Ik met beidenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:17 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat kan. Dat is persoonlijk.
Ik heb dat met Ashley.
Heb je even?quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:18 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
uitleggen wat mij aan hem stoort ? nou een aantal voorbeelden
- hij heeft een ENORM ego...zoals vandaag in dat huis...hij was alleen zijn eigen tweets aan het zoeken, ging in discussie met wat er stond in eerste instantie en kwam gewoon irritant over. ( MIJN MENING )
- Mijn mening dat hij super saai is - zoals in een tweet stond : je bent een party pooper. hij staat bij elk feestje maar gewoon bij en doet niet gezellig mee. bij de freeze was iedereen super blij en vrolijk, en ging hij in discussie mer Jimmy dat hij serieuzer moest zijn, want het zou zonde zijn als er geld uit de pot moest.
- hij is doodsbang om op de bank te komen, en glibbert veel te veel naar mijn mening.
- hij is egoïstisch.....denkt alleen aan Ikke ikke ikke
- voegt niks toe aan het spel, en kan geen plezier maken en bespreekt alleen tactiek in plaats van normale gesprekken te kunnen voeren
Ik vind het een achterbaks kereltje en dat straalt hij uit in zijn hele houding, en inderdaad hij kan bij mij geen goed meer doen, teveel gluiperigheid laten zien, zo snel mogelijk naar huisquote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:15 schreef FBtje het volgende:
[..]
Jij noemt het zelfoverschatting.. ik zie dat hij zelfvertrouwen heeft.
Zijn stem is voor jou een reden om helemaal los te gaan op hem? Dat vind ik nou zo onbelangrijk.
Dat gaat lachen worden.quote:
Ik kijk verder dan dat.... dat hij bij feestjes langs de kant staat.. so what? Is dat serieus een minpunt? Is dat een reden om hem niet te mogen? Ieder mens is anders... zolang je niet roddelt over mensen of over lijken gaat (want daar hebben we er een paar van), ben ik prima in staat om een persoon op waarde te schatten ook al danst hij niet als een malle zoals een Karin doet... wat ook helemaal oké is.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:18 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
uitleggen wat mij aan hem stoort ? nou een aantal voorbeelden
- hij heeft een ENORM ego...zoals vandaag in dat huis...hij was alleen zijn eigen tweets aan het zoeken, ging in discussie met wat er stond in eerste instantie en kwam gewoon irritant over. ( MIJN MENING )
- Mijn mening dat hij super saai is - zoals in een tweet stond : je bent een party pooper. hij staat bij elk feestje maar gewoon bij en doet niet gezellig mee. bij de freeze was iedereen super blij en vrolijk, en ging hij in discussie mer Jimmy dat hij serieuzer moest zijn, want het zou zonde zijn als er geld uit de pot moest.
- hij is doodsbang om op de bank te komen, en glibbert veel te veel naar mijn mening.
- hij is egoïstisch.....denkt alleen aan Ikke ikke ikke
- voegt niks toe aan het spel, en kan geen plezier maken en bespreekt alleen tactiek in plaats van normale gesprekken te kunnen voeren
Danny gaat hem nemen.. kan hij nog meer van slag rakenquote:
We mogen het toch niet zien 😉quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat gaat lachen worden.![]()
En niet te verstaan.
Sorry maar als er iemand over lijken gaat is het Dilano wel, grote ego tripperquote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:21 schreef FBtje het volgende:
[..]
Ik kijk verder dan dat.... dat hij bij feestjes langs de kant staat.. so what? Is dat een reden om hem niet te mogen? Ieder mens is anders... zolang je niet roddelt over mensen of over lijken gaat (want daar hebben we er een paar van), ben ik prima in staat om een persoon op waarde te schatten ook al danst hij niet als een malle zoals een Karin doet... wat ook helemaal oké is.
Het concept van Big brother is een sociaal expriment...niet alles draait alleen om tactiek..je moet ook plezier kunnen hebben, dus ja het is 1 van de redenen.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:21 schreef FBtje het volgende:
[..]
Ik kijk verder dan dat.... dat hij bij feestjes langs de kant staat.. so what? Is dat een reden om hem niet te mogen? Ieder mens is anders... zolang je niet roddelt over mensen of over lijken gaat (want daar hebben we er een paar van), ben ik prima in staat om een persoon op waarde te schatten ook al danst hij niet als een malle zoals een Karin doet... wat ook helemaal oké is.
Helemaal los te gaan? Serieus?quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:15 schreef FBtje het volgende:
[..]
Jij noemt het zelfoverschatting.. ik zie dat hij zelfverzekerd is.
Zijn stem is voor jou een reden om helemaal los te gaan op hem? Dat vind ik nou zo onbelangrijk.
1 van de reden om hem niet te mogen? Omdat hij saai is of een kutstem heeft... want dat soort kwalificaties zie ik veel voorbijkomen. Dat is gewoon pestgedrag basisschoolniveau.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:22 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Het concept van Big brother is een sociaal expriment...niet alles draait alleen om tactiek..je moet ook plezier kunnen hebben, dus ja het is 1 van de redenen.
Eensch!quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:25 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Helemaal los te gaan? Serieus?
Ik vind hem rete irritant en dat is mijn mening.
Hoe komt hij aan het adres??quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:19 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Handig deze zomer op de camping. Eigen Jimmy tent
waar staat dat ik mij stoor aan zijn stem ? ik heb mijn redenen in mijn eerdere post gegeven.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:26 schreef FBtje het volgende:
[..]
1 van de reden om hem niet te mogen? Omdat hij saai is of een kutstem heeft... want dat soort kwalificaties zie ik veel voorbijkomen. Dat is gewoon pestgedrag basisschoolniveau.
Dan heb jij vast niet gelezen wat er allemaal over Ashley gezegd wordt hierquote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:26 schreef FBtje het volgende:
[..]
1 van de reden om hem niet te mogen? Omdat hij saai is of een kutstem heeft... want dat soort kwalificaties zie ik veel voorbijkomen. Dat is gewoon pestgedrag basisschoolniveau.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |