Ja ik vind ze ook leuk samenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 22:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat een stel Karen en Tom. Ik moet wel lachen om hun, wat ze allemaal verzinnen en de lol die ze samen hebben![]()
En als Tom zich verveelt gaat ie wel stunts doen in de zetelquote:Op dinsdag 12 maart 2024 22:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Is toch geweldig, volgens mij zijn zij de enige twee die zich zelden of nooit vervelen
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 22:54 schreef Snoozey het volgende:
zo een kwartier nog een maskers. en dan tandpasta op de pukkels smeren
Hmmm, bij mij eigenlijk ook. Wel vaker een belg als 2e favo.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 22:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dit is het eerste jaar dat mijn favo's Belgen zijn, vanaf de mixed BB
Alice bedoel je? Ligt ze niet al in bed dan?quote:Op dinsdag 12 maart 2024 22:54 schreef Snoozey het volgende:
zo een kwartier nog een maskers. en dan tandpasta op de pukkels smeren
nee daar hadden tom en karen het overquote:Op dinsdag 12 maart 2024 22:56 schreef kater1 het volgende:
[..]
Alice bedoel je? Ligt ze niet al in bed dan?
Nee Karen en Tom gaan nog een masker nemen en met tandpasta smeren, ze hebben net een stoombadje genomen (sauna)quote:Op dinsdag 12 maart 2024 22:56 schreef kater1 het volgende:
[..]
Alice bedoel je? Ligt ze niet al in bed dan?
Werkt niet meer. Alles is offline.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 23:05 schreef mario390 het volgende:
heeft jemand de videolink
van vandaag?? bitte in dm
Zijn er helaas niet, alles is verwijderdquote:Op dinsdag 12 maart 2024 23:05 schreef mario390 het volgende:
heeft jemand de videolink
van vandaag?? bitte in dm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |