Dat is niet de bedoeling.quote:
Wil je een andere TT zeg maar?quote:
Nee laat maar, was al bezig, maar invoeren lukte niet.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 17:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is niet de bedoeling.
[..]
Wil je een andere TT zeg maar?
Geloof 50000 inwoners tegenwoordig. Behoorlijk veel wijken erbij gekomen de laatste 20 jaarquote:Op dinsdag 12 maart 2024 17:43 schreef freaky40 het volgende:
Dat zal me niets verwonderen, Schagen is een klein dorp dus ze kennen elkaar.
We weten allemaal hoe dat afgelopen isquote:Op dinsdag 12 maart 2024 17:44 schreef mangalie het volgende:
Ik weet niet of het een compliment is, vergeleken te worden met Geer en Goor.
Beetje jaloersquote:Op dinsdag 12 maart 2024 17:44 schreef Kajmu het volgende:
Ik vind Dilano ook een stuk vrolijker met Ty. Ondertussen is Jimmy opvallend stil....
Nee omdat hij al gekaapt was, dan kan je niet meer op invoeren klikken.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 17:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee laat maar, was al bezig, maar invoeren lukte niet.
Nee hoor, maar is niet leuk als je bezig bent en het werkt niet.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 17:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee omdat hij al gekaapt was, dan kan je niet meer op invoeren klikken.
Kan hem zo aanpassen hoor
Dat heet enthousiasme, maar kan ook gewoon aandacht vragen zijn.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 17:46 schreef mangalie het volgende:
Godver die Ashley gilt overal boven uit... Alsof zij in de fanroom is geweest. Gek mens
Dilano en ty hebben samen 2 flessen champagne op, dan wordt je wel vrolijkquote:Op dinsdag 12 maart 2024 17:44 schreef Kajmu het volgende:
Ik vind Dilano ook een stuk vrolijker met Ty. Ondertussen is Jimmy opvallend stil....
Dilano alcohol vrijquote:Op dinsdag 12 maart 2024 17:48 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Dilano en ty hebben samen 2 flessen champagne op, dan wordt je wel vrolijk
0% voor dilano die drinkt geen alcoholquote:Op dinsdag 12 maart 2024 17:48 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Dilano en ty hebben samen 2 flessen champagne op, dan wordt je wel vrolijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |