Benieuwd of hij die negatieve nog gaat zeggen tegen jimmy of een anderquote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:17 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Nu kan dilano het zelfde doen door die comments die hij over jimmy heeft gelezen. Maar die doet dat niet. Nog niet tenminste.
Dat heeft hij al vaker gedaan nadat hij iets heeft gehoord maar helaas duurde dat maar een dag of wat..quote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:12 schreef greysbones het volgende:
Hoop dat Ty die positieve vibe vast houdt
Stukken beter
ja slaat nergens op.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:35 schreef Hznootje het volgende:
Ben je een leuk gesprek aan t volgen, moet je weer naar kaartende mensen kijken
BB had genoeg van de Jimmy chroniclesquote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:35 schreef Hznootje het volgende:
Ben je een leuk gesprek aan t volgen, moet je weer naar kaartende mensen kijken
Nope maar andersom ook nietquote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:34 schreef Adat231 het volgende:
is dil al eens naar jimmy toegeweest na de fankamer?
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:35 schreef Snoozey het volgende:
karen zal nooit sonja zijn.
en arian is diep teleurgesteld
Niemand gaat daar ook maar iets in die richting doen.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:42 schreef Keane007 het volgende:
Durven Karen en Tom nou beiden niet een verdere stap te zetten, of zou het echt alleen vriendschap zijn... Vind ze wel cute samen haha.
Ze zijn wel heel erg bezig om de bewoners die ze een paar uur geleden nog aan het zwartmaken waren een veer in de reet te steken.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:49 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Waarom dat nou weer. Ze hebben een leuk positief gesprek
Dan heb ik vast ergens anders naar gekekenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:50 schreef marky het volgende:
[..]
Ze zijn wel heel erg bezig om de bewoners die ze een paar uur geleden nog aan het zwartmaken waren een veer in de reet te steken.
Ja, vond ik ook. Zelfs Ashley kon ik goed hebben tijdens deze wandelingquote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:49 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Waarom dat nou weer. Ze hebben een leuk positief gesprek
B.B. had het goed gedoceerd en van iedereen evenveel zowel de positieve als de negatieve opgehangen berichten. telefoon berichtjes voor iedereen 1tje......en filmpjes van halloween. kaarten die de bewoners nog hadden van happy valentine het was een super prijs......quote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:42 schreef Rhosyn het volgende:
Terug lezen cossen ga ik niet doen. Veel te veel
Streamverslag is wel voldoende. Thanks.
Dus.
Dilano en Tyron waren het beste in tweets aan bewoners koppelen.
Netjes. Dat betekent dat ze het een en ander goed inschatten.
En toen mochten ze alle tweets zien in de game room.![]()
Die hebben nu best veel info over hoe kijkers over de bewoners denken. Toch
Ja precies, ik hoorde het Dilano zeggen, bah en dat terwijl Jimmy net uit z'n dipje was zo leek het.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:00 schreef Snoozey het volgende:
nou mooie, ik denk niet dat het jou had goed gedaan
dil tegen jim over de fanroom.
nou bedankt zegtie. en hops sl
Ik snap niet waar dat in ene vandaan kwam.....quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:01 schreef Snoozey het volgende:
of ging dat over dat er wrs veel nega te lezen was over dilano
denk omdat Jimmy zich al k*t voelde vandaag, Alice had eerder ook al zoiets tegen hem gezegdquote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:01 schreef Snoozey het volgende:
of ging dat over dat er wrs veel nega te lezen was over dilano
Dat komt omdat je wat moeite hebt met mensen lezen. Die opmerking is allerminst vals. Juist niet.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:01 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ja precies, ik hoorde het Dilano zeggen, bah en dat terwijl Jimmy net uit z'n dipje was zo leek het.
En dan zo'n sneer van Dilano, dat wordt dus bedoeld met vals .
heb niet alles meegekregen, maar stond er zoveel slechts dan over jimmie op die muren??quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:02 schreef Krambo het volgende:
[..]
denk omdat Jimmy zich al k*t voelde vandaag, Alice had eerder ook al zoiets tegen hem gezegd
Het was helemaal niet vals bedoeld. Alice bevestigde zelfs ook nog de gedachte van Dilano en dat gaf Jimmy zelf ook toe dat ze gelijk hadden.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:01 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ja precies, ik hoorde het Dilano zeggen, bah en dat terwijl Jimmy net uit z'n dipje was zo leek het.
Dus wat Ty gezegd had en wat afgesproken was verknalt hij op dit moment als hij gaat zeggen er waren veel negatieve berichten.....quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:02 schreef Krambo het volgende:
[..]
denk omdat Jimmy zich al k*t voelde vandaag, Alice had eerder ook al zoiets tegen hem gezegd
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:04 schreef Snoozey het volgende:
[..]
heb niet alles meegekregen, maar stond er zoveel slechts dan over jimmie op die muren??
Zou volgend jaar zomaar eens kunnen gebeuren. RTL is als het goed is dan niet meer in Luxemburgse handen maar in Belgische handen. Maar de Belgische eigenaar/zender is een concurrent van de zender die nu BB uitzend in Vlaanderen dus nog een Belgisch/Nederlandse editie daarvan zou deze wel eens de laatste kunnen zijn...quote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:59 schreef marky het volgende:
[..]
Zou van mij mogen dan zijn er geen belgen. Zou graag weer eens een NL versie hebben.
Ze vragen er constant zelf naar. Hij deelt toch niet de inhoud? Maar dat gaat ook zeker gebeuren, maar niet omdat Dilan erover begint.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dus wat Ty gezegd had en wat afgesproken was verknalt hij op dit moment als hij gaat zeggen er waren veel negatieve berichten.....
Ty had daar ook gezegd tegen Dilano richt je nu op de leuke berichten.
Dat zei hij nu niet tegen Jimmy.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dus wat Ty gezegd had en wat afgesproken was verknalt hij op dit moment als hij gaat zeggen er waren veel negatieve berichten.....
Ty had daar ook gezegd tegen Dilano richt je nu op de leuke berichten.
hij was de hele tijd al steekjes aan het geven in de keuken, die achterbakse gluiperige kabouterquote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:01 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Hopelijk de laatste week van die etterbakquote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:08 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
hij was de hele tijd al steekjes aan het geven in de keuken, die achterbakse gluiperige kabouter
laten we het hopen iddquote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:09 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Hopelijk de laatste week van die etterbak
Dat heb ik dan gemist zeker, wat zei hij dan zoal?quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:08 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
hij was de hele tijd al steekjes aan het geven in de keuken, die achterbakse gluiperige kabouter
Ik kijk de live, en luister de hele tijd mee..het is MIJN mening dar hij steekjes geeft, en ik hoef geen verantwoording af te leggen staat in de cosquote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:10 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het is echt niet nodig om de waarheid te verdraaien hoor.
Dat je iemand niet mag is prima, maar verkondig geen onzin. Filmpje staat hier iets boven.
Er staat ook "als". maar toen kwam die sl.....quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:08 schreef Krambo het volgende:
[..]
Dat zei hij nu niet tegen Jimmy.
Wel tegen Ty in die kamer dat er meer negatieve berichten over Jimmy waren dan hij verwacht had.
Ik snap dat dus ook niet... ik vind Dilano juist één van de aardigste... maar goed.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:11 schreef Rhosyn het volgende:
Ik begrijp die haat voor Dilano helemaal niet. Wat doet die jongen dat velen hier zo achterlijk lelijk over hem doet.
Hij schept een beetje over zichzelf op. Nou poehoe dat is erg.
Eens, ik ben geen Dilano fan maar bij velen hier kan hij helemaal niks meer goed doen, beetje jammer...quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:11 schreef Rhosyn het volgende:
Ik begrijp die haat voor Dilano helemaal niet. Wat doet die jongen dat velen hier zo achterlijk lelijk over hem doet.
Het hoeft niet, maar het mag wel natuurlijk... if you darequote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:11 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Ik kijk de live, en luister de hele tijd mee..het is MIJN mening dar hij steekjes geeft, en ik hoef geen verantwoording af te leggen staat in de cos
Ik vind alles aan hem irritant.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:11 schreef Rhosyn het volgende:
Ik begrijp die haat voor Dilano helemaal niet. Wat doet die jongen dat velen hier zo achterlijk lelijk over hem doen.
Pseudomodden ook niet 😉quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:12 schreef kiki2024 het volgende:
ieder mag zijn/haar eigen mening hebben. verantwoording hoeft niet.
Niemand vraagt om verantwoording, jij zegt steekjes geven die heb ik niet gehoord.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:12 schreef kiki2024 het volgende:
ieder mag zijn/haar eigen mening hebben. verantwoording hoeft niet.
Jij noemt het zelfoverschatting.. ik zie dat hij zelfverzekerd is.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:14 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik vind alles aan hem irritant.
Zijn stem en bovenal zijn zelfoverschatting.
Dat kan. Dat is persoonlijk.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:14 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Die zelfoverschatting vind ik eigenlijk grappig.....hij weet het zo te draaien dat hij er leuker uit komt.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:14 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook.. ik kan niet met mensen die zichzelf verafgoden en dat doet hij dus continu. Ook Ashley doet dat ook en beiden hebben ook geen enige vorm van bescheidenheidquote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:14 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
uitleggen wat mij aan hem stoort ? nou een aantal voorbeeldenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:13 schreef FBtje het volgende:
[..]
Het hoeft niet, maar het mag wel natuurlijk... if you dare
Ik met beidenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:17 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat kan. Dat is persoonlijk.
Ik heb dat met Ashley.
Heb je even?quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:18 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
uitleggen wat mij aan hem stoort ? nou een aantal voorbeelden
- hij heeft een ENORM ego...zoals vandaag in dat huis...hij was alleen zijn eigen tweets aan het zoeken, ging in discussie met wat er stond in eerste instantie en kwam gewoon irritant over. ( MIJN MENING )
- Mijn mening dat hij super saai is - zoals in een tweet stond : je bent een party pooper. hij staat bij elk feestje maar gewoon bij en doet niet gezellig mee. bij de freeze was iedereen super blij en vrolijk, en ging hij in discussie mer Jimmy dat hij serieuzer moest zijn, want het zou zonde zijn als er geld uit de pot moest.
- hij is doodsbang om op de bank te komen, en glibbert veel te veel naar mijn mening.
- hij is egoïstisch.....denkt alleen aan Ikke ikke ikke
- voegt niks toe aan het spel, en kan geen plezier maken en bespreekt alleen tactiek in plaats van normale gesprekken te kunnen voeren
Ik vind het een achterbaks kereltje en dat straalt hij uit in zijn hele houding, en inderdaad hij kan bij mij geen goed meer doen, teveel gluiperigheid laten zien, zo snel mogelijk naar huisquote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:15 schreef FBtje het volgende:
[..]
Jij noemt het zelfoverschatting.. ik zie dat hij zelfvertrouwen heeft.
Zijn stem is voor jou een reden om helemaal los te gaan op hem? Dat vind ik nou zo onbelangrijk.
Dat gaat lachen worden.quote:
Ik kijk verder dan dat.... dat hij bij feestjes langs de kant staat.. so what? Is dat serieus een minpunt? Is dat een reden om hem niet te mogen? Ieder mens is anders... zolang je niet roddelt over mensen of over lijken gaat (want daar hebben we er een paar van), ben ik prima in staat om een persoon op waarde te schatten ook al danst hij niet als een malle zoals een Karin doet... wat ook helemaal oké is.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:18 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
uitleggen wat mij aan hem stoort ? nou een aantal voorbeelden
- hij heeft een ENORM ego...zoals vandaag in dat huis...hij was alleen zijn eigen tweets aan het zoeken, ging in discussie met wat er stond in eerste instantie en kwam gewoon irritant over. ( MIJN MENING )
- Mijn mening dat hij super saai is - zoals in een tweet stond : je bent een party pooper. hij staat bij elk feestje maar gewoon bij en doet niet gezellig mee. bij de freeze was iedereen super blij en vrolijk, en ging hij in discussie mer Jimmy dat hij serieuzer moest zijn, want het zou zonde zijn als er geld uit de pot moest.
- hij is doodsbang om op de bank te komen, en glibbert veel te veel naar mijn mening.
- hij is egoïstisch.....denkt alleen aan Ikke ikke ikke
- voegt niks toe aan het spel, en kan geen plezier maken en bespreekt alleen tactiek in plaats van normale gesprekken te kunnen voeren
Danny gaat hem nemen.. kan hij nog meer van slag rakenquote:
We mogen het toch niet zien 😉quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat gaat lachen worden.![]()
En niet te verstaan.
Sorry maar als er iemand over lijken gaat is het Dilano wel, grote ego tripperquote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:21 schreef FBtje het volgende:
[..]
Ik kijk verder dan dat.... dat hij bij feestjes langs de kant staat.. so what? Is dat een reden om hem niet te mogen? Ieder mens is anders... zolang je niet roddelt over mensen of over lijken gaat (want daar hebben we er een paar van), ben ik prima in staat om een persoon op waarde te schatten ook al danst hij niet als een malle zoals een Karin doet... wat ook helemaal oké is.
Het concept van Big brother is een sociaal expriment...niet alles draait alleen om tactiek..je moet ook plezier kunnen hebben, dus ja het is 1 van de redenen.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:21 schreef FBtje het volgende:
[..]
Ik kijk verder dan dat.... dat hij bij feestjes langs de kant staat.. so what? Is dat een reden om hem niet te mogen? Ieder mens is anders... zolang je niet roddelt over mensen of over lijken gaat (want daar hebben we er een paar van), ben ik prima in staat om een persoon op waarde te schatten ook al danst hij niet als een malle zoals een Karin doet... wat ook helemaal oké is.
Helemaal los te gaan? Serieus?quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:15 schreef FBtje het volgende:
[..]
Jij noemt het zelfoverschatting.. ik zie dat hij zelfverzekerd is.
Zijn stem is voor jou een reden om helemaal los te gaan op hem? Dat vind ik nou zo onbelangrijk.
1 van de reden om hem niet te mogen? Omdat hij saai is of een kutstem heeft... want dat soort kwalificaties zie ik veel voorbijkomen. Dat is gewoon pestgedrag basisschoolniveau.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:22 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Het concept van Big brother is een sociaal expriment...niet alles draait alleen om tactiek..je moet ook plezier kunnen hebben, dus ja het is 1 van de redenen.
Eensch!quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:25 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Helemaal los te gaan? Serieus?
Ik vind hem rete irritant en dat is mijn mening.
Hoe komt hij aan het adres??quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:19 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Handig deze zomer op de camping. Eigen Jimmy tent
waar staat dat ik mij stoor aan zijn stem ? ik heb mijn redenen in mijn eerdere post gegeven.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:26 schreef FBtje het volgende:
[..]
1 van de reden om hem niet te mogen? Omdat hij saai is of een kutstem heeft... want dat soort kwalificaties zie ik veel voorbijkomen. Dat is gewoon pestgedrag basisschoolniveau.
Dan heb jij vast niet gelezen wat er allemaal over Ashley gezegd wordt hierquote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:26 schreef FBtje het volgende:
[..]
1 van de reden om hem niet te mogen? Omdat hij saai is of een kutstem heeft... want dat soort kwalificaties zie ik veel voorbijkomen. Dat is gewoon pestgedrag basisschoolniveau.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |