Uiteraard niet. Dat staat mijlenver van haar af.quote:
Schakel van str 1 naar 2 en steeds krijg ik sl. Als ik goed begrijp is er weer tel?quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
Karen is nog te lam om op te staan voor de telefoon van BB![]()
Ah ok.. dat was me ontgaan.. in dat geval is er niets aan de hand.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:36 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Ik lees zoveel mensen die kritiek hebben op uiterlijk van inwoners, en dat is niet alleen zo bij Dilano
Wat moet ze dan doen? Liegen?quote:Op dinsdag 12 maart 2024 17:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat een onzin van Dillie , Ashley is alleen maar "straight"en zelf beaamde ze het nog.
Lamme takken...quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
Moet je ze zien liggen: 5 lamme takken onder bevel van een zelfbenoemde "generaal" in een groen hok. En dan wordt er geklaagd over Randy dat ie veel ligt
Voor Tom en Karen. Tom mocht gaan, Karen kan het toch niet onthoudenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Schakel van str 1 naar 2 en steeds krijg ik sl. Als ik goed begrijp is er weer tel?
Hij bedoelt het denk ik gewoon goed, Jimmy legt elke negatieve comment op een goudschaal.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:00 schreef Snoozey het volgende:
nou mooie, ik denk niet dat het jou had goed gedaan
dil tegen jim over de fanroom.
nou bedankt zegtie. en hops sl
weet niet. was uur terug en slquote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij bedoelt het denk ik gewoon goed, Jimmy legt elke negatieve comment op een goudschaal.
Mijn haren gaan overeind staan van zijn stem alleen al.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:11 schreef Rhosyn het volgende:
Ik begrijp die haat voor Dilano helemaal niet. Wat doet die jongen dat velen hier zo achterlijk lelijk over hem doen.
Hij schept een beetje over zichzelf op. Nou poehoe dat is erg.
Oh? Dat valt toch wel mee.quote:
nou dat vind ik al een hele tijd haha die hebben echt z'n klik vind ikquote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:37 schreef Pearlbitch het volgende:
Is er iets aan het opbloeien tussen Tom en Karen?
Snap sowieso niet dat fans willen bellenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:45 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Oh? Dat valt toch wel mee.
Rare lui die fans die wat willen zeggen![]()
Tom en Karen zonderen zich niet teveel af.
Nee, het is Karen die Tom overal achtervolgt en bij hem gaat liggen.
Tom komt niet van haar los
Nou ik begreep dat ze gisteren een kaartspelletje hebben gedaan en toen had Tom verloren en nu moet hij de slaaf van Karen zijn. Ofzo. Maar ik hoorde ook iets dat ie dat donderdag moet zijn. En toen had BB gezegd: oke we zullen proberen er om heen te plannen.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:45 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Oh? Dat valt toch wel mee.
Rare lui die fans die wat willen zeggen![]()
Tom en Karen zonderen zich niet teveel af.
Nee, het is Karen die Tom overal achtervolgt en bij hem gaat liggen.
Tom komt niet van haar los
Da's waar maar het blijft een ambetant mannetje met een eentonig gewauwel stem.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:33 schreef FBtje het volgende:
[..]
Ja, serieus. Ik vind er wat van als mensen beoordeeld worden op hun uiterlijk of ander zaken waar die persoon niets aan kan doen, zoals een stem.
Hoezo onder bevel. Heeft Ash commando s gegeven dat ze daar moesten gaan liggen?quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
Moet je ze zien liggen: 5 lamme takken onder bevel van een zelfbenoemde "generaal" in een groen hok. En dan wordt er geklaagd over Randy dat ie veel ligt
Dat staat toch niet in mijn kwootquote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:54 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Hoezo onder bevel. Heeft Ash commando s gegeven dat ze daar moesten gaan liggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |