Z'n ballen kwijt? Goh, waar laat die jongen toch alles. Zijn kluts heeft-ie ook nog niet gevonden.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 20:20 schreef Joyce-43 het volgende:
Goh die gozer heeft ballen zeg..... hij moet ze alleen even vinden pleuris.....
Ja het is in een keer stil. Nog niet meegemaakt. In de kamer zijn aan het kaarten liggend 🤔quote:
Neuh, maar ze praten over sporten op stream 1 en ze kaarten op stream 2. Valt niet veel over te zeggenquote:
Dan wordt het tijd voor een discussiequote:Op dinsdag 12 maart 2024 22:04 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Neuh, maar ze praten over sporten op stream 1 en ze kaarten op stream 2. Valt niet veel over te zeggen
Lekker bijdehandquote:Op dinsdag 12 maart 2024 21:18 schreef rinardo het volgende:
[..]
Iemand had de link hier openbaar gezet
Nee laat maar, was een foutje geloof ikquote:
Er gebeurt geen kutquote:
Ik merk het, lolquote:Op dinsdag 12 maart 2024 22:32 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Gewoon een saaie avond op de streams?
Alice?quote:Op dinsdag 12 maart 2024 22:38 schreef GayGuy het volgende:
Opzich hoop ik wel dat Alice voorlopig in het huis blijft, ze zorgt voor drama
. Al sta ik wel achter Tyron, op het moment, want in het echt zou ik HEUL snel ruzie met haar krijgen
Dat weet ik niet, maar vanaf dat Tyron en Dilano weer terugkwamen in het huis deden ze meteen normaal tegen elkaar. Kou was uit de lucht.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 22:46 schreef mazaru het volgende:
En is Tyrone al naar Ashley gegaan om te praten of was dat zelfinzicht van vanmiddag alleen voor de show?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |