Ik zou het juist wel lezen, daar kun je van leren. Dilano doet het nu ook, het zet hem tot nadenken. Benieuwd of hij er iets mee gaat doenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 16:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou zelf die negatieve shit ook niet lezen. Leuk de leuke berichten er uithalen
Zoiets gun je gewoon iedereen en hun hebben hem terecht gewonnen.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 16:32 schreef zodeju het volgende:
Het is ook echt een leuke prijs......snap dat er een boel het hun niet gunnen maar dit is de leukste prijs die je kan krijgen.....
Hij wil thuis wel verder de commentaren lezen om te weten te komen waarom mensen dat zo denken.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 16:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Dilano snapt niet wat hij doet dat mensen denken dat hij nep is tov Jimmy.
Die jongen word zwaar depri danquote:Op dinsdag 12 maart 2024 16:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij wil thuis wel verder de commentaren lezen om te weten te komen waarom mensen dat zo denken.
De grootste oorzaak waarom ik dat denk is omdat hij tegen Tyrone heeft gezegd dat hij Jimmy gebruikte om informatie te krijgen die hij dan aan zijn groepje kon doorvertellen terwijl hijzelf geen informatie aan Jimmy gaf.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 16:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij wil thuis wel verder de commentaren lezen om te weten te komen waarom mensen dat zo denken.
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 16:37 schreef Kissingbird het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
dilano: mensen vinden er ook wat van dat ik het meesterbrein ben van dit seizoen
Ik heb dat niet gehoord, (Heb de streams niet altijd aan) dus ik vond het ook al vreemd. Maar goed ze roepen al langer dat hij niet betrouwbaar isquote:Op dinsdag 12 maart 2024 16:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
De grootste oorzaak waarom ik dat denk is omdat hij tegen Tyrone heeft gezegd dat hij Jimmy gebruikte om informatie te krijgen die hij dan aan zijn groepje kon doorvertellen terwijl hijzelf geen informatie aan Jimmy gaf.
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 16:37 schreef woxxel2 het volgende:
Jimmy heeft de kijker goed gemanipuleerd met z'n gejammer over dilano
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |