaan kwam.....quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:01 schreef Snoozey het volgende:
of ging dat over dat er wrs veel nega te lezen was over dilano
denk omdat Jimmy zich al k*t voelde vandaag, Alice had eerder ook al zoiets tegen hem gezegdquote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:01 schreef Snoozey het volgende:
of ging dat over dat er wrs veel nega te lezen was over dilano
Dat komt omdat je wat moeite hebt met mensen lezen. Die opmerking is allerminst vals. Juist niet.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:01 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ja precies, ik hoorde het Dilano zeggen, bah en dat terwijl Jimmy net uit z'n dipje was zo leek het.
En dan zo'n sneer van Dilano, dat wordt dus bedoeld met vals .
heb niet alles meegekregen, maar stond er zoveel slechts dan over jimmie op die muren??quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:02 schreef Krambo het volgende:
[..]
denk omdat Jimmy zich al k*t voelde vandaag, Alice had eerder ook al zoiets tegen hem gezegd
Het was helemaal niet vals bedoeld. Alice bevestigde zelfs ook nog de gedachte van Dilano en dat gaf Jimmy zelf ook toe dat ze gelijk hadden.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:01 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ja precies, ik hoorde het Dilano zeggen, bah en dat terwijl Jimmy net uit z'n dipje was zo leek het.
Dus wat Ty gezegd had en wat afgesproken was verknalt hij op dit moment als hij gaat zeggen er waren veel negatieve berichten.....quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:02 schreef Krambo het volgende:
[..]
denk omdat Jimmy zich al k*t voelde vandaag, Alice had eerder ook al zoiets tegen hem gezegd
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:04 schreef Snoozey het volgende:
[..]
heb niet alles meegekregen, maar stond er zoveel slechts dan over jimmie op die muren??
Zou volgend jaar zomaar eens kunnen gebeuren. RTL is als het goed is dan niet meer in Luxemburgse handen maar in Belgische handen. Maar de Belgische eigenaar/zender is een concurrent van de zender die nu BB uitzend in Vlaanderen dus nog een Belgisch/Nederlandse editie daarvan zou deze wel eens de laatste kunnen zijn...quote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:59 schreef marky het volgende:
[..]
Zou van mij mogen dan zijn er geen belgen. Zou graag weer eens een NL versie hebben.
Ze vragen er constant zelf naar. Hij deelt toch niet de inhoud? Maar dat gaat ook zeker gebeuren, maar niet omdat Dilan erover begint.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dus wat Ty gezegd had en wat afgesproken was verknalt hij op dit moment als hij gaat zeggen er waren veel negatieve berichten.....
Ty had daar ook gezegd tegen Dilano richt je nu op de leuke berichten.
Dat zei hij nu niet tegen Jimmy.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dus wat Ty gezegd had en wat afgesproken was verknalt hij op dit moment als hij gaat zeggen er waren veel negatieve berichten.....
Ty had daar ook gezegd tegen Dilano richt je nu op de leuke berichten.
hij was de hele tijd al steekjes aan het geven in de keuken, die achterbakse gluiperige kabouterquote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:01 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Hopelijk de laatste week van die etterbakquote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:08 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
hij was de hele tijd al steekjes aan het geven in de keuken, die achterbakse gluiperige kabouter
laten we het hopen iddquote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:09 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Hopelijk de laatste week van die etterbak
Dat heb ik dan gemist zeker, wat zei hij dan zoal?quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:08 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
hij was de hele tijd al steekjes aan het geven in de keuken, die achterbakse gluiperige kabouter
Ik kijk de live, en luister de hele tijd mee..het is MIJN mening dar hij steekjes geeft, en ik hoef geen verantwoording af te leggen staat in de cosquote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:10 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het is echt niet nodig om de waarheid te verdraaien hoor.
Dat je iemand niet mag is prima, maar verkondig geen onzin. Filmpje staat hier iets boven.
Er staat ook "als". maar toen kwam die sl.....quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:08 schreef Krambo het volgende:
[..]
Dat zei hij nu niet tegen Jimmy.
Wel tegen Ty in die kamer dat er meer negatieve berichten over Jimmy waren dan hij verwacht had.
Ik snap dat dus ook niet... ik vind Dilano juist één van de aardigste... maar goed.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:11 schreef Rhosyn het volgende:
Ik begrijp die haat voor Dilano helemaal niet. Wat doet die jongen dat velen hier zo achterlijk lelijk over hem doet.
Hij schept een beetje over zichzelf op. Nou poehoe dat is erg.
Eens, ik ben geen Dilano fan maar bij velen hier kan hij helemaal niks meer goed doen, beetje jammer...quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:11 schreef Rhosyn het volgende:
Ik begrijp die haat voor Dilano helemaal niet. Wat doet die jongen dat velen hier zo achterlijk lelijk over hem doet.
Het hoeft niet, maar het mag wel natuurlijk... if you darequote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:11 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Ik kijk de live, en luister de hele tijd mee..het is MIJN mening dar hij steekjes geeft, en ik hoef geen verantwoording af te leggen staat in de cos
Ik vind alles aan hem irritant.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:11 schreef Rhosyn het volgende:
Ik begrijp die haat voor Dilano helemaal niet. Wat doet die jongen dat velen hier zo achterlijk lelijk over hem doen.
Pseudomodden ook niet 😉quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:12 schreef kiki2024 het volgende:
ieder mag zijn/haar eigen mening hebben. verantwoording hoeft niet.
Niemand vraagt om verantwoording, jij zegt steekjes geven die heb ik niet gehoord.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:12 schreef kiki2024 het volgende:
ieder mag zijn/haar eigen mening hebben. verantwoording hoeft niet.
Jij noemt het zelfoverschatting.. ik zie dat hij zelfverzekerd is.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:14 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik vind alles aan hem irritant.
Zijn stem en bovenal zijn zelfoverschatting.
Dat kan. Dat is persoonlijk.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:14 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Die zelfoverschatting vind ik eigenlijk grappig.....hij weet het zo te draaien dat hij er leuker uit komt.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:14 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook.. ik kan niet met mensen die zichzelf verafgoden en dat doet hij dus continu. Ook Ashley doet dat ook en beiden hebben ook geen enige vorm van bescheidenheidquote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:14 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
uitleggen wat mij aan hem stoort ? nou een aantal voorbeeldenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:13 schreef FBtje het volgende:
[..]
Het hoeft niet, maar het mag wel natuurlijk... if you dare
Ik met beidenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:17 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat kan. Dat is persoonlijk.
Ik heb dat met Ashley.
Heb je even?quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:18 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
uitleggen wat mij aan hem stoort ? nou een aantal voorbeelden
- hij heeft een ENORM ego...zoals vandaag in dat huis...hij was alleen zijn eigen tweets aan het zoeken, ging in discussie met wat er stond in eerste instantie en kwam gewoon irritant over. ( MIJN MENING )
- Mijn mening dat hij super saai is - zoals in een tweet stond : je bent een party pooper. hij staat bij elk feestje maar gewoon bij en doet niet gezellig mee. bij de freeze was iedereen super blij en vrolijk, en ging hij in discussie mer Jimmy dat hij serieuzer moest zijn, want het zou zonde zijn als er geld uit de pot moest.
- hij is doodsbang om op de bank te komen, en glibbert veel te veel naar mijn mening.
- hij is egoďstisch.....denkt alleen aan Ikke ikke ikke
- voegt niks toe aan het spel, en kan geen plezier maken en bespreekt alleen tactiek in plaats van normale gesprekken te kunnen voeren
Ik vind het een achterbaks kereltje en dat straalt hij uit in zijn hele houding, en inderdaad hij kan bij mij geen goed meer doen, teveel gluiperigheid laten zien, zo snel mogelijk naar huisquote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:15 schreef FBtje het volgende:
[..]
Jij noemt het zelfoverschatting.. ik zie dat hij zelfvertrouwen heeft.
Zijn stem is voor jou een reden om helemaal los te gaan op hem? Dat vind ik nou zo onbelangrijk.
Dat gaat lachen worden.quote:
Ik kijk verder dan dat.... dat hij bij feestjes langs de kant staat.. so what? Is dat serieus een minpunt? Is dat een reden om hem niet te mogen? Ieder mens is anders... zolang je niet roddelt over mensen of over lijken gaat (want daar hebben we er een paar van), ben ik prima in staat om een persoon op waarde te schatten ook al danst hij niet als een malle zoals een Karin doet... wat ook helemaal oké is.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:18 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
uitleggen wat mij aan hem stoort ? nou een aantal voorbeelden
- hij heeft een ENORM ego...zoals vandaag in dat huis...hij was alleen zijn eigen tweets aan het zoeken, ging in discussie met wat er stond in eerste instantie en kwam gewoon irritant over. ( MIJN MENING )
- Mijn mening dat hij super saai is - zoals in een tweet stond : je bent een party pooper. hij staat bij elk feestje maar gewoon bij en doet niet gezellig mee. bij de freeze was iedereen super blij en vrolijk, en ging hij in discussie mer Jimmy dat hij serieuzer moest zijn, want het zou zonde zijn als er geld uit de pot moest.
- hij is doodsbang om op de bank te komen, en glibbert veel te veel naar mijn mening.
- hij is egoďstisch.....denkt alleen aan Ikke ikke ikke
- voegt niks toe aan het spel, en kan geen plezier maken en bespreekt alleen tactiek in plaats van normale gesprekken te kunnen voeren
Danny gaat hem nemen.. kan hij nog meer van slag rakenquote:
We mogen het toch niet zien 😉quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat gaat lachen worden.![]()
En niet te verstaan.
Sorry maar als er iemand over lijken gaat is het Dilano wel, grote ego tripperquote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:21 schreef FBtje het volgende:
[..]
Ik kijk verder dan dat.... dat hij bij feestjes langs de kant staat.. so what? Is dat een reden om hem niet te mogen? Ieder mens is anders... zolang je niet roddelt over mensen of over lijken gaat (want daar hebben we er een paar van), ben ik prima in staat om een persoon op waarde te schatten ook al danst hij niet als een malle zoals een Karin doet... wat ook helemaal oké is.
Het concept van Big brother is een sociaal expriment...niet alles draait alleen om tactiek..je moet ook plezier kunnen hebben, dus ja het is 1 van de redenen.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:21 schreef FBtje het volgende:
[..]
Ik kijk verder dan dat.... dat hij bij feestjes langs de kant staat.. so what? Is dat een reden om hem niet te mogen? Ieder mens is anders... zolang je niet roddelt over mensen of over lijken gaat (want daar hebben we er een paar van), ben ik prima in staat om een persoon op waarde te schatten ook al danst hij niet als een malle zoals een Karin doet... wat ook helemaal oké is.
Helemaal los te gaan? Serieus?quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:15 schreef FBtje het volgende:
[..]
Jij noemt het zelfoverschatting.. ik zie dat hij zelfverzekerd is.
Zijn stem is voor jou een reden om helemaal los te gaan op hem? Dat vind ik nou zo onbelangrijk.
1 van de reden om hem niet te mogen? Omdat hij saai is of een kutstem heeft... want dat soort kwalificaties zie ik veel voorbijkomen. Dat is gewoon pestgedrag basisschoolniveau.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:22 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Het concept van Big brother is een sociaal expriment...niet alles draait alleen om tactiek..je moet ook plezier kunnen hebben, dus ja het is 1 van de redenen.
Eensch!quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:25 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Helemaal los te gaan? Serieus?
Ik vind hem rete irritant en dat is mijn mening.
Hoe komt hij aan het adres??quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:19 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Handig deze zomer op de camping. Eigen Jimmy tent
waar staat dat ik mij stoor aan zijn stem ? ik heb mijn redenen in mijn eerdere post gegeven.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:26 schreef FBtje het volgende:
[..]
1 van de reden om hem niet te mogen? Omdat hij saai is of een kutstem heeft... want dat soort kwalificaties zie ik veel voorbijkomen. Dat is gewoon pestgedrag basisschoolniveau.
Dan heb jij vast niet gelezen wat er allemaal over Ashley gezegd wordt hierquote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:26 schreef FBtje het volgende:
[..]
1 van de reden om hem niet te mogen? Omdat hij saai is of een kutstem heeft... want dat soort kwalificaties zie ik veel voorbijkomen. Dat is gewoon pestgedrag basisschoolniveau.
Hahahaquote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:19 schreef Ireth het volgende:
Ash vind het een leuk idee dat Jim iets van hem geeft aan die jonge fan. Zijn groene trui bijvoorbeeld.
Leuk, kunnen ze kamperen van de zomer![]()
Bedenk dan een muts ofzo
Heeft weinig met pesten te maken naar mijn meningquote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:26 schreef FBtje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:27 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Dan heb jij vast niet gelezen wat er allemaal over Ashley gezegd wordt hier
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:23 schreef Dotteke het volgende:
Super fier duo. Hoop meer van julllie te zien. Dat was het tel bericht
Nou in de woonkamer is het niet veel verticaler hoorquote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
Moet je ze zien liggen: 4 lamme takken onder bevel van een zelfbenoemde "generaal" in een groen hok. En dan wordt er geklaagd over Randy dat ie veel ligt
Helaas heb ik die stream nu niet, maar ik geloof jequote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou in de woonkamer is het niet veel verticaler hoor
Ja, serieus. Ik vind er wat van als mensen beoordeeld worden op hun uiterlijk of ander zaken waar die persoon niets aan kan doen, zoals een stem.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:25 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Helemaal los te gaan? Serieus?
Ik vind hem rete irritant en dat is mijn mening.
Als je alles goed bekijkt dan wint Karen van iedereen....die gaat van het bed naar de eetstoel daar van daan naar de bank van de bank naar de cocoon op de bank en van die bank weer naar de eetstoel en daar vandaan weer liggend in bed. En op de bank is liggend.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
Moet je ze zien liggen: 5 lamme takken onder bevel van een zelfbenoemde "generaal" in een groen hok. En dan wordt er geklaagd over Randy dat ie veel ligt
Betrek het vooral niet allemaal op jezelf.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:27 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
waar staat dat ik mij stoor aan zijn stem ? ik heb mijn redenen in mijn eerdere post gegeven.
je reageerde op mijn post, vandaar. wat andere mensen zeggen staat daar toch buiten? en qua uiterlijk..Ik lees zoveel mensen die kritiek hebben op uiterlijk van inwoners, en dat is niet alleen zo bij Dilanoquote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:35 schreef FBtje het volgende:
[..]
Betrek het vooral niet allemaal op jezelf.
Zeker wel... ik heb ook nooit iets gezegd over iemands uiterlijk... nooit, ook niet dat van Ashley. Ashley beoordeel ik wel op andere zaken. Ze was mijn favoriet de eerste twee weken, maar daar is nu niets meer van over.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:27 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Dan heb jij vast niet gelezen wat er allemaal over Ashley gezegd wordt hier
Ja dan geef je geen antwoord. Terecht wijzen doen we niet onder elkaarquote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:37 schreef kiki2024 het volgende:
Ik gaf eerder al aan dat ik geen verantwoording hoefde te geven, ik ging niet door he. maar toen was ik aan het modden?
Uiteraard niet. Dat staat mijlenver van haar af.quote:
Schakel van str 1 naar 2 en steeds krijg ik sl. Als ik goed begrijp is er weer tel?quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
Karen is nog te lam om op te staan voor de telefoon van BB![]()
Ah ok.. dat was me ontgaan.. in dat geval is er niets aan de hand.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:36 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Ik lees zoveel mensen die kritiek hebben op uiterlijk van inwoners, en dat is niet alleen zo bij Dilano
Wat moet ze dan doen? Liegen?quote:Op dinsdag 12 maart 2024 17:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat een onzin van Dillie , Ashley is alleen maar "straight"en zelf beaamde ze het nog.
Lamme takken...quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
Moet je ze zien liggen: 5 lamme takken onder bevel van een zelfbenoemde "generaal" in een groen hok. En dan wordt er geklaagd over Randy dat ie veel ligt
Voor Tom en Karen. Tom mocht gaan, Karen kan het toch niet onthoudenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Schakel van str 1 naar 2 en steeds krijg ik sl. Als ik goed begrijp is er weer tel?
Hij bedoelt het denk ik gewoon goed, Jimmy legt elke negatieve comment op een goudschaal.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:00 schreef Snoozey het volgende:
nou mooie, ik denk niet dat het jou had goed gedaan
dil tegen jim over de fanroom.
nou bedankt zegtie. en hops sl
weet niet. was uur terug en slquote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij bedoelt het denk ik gewoon goed, Jimmy legt elke negatieve comment op een goudschaal.
Mijn haren gaan overeind staan van zijn stem alleen al.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:11 schreef Rhosyn het volgende:
Ik begrijp die haat voor Dilano helemaal niet. Wat doet die jongen dat velen hier zo achterlijk lelijk over hem doen.
Oh? Dat valt toch wel mee.quote:
nou dat vind ik al een hele tijd haha die hebben echt z'n klik vind ikquote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:37 schreef Pearlbitch het volgende:
Is er iets aan het opbloeien tussen Tom en Karen?
Snap sowieso niet dat fans willen bellenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:45 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Oh? Dat valt toch wel mee.
Rare lui die fans die wat willen zeggen![]()
Tom en Karen zonderen zich niet teveel af.
Nee, het is Karen die Tom overal achtervolgt en bij hem gaat liggen.
Tom komt niet van haar los
Nou ik begreep dat ze gisteren een kaartspelletje hebben gedaan en toen had Tom verloren en nu moet hij de slaaf van Karen zijn. Ofzo. Maar ik hoorde ook iets dat ie dat donderdag moet zijn. En toen had BB gezegd: oke we zullen proberen er om heen te plannen.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:45 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Oh? Dat valt toch wel mee.
Rare lui die fans die wat willen zeggen![]()
Tom en Karen zonderen zich niet teveel af.
Nee, het is Karen die Tom overal achtervolgt en bij hem gaat liggen.
Tom komt niet van haar los
Da's waar maar het blijft een ambetant mannetje met een eentonig gewauwel stem.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:33 schreef FBtje het volgende:
[..]
Ja, serieus. Ik vind er wat van als mensen beoordeeld worden op hun uiterlijk of ander zaken waar die persoon niets aan kan doen, zoals een stem.
Hoezo onder bevel. Heeft Ash commando s gegeven dat ze daar moesten gaan liggen?quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dat staat toch niet in mijn kwootquote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:54 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Hoezo onder bevel. Heeft Ash commando s gegeven dat ze daar moesten gaan liggen?
Ja, af,lig en blijfquote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:54 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Hoezo onder bevel. Heeft Ash commando s gegeven dat ze daar moesten gaan liggen?
Dat denk ik ook een hele fles ga je toch voelenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 20:01 schreef greysbones het volgende:
Ty is kapot
Misschien van de sjampies
Wat is het verband tussen pepsi cola en een vrouw vermoord door een gordijnenkoord?quote:Op dinsdag 12 maart 2024 20:00 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Wij zongen vroeger: er is een vrouw vermoord aan het gordijnenkoord
Tis allebei een klapspelletje wat ze aan het dien waren. Alleen ander liedjequote:Op dinsdag 12 maart 2024 20:02 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Wat is het verband tussen pepsi cola en een vrouw vermoord door een gordijnenkoord?
Jazeker, staan nu online, ongeveer 90 minuten.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:56 schreef rinardo het volgende:
Waren er ook filmpjes van de fanroom, toen ik weg was vanmiddag? dan hoef ik niet 2 cossen door
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 20:03 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Tis allebei een klapspelletje wat ze aan het dien waren. Alleen ander liedje
BB is net zo lui als de bewoners zelfquote:Op dinsdag 12 maart 2024 20:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Laat BB er nu maar eens een opdracht ingooien welke tot de liveshow gaat duren
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 20:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Laat BB er nu maar eens een opdracht ingooien welke tot de liveshow gaat duren
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 20:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
BB is net zo lui als de bewoners zelf
Ze zijn zelfs aan het smakken.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 20:06 schreef Kodiak100 het volgende:
Ah het sinasappelkluiven is weer begonnen
Opname loopt ...quote:Op dinsdag 12 maart 2024 20:11 schreef Joyce-43 het volgende:
Dilano vertelt niet die tweets over hem en Jimmy blijkbaar dat hij nep is
Gaat ze weleens met alle spullen douchen. ??quote:Op dinsdag 12 maart 2024 20:12 schreef FreshFruit het volgende:
De Queen belieft een handdoek.Jimmy rennen.
Nog steeds geen DM ,kan ze wel lezen.Bedankt.quote:
ja goeie vriend hequote:Op dinsdag 12 maart 2024 20:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dilano trapt Jimmy nog even verder de grond in ...
Ik kan niet wachten..quote:Op dinsdag 12 maart 2024 20:18 schreef FreshFruit het volgende:
Jij gaat zo hard op de bank komen.
[ afbeelding ]
en naar huisquote:Op dinsdag 12 maart 2024 20:18 schreef FreshFruit het volgende:
Jij gaat zo hard op de bank komen.
[ afbeelding ]
en dan lekker naar huis, opzouten!!quote:
ja ging over hemquote:Op dinsdag 12 maart 2024 20:21 schreef Snoozey het volgende:
dat tactische geblaat ging toch alleen over dilan die dat deed, niet over de gesprekken die hij altjd heeft met jim?
probeer terug te vinden maar even moeilijkquote:Op dinsdag 12 maart 2024 20:21 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Wat dan ook alweer ben het effe kwijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |