Ze zou bij mij de kans niet krijgen ik had haar die hut uitgejaagd. Geen probleem tis gewoon een telemarketing trutjequote:
geen idee, ik zag Ashley alleen weglopen...toen zeiden ze dat Tom sorry moest zeggen...hij ging haar zoeken maar ze zat op de wc?quote:
Maar wat zei of deed Tom dan?quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:09 schreef kiki2024 het volgende:
tom : schatje kom eens
ashley: nee ik ben klaar, je bent echt over de schreef gegaan
Oh jee volgende gedoe. Tom bedoelt dat vast niet slecht. Hij pakt medicijnen nu.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:09 schreef kiki2024 het volgende:
Ze zaten elkaar over en weer een beetje te plagen. Ashley begon over Tom zijn ketting en dat er iemand voor hem is buiten. Ik denk dat hij die ketting van iemand gekregen heeft en dat ze daar op doelde? Vervolgens maakten ze over en weer een beetje opmerkingen tegen elkaar maar Tom begon over dat Ashley niet weet wat Bart nu aan het uitspoken is, dat hij nu veel vrije tijd heeft nu Ashley niet thuis is en dat ie misschien wel met een andere vrouw isquote:
Nee DGK was in principe precies hetzelfde.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:02 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ik ken alleen de gouden kooi van je voorbeelden, maar het doel en spel waren ook anders...verschilende
[..]
kampen is prima, maar slaat een beetje door nu...en gouden kooi was heel iets anders.
ah ok. bedanktquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:10 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ze zaten elkaar over en weer een beetje te plagen. Ashley begon over Tom zijn ketting en dat er iemand voor hem is buiten. Ik denk dat hij die ketting van iemand gekregen heeft en dat ze daar op doelde? Vervolgens maakten ze over en weer een beetje opmerkingen tegen elkaar maar Tom begon over dat Ashley niet weet wat Bart nu aan het uitspoken is, dat hij nu veel vrije tijd heeft nu Ashley niet thuis is en dat ie misschien wel met een andere vrouw is(Ik verstond iets van bovenop een andere vrouw ligt maar dat zal ik wel verkeerd hebben gehoord
) Dat ligt nogal gevoelig bij Ashley dus ze liep huilend weg
Dat is niet okayquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:10 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ze zaten elkaar over en weer een beetje te plagen. Ashley begon over Tom zijn ketting en dat er iemand voor hem is buiten. Ik denk dat hij die ketting van iemand gekregen heeft en dat ze daar op doelde? Vervolgens maakten ze over en weer een beetje opmerkingen tegen elkaar maar Tom begon over dat Ashley niet weet wat Bart nu aan het uitspoken is, dat hij nu veel vrije tijd heeft nu Ashley niet thuis is en dat ie misschien wel met een andere vrouw is(Ik verstond iets van bovenop een andere vrouw ligt maar dat zal ik wel verkeerd hebben gehoord
Hij zei idd iets over Bart die vannacht misschien wel met een andere vrouw isquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:10 schreef Was-beer het volgende:
[..]
nou, dat zou bij iedereen gevoelig liggen lijkt mijquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:10 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Dan moet ze niet in bb gaan zitten maar thuisquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:10 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Niet netjes van tom maar als je weet dat je relatie goed is kan je toch wel tegen zulke opmerkingenquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:10 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ow ja, ik hoorde deel van dat gesprek. Dat was inderdaad heel plagerig begonnen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:10 schreef Was-beer het volgende:
[..]
het hele concept was dat ze elkaar het huis uit moesten vechten, ze mochten ook aan elkaar zitten enzo..dat is hier anders tochquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee DGK was in principe precies hetzelfde.
1 tegen allen, 1 voor de pot.
Was haar vorige relatie niet op die manier gestrand of zo?quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:10 schreef Was-beer het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:10 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ja wat is het nou???quote:
Dat slaat natuurlijk nergens opquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:11 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dan moet ze niet in bb gaan zitten maar thuis
Ja behalve als het iets naar haar is dan is ze zielig.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:12 schreef b_engeltje het volgende:
Ashley gevoelig...is grootste secreet wat daar rondloopt
Vind ik ook, ze verteld bijna dagelijks haat dromen over de 'ontrouw' van Bart, afgelopen nacht schijnt ze zelfs in gaar slaap gehuild te hebben.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:11 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ow ja, ik hoorde deel van dat gesprek. Dat was inderdaad heel plagerig begonnen.
Tom zal onbedoeld iets te ver gegaan zijn, Ash overdrijft nu wel een beetje?
ik zou dit van iedereen zielig vinden, niet alleen van ashleyquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:13 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja behalve als het iets naar haar is dan is ze zielig.
Ze had er tijdje terug over gedroomd was ze ook zo van streek toen ze wakker was.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:13 schreef kiki2024 het volgende:
is Bart weleens vreemdgegaan ofzo? wat is dit voor overdreven gejank man
Omdat Tom insinueerde dat Bart vannacht misschien wel met een andere vrouw is zoietsquote:
Jawel maar Ashley heeft geloof ik hier eerder al eens iets over gezegd dus als Tom weet dat ze hier onzeker over is dan is het wel een extra kutopmerkingquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:11 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Niet netjes van tom maar als je weet dat je relatie goed is kan je toch wel tegen zulke opmerkingen
Nee, ze mochten niet aan elkaar zitten, maar het werd gedoogd (anders zou de kooi na 3 maanden al leeg zijn geweest)quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:11 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
het hele concept was dat ze elkaar het huis uit moesten vechten, ze mochten ook aan elkaar zitten enzo..dat is hier anders toch
Als je moeite hebt je partner te vertrouwen, daar gevoelig op bent, zal het je bb avontuur alleen maar zwaarder makenquote:
Tom is niet bewust vals. Gewoon door slaan in geintjes maken met elkaar. En hij gaat teverquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:14 schreef Verida het volgende:
[..]
ik zou dit van iedereen zielig vinden, niet alleen van ashley
Het was gewoon een rotopmerking van Tom, en dan kan ashley nog honderd keer zeker zijn van haar relatie, het blijft een rotopmerking die blijft hangen.
Staat al hierquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, ik heb het moment wel denk ik, ga later terugzoeken ....
Oh, niet meer nodig, thanks @:KinKiJan![]()
Nee, haar huwelijk is gestrand omdat hij vreemdging.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:13 schreef kiki2024 het volgende:
is Bart weleens vreemdgegaan ofzo? wat is dit voor overdreven gejank man
oh las het verkeerd. ja klopt wel wat je zegt iddquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, ze mochten niet aan elkaar zitten, maar het werd gedoogd (anders zou de kooi na 3 maanden al leeg zijn geweest)
En natuurlijk, de invulling was anders, maar het principe was hetzelfde: anderen weg zien te krijgen om de buit te bemachtigen.
oh echt? huh ze zijn niet getrouwd tochquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, haar huwelijk is gestrand omdat hij vreemdging.
niet eensquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:16 schreef 5thencounter het volgende:
Ahh, Aslie weer huilliehuillie, is het weer zover? Nominatiegejank?
Ja, dit kan gewoon niet. Als een Tyrone zoiets tegen Ronahi had gezegd had ik het ook niet okay gevonden. Iedereen met een beetje hart in zijn donder snapt dat dit gewoon niet kan.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:14 schreef Verida het volgende:
[..]
Het was gewoon een rotopmerking van Tom, en dan kan ashley nog honderd keer zeker zijn van haar relatie, het blijft een rotopmerking die blijft hangen.
Als Ash zou overdrijven zouden de andere aan de tafel niet hebben gezegd dat hij te ver ging en zijnquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:11 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ow ja, ik hoorde deel van dat gesprek. Dat was inderdaad heel plagerig begonnen.
Tom zal onbedoeld iets te ver gegaan zijn, Ash overdrijft nu wel een beetje?
En waarom komt het nu niet in haar op met voorzichtig je weet hoe hij is........quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Omdat Tom insinueerde dat Bart vannacht misschien wel met een andere vrouw is zoiets
Ohw, tsja daar heeft ze geen vat op daar in het veilige BB huisquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
niet eens
blijkbaar een garpje over 'haar' bart die zijn piemol in een ander zou kunnen dippen nu
precies dat.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:15 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Tom is niet bewust vals. Gewoon door slaan in geintjes maken met elkaar. En hij gaat tever
Ze heeft al een keer wat gehint op haar Bart die zijn leuter niet zo goed in zijn broek kan houdenquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohw, tsja daar heeft ze geen vat op daar in het veilige BB huis
We vallen met het filmpje midden in het gesprek, je weetniet wat er vooraf is gebeurd en waaromquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:14 schreef Verida het volgende:
[..]
Veel te ver als zo vaak....Maar het moet niet zo zijn dat anderen op hun donder krijgen en nu bij Ashley iedereen tegen hem keert.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:15 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Tom is niet bewust vals. Gewoon door slaan in geintjes maken met elkaar. En hij gaat tever
Tijd voor een vliegtuigje..quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ze heeft al een keer wat gehint op haar Bart die zijn leuter niet zo goed in zijn broek kan houden![]()
Ik snap prima dat dit het perfecte moment is om iemand nog ff verder af te zeiken .quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
En waarom komt het nu niet in haar op met voorzichtig je weet hoe hij is........
Dat wordt tegen iedereen gezegd, zelfs tegen diegene die niet weten wat hem mankeert.
Dat heeft ie schijnbaar al geprobeerd??quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:17 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Als Ash zou overdrijven zouden de andere aan de tafel niet hebben gezegd dat hij te ver ging en zijn
excuses moest aanbieden.
quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:09 schreef kiki2024 het volgende:
Waarom ?quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:18 schreef kater1 het volgende:
[..]
Kan jij, en er zijn nog twee drie anderen, ophouden met dat gif over Ashley? Het maakt de COS een beetje onleesbaar.
klopt in de gang. heb het opgenomen net iddquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat heeft ie schijnbaar al geprobeerd??
[..]
Hoezo niet? Haar knechten zullen alles voor haar zeggen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:17 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Als Ash zou overdrijven zouden de andere aan de tafel niet hebben gezegd dat hij te ver ging en zijn
excuses moest aanbieden.
quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:18 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
We vallen met het filmpje midden in het gesprek, je weetniet wat er vooraf is gebeurd en waarom
Ik heb het hele gesprek vanaf het begin, moet het later monteren ...quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:18 schreef b_engeltje het volgende:
We vallen met het filmpje midden in het gesprek, je weetniet wat er vooraf is gebeurd en waarom
we hebben het ook gewoon over wat er op de stream is ( een huilende Ashley) dus ik zie het probleem ook niet zoquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:20 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Waarom ?
Er word door andere net zoveel nare dingen over de andere bewoners gezegd
Ashley is en word hier niet heilig verklaard hoor
Ja de groeten. Heb net een ruggetje bijgepast.quote:
Dan had ik daar nooit in BB gaan zitten.....3maanden is lang en vader is vrij.....quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ze heeft al een keer wat gehint op haar Bart die zijn leuter niet zo goed in zijn broek kan houden![]()
quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nee om arme Aslie gerust te stellen, dat "Haar Bart" heerlijk warm ligt thuis
Ze is nooit getrouwd geweest tochquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:16 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
oh echt? huh ze zijn niet getrouwd toch
Dat was haar ex..niet Bart!quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Omg feest !!!!!quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:18 schreef ledn81 het volgende:
Nu vliegen alle Eslie en Tom fans elkaar in de haren online. FB straks weer plat
Dus wat moet je dan?? Ja het was een stomme opmerking en ja daar kan ie excuses voor maken, maar de rest kan dat 100x blijven roepen, als Ash dat niet wil blijft zij het zielige slachtoffer en hij de gebeten hond..quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:20 schreef ledn81 het volgende:
[..]
klopt in de gang. heb het opgenomen net idd
Hij ging haar overal zoeken, ze was op het toilet.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat heeft ie schijnbaar al geprobeerd??
[..]
Over Bart had ze het gedroomd paar weken terug was ze ook helemaal van slag. Maar snap echt niet waarom zo huilen als je relatie goed isquote:
quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:23 schreef Was-beer het volgende:
Jimmy: laat hem maar even gaar koken.. ik ga me er verder niet mee bemoeien
Ook Jimmy: *gaat naast Tom op bed liggen*
quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:24 schreef mazaru het volgende:
Dan is Jimmy toch wel een lieverd hoor. Voelt zowel met Ashley als met Tom mee
De meeste dromen zijn bedrog.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze heeft gezegd dat ze daar over droomde
Ik vind Jimmy wel lief.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:23 schreef Was-beer het volgende:
Pffff is gewoon op stream hoor.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:18 schreef kater1 het volgende:
[..]
Kan jij, en er zijn nog twee drie anderen, ophouden met dat gif over Ashley? Het maakt de COS een beetje onleesbaar.
Randy was vannacht wakker geworden van gehuil van Ashley. ze droomt regelmatig dat haar vriend vreemdgaatquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:23 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Over Bart had ze het gedroomd paar weken terug was ze ook helemaal van slag. Maar snap echt niet waarom zo huilen als je relatie goed is
tom slaapt echt nietquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:24 schreef Koos1958 het volgende:
Haha tom slaapt en jimmy maar naast hem wachten
Zoals van de week met dat schreeuwen van haarquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:24 schreef Ireth het volgende:
Ik hoor Ashley daarnet zeggen "mijn kinderen horen en zien dit ook he..."
Had ze dat ook niet eerder kunnen gedenken in bepaalde gesprekken/situaties![]()
Met zeven maagden.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nee om arme Aslie gerust te stellen, dat "Haar Bart" heerlijk warm ligt thuis
ja ze had het er wel over ook dat haar kinderen het ook konden horen maar ik heb ook helemaal niets meegekregenquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:10 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Maar hij bemoeit zich er niet meequote:Op donderdag 7 maart 2024 19:23 schreef Was-beer het volgende:
Tom slaapt echt niet hoor. Die probeert zichzelf rustig te houden. Die zal zich best wel klote voelenquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:24 schreef Koos1958 het volgende:
Haha tom slaapt en jimmy maar naast hem wachten
ik heb hem op pauze geloof ik bij dat stuk maar ik versta niets van tomquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:10 schreef Hznootje het volgende:
Iemand die nog even terug kan spoelen?
Dat klopt,maar ze heeft nooit een hint gegeven dat Bart ook zijn leuter niet bij zich kon houden.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:23 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Over Bart had ze het gedroomd paar weken terug was ze ook helemaal van slag. Maar snap echt niet waarom zo huilen als je relatie goed is
dikke vette nivea van mijquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tom slaapt echt niet hoor. Die probeert zichzelf rustig te houden. Die zal zich best wel klote voelen
Daar zullen ze nauwelijks van opgekeken hebben, schat ik zo inquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:25 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zoals van de week met dat schreeuwen van haar
Dat denk ik ook. Komt ook vast wel weer goed gok ik .quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tom slaapt echt niet hoor. Die probeert zichzelf rustig te houden. Die zal zich best wel klote voelen
dit slaat nergens op vind ikquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:11 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dan moet ze niet in bb gaan zitten maar thuis
Het is ook goed dat hij erop aan gewezen wordt op zijn foute dingen, laat hem maar even zweten en nadenken....quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:24 schreef mazaru het volgende:
Dan is Jimmy toch wel een lieverd hoor. Voelt zowel met Ashley als met Tom mee
Nou met de seksspeeltjes konden haar kinderen ook horen...Beetje selectief...quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:25 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ze had het er wel over ook dat haar kinderen het ook konden horen maar ik heb ook helemaal niets meegekregen
Dit was onhandig maar niet gemeen bedoeld. Gewoon geiten en dan net even verder gaan. En nogmaals als je relatie goed is maak je je om zulke opmerkingen toch niet drukquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ahum... Waar woonden ze ook alweer?quote:
tis voor ash een trigger blijkbaarquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:27 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dit was onhandig maar niet gemeen bedoeld. Gewoon geiten en dan net even verder gaan. En nogmaals als je relatie goed is maak je je om zulke opmerkingen toch niet druk
Nou dat koos!quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:25 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Skagen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ahum... Waar woonden ze ook alweer?
Als dat haar zwakte is zou ik daar dus steeds net haar over beginnen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:12 schreef b_engeltje het volgende:
Ashley gevoelig...is grootste secreet wat daar rondloopt
Zelfzou zeals ze de kanszou krijgen idem soort opmerkingen maken
Liefst nog achter je rug om ook
Dat denk ik ook.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
dikke vette nivea van mij
maar denk dat hij anders een ongelofelijk potje gaat zitten janken
denk eerder dat zijn ASS hem iets in de weg zit somsquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:28 schreef KinKiJan het volgende:
Dat is gewoon een nadeel van zo'n grote scheur hebben. Men vergeet dan wel eens dat er een mens met gevoel achter zit die misschien minder kan hebben dan dat het lijkt.
Wat uit de hand gelopen banter, niet meer en niet minder. Komt wel weer goed
Inwendig doet ie dat waarschijnlijk ook...quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
dikke vette nivea van mij
maar denk dat hij anders een ongelofelijk potje gaat zitten janken
Als je het al eerder is overkomen kan het wat anders liggen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:27 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dit was onhandig maar niet gemeen bedoeld. Gewoon geiten en dan net even verder gaan. En nogmaals als je relatie goed is maak je je om zulke opmerkingen toch niet druk
Dat inderdaad en dat ze geen bevestiging krijgt om die dromen te ontkrachten, snap ik best dat dat heel rot gevoel is.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:24 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Randy was vannacht wakker geworden van gehuil van Ashley. ze droomt regelmatig dat haar vriend vreemdgaat
Hij heeft dit even nodig om bij hemzelf te blijven.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Verrassendquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:28 schreef marky het volgende:
[..]
Als dat haar zwakte is zou ik daar dus steeds net haar over beginnen.
ja het is besproken dat dat haar in het juist heel onzeker maaktquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:14 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Jawel maar Ashley heeft geloof ik hier eerder al eens iets over gezegd dus als Tom weet dat ze hier onzeker over is dan is het wel een extra kutopmerking
Daar hangt iets aan van een vrouw van buiten het huisquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:30 schreef Was-beer het volgende:
Wat is er met die ketting van Tom?
Ik dacht ook al te zien dat dat gevoelig lag bij hem en nu zegt Jimmy ook tegen hem: ze had niet over die ketting moeten beginnen
Nou dat dus!!quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:28 schreef lojanda het volgende:
Ahhh Ashley is verdrietig omdat er een grap wordt gemaakt.. zelf zou ze er kostelijk om moeten lachen als het om een Ronahi of Alice ging. Wat een overdreven gedoe weer zeg.. tokkie queen eens een keer op de hak wordt genomen wordt ze weer woest.
Alleen zij mag iets zeggen natuurlijk
Wat dacht je van haar man voor schut zetten.....Waren toch haar eigen woorden dat het niet lekker loopt bij haar thuis en dat er heel wat veranderen moet voor haar.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:25 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee hij heeft gelijkquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:32 schreef Ireth het volgende:
Tom heeft wel gelijk dat Ashley alles kan zeggen over/tegen iedereen, niemand die daar tegen in gaat (Glenn soms). Nu heeft hij het gedaan en is iedereen anti-tom...
Mod Edit ***************quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:24 schreef Ireth het volgende:
Ik hoor Ashley daarnet zeggen "mijn kinderen horen en zien dit ook he..."
Had ze dat ook niet eerder kunnen gedenken in bepaalde gesprekken/situaties![]()
Dacht ze daar zelf ook aan tegen Glenn? Tegen arie??quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:31 schreef Kissingbird het volgende:
Jimmy: het ding is, haar kinderen kijken dit ook he.
vind wel dat Jimmy het goed aanpakt
Daarom moet ze juist blijven.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:32 schreef kiki2024 het volgende:
er is altijd wat met haar...of een ruzie, of een conflict of spanning. zet haar gewoon op de bank
En de gesprekken over seks dat ze het heel vaak doen, fijn voor op zijn werk.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat dacht je van haar man voor schut zetten.....Waren toch haar eigen woorden dat het niet lekker loopt bij haar thuis en dat er heel wat veranderen moet voor haar.
Ook dat horen haar kinderen....en dan niet rechtstreeks mischien maar van hun schoolvrienden....
En Tom mag kwaad zijn op Ash.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:33 schreef Verida het volgende:
Het zal vast wel weer uitgepraat worden, maar ik vind dat Ash ook wel even kwaad op Tom mag zijn.
hij zegt ookquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:34 schreef Koos1958 het volgende:
Nou jimmy tom is niet de slechterik maar ashley
Je hebt mij toch?quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:34 schreef mazaru het volgende:
Ik zou best wel een vriend als Jimmy willen hebben. Dit doet hij echt heel goed.
Alles wat op FB staat is natuurlijk ook waar.quote:
nou niet zo hard, vuil, en grofquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:20 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Waarom ?
Er word door andere net zoveel nare dingen over de andere bewoners gezegd
Ashley is en word hier niet heilig verklaard hoor
Ik denk dat Tom een beetje Ashley moe wordt en dat geldt ook voor Glennquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:32 schreef Ireth het volgende:
Tom heeft wel gelijk dat Ashley alles kan zeggen over/tegen iedereen, niemand die daar tegen in gaat (Glenn soms). Nu heeft hij het gedaan en is iedereen anti-tom...
ik wil hem wel stuur maar linkje aubquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het hele gesprek vanaf het begin, moet het later monteren ...
hoge bomen vangen wind..zij wil dominant aanwezig zijn dan kan je niet opkijken als er commentaar komtquote:
Das dan net te laat. Ze hadden deze week de kansquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:35 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk dat Tom een beetje Ashley moe wordt en dat geldt ook voor Glennen dat zal ook wel eens tijd worden.. het wordt tijd dat Ashley weer eens met beiden voeten op de grond wordt gezet
quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:36 schreef KinKiJan het volgende:
Hadden we Lenie nog maar.![]()
Die had dit kunnen opleuken met een leuk deuntje [ afbeelding ]
Nee daarom onder spoiler, maar waar rook is .....quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Alles wat op FB staat is natuurlijk ook waar.
Wat er ook aan de hand.. zij is er altijd bij betrokken.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:32 schreef kiki2024 het volgende:
er is altijd wat met haar...of een ruzie, of een conflict of spanning. zet haar gewoon op de bank
Maar zo is het ook. Dat deed ze ook bij Glenn.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:36 schreef Koos1958 het volgende:
Tom heeft het gevoel dat als ik niet volg sta je erop zo komt het over van haar.
Ashley kwetste Tom eerst.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:36 schreef spapaars het volgende:
Het is Tom al eerder verweten dat hij gluiperige opmerkingen maakt om iemand te kwetsen.
En dat slaat natuurlijk helemaal nergens opquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:36 schreef rinardo het volgende:
[..]
Nee daarom onder spoiler, maar waar rook is .....
Die belgen hebben maar niet in de gaten dat Ashley bezig is hun te gebruiken om de Nederlanders eruit te werken.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:36 schreef Koos1958 het volgende:
Tom weer over het spel met Alice. Jimmy zegt dat ashley heel erg op Alice zit.
neequote:Op donderdag 7 maart 2024 19:38 schreef Koos1958 het volgende:
In feite zegt jimmy dat Tom niet tegen ashley in mag gaan want dat kost hem zijn kop.
Nee dat zegt hij dus nietquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:38 schreef Koos1958 het volgende:
In feite zegt jimmy dat Tom niet tegen ashley in mag gaan want dat kost hem zijn kop.
Maar zij mag dat natuurlijkquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:34 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
En Tom mag kwaad zijn op Ash.
Want Ash begint over die ketting, en zij weet ook dat dit voor hem heel gevoelig ligt.
quote:
Het is goed dat hij er eens op gewezen wordt, maar dat vind ik had al veel eerder gemoeten...quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:32 schreef Ireth het volgende:
Wat mij namelijk nog vers op me netvlies staat is hoe ze alice trooste dat deze voor het telefoon gesprek gedrukt hadquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:37 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ik noem der een secreet... dat valt toch wel mee ow ik heb der eerder aso genoemd
quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:33 schreef rinardo het volgende:
[..]Je kan op Twatter posten onder welke naam je maar wilt. Zelfs Prinses Beatrix zie je daarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En een ban? Daarvoor moet je op z'n minst de moeder van Elon Musk voor kkh**r uitmaken, en dan nog geef ik je weinig kans. Zelfs Ali Khamenei krijgt geen ban.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Ze was hem dus gewoon aan het uitdagen en dan daarna janken omdat ie haptquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:39 schreef rinardo het volgende:
voor wie fb heeft hier langer filmpje ze waren echt aan teasen vooral Ashley
https://www.facebook.com/(...)5920813?locale=nl_NL
Precies, eergisteren een grote mond over Glenn, en doorlullen naar iedereen over dat ze niks meer met Glenn deelt en hem gaat nomineren.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:37 schreef marky het volgende:
[..]
Maar zo is het ook. Dat deed ze ook bij Glenn.
Huilend naar de WC?quote:
LOL, het is maar een spel en morgen is het weer goed en overmorgen hebben ze weer mot.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:40 schreef Ireth het volgende:
Op X is het ook erg gezellig tussen de Tom en Ashley aanhangers
quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:33 schreef rinardo het volgende:
[..]Je weet helemaal niet of dat account van haar zoon is (iedereen kan een account maken met een willekeurige naam. Dus post die bs niet hier !!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
heel eerlijkquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:45 schreef Koos1958 het volgende:
Joh jimmy pak eens ashley aan ipv tom dit allemaal te zeggen. Lief bedoelt maar toch maakt hij tom nog meer onzeker.
En je moet toch toegeven dat ze dat briljant speelt. Zij snapt precies waarvoor ze daar zit.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:38 schreef marky het volgende:
[..]
Die belgen hebben maar niet in de gaten dat Ashley bezig is hun te gebruiken om de Nederlanders eruit te werken.
Maar Ashley is sieligquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:45 schreef Koos1958 het volgende:
Joh jimmy pak eens ashley aan ipv tom dit allemaal te zeggen. Lief bedoelt maar toch maakt hij tom nog meer onzeker.
Ze was hem enorm aan het uitdagen met die kettingquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze was hem dus gewoon aan het uitdagen en dan daarna janken omdat ie hapt
Mensen onderuit halen en daarna zielig zijn haha.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En je moet toch toegeven dat ze dat briljant speelt. Zij snapt precies waarvoor ze daar zit.
Heb het niet gezien, maar ik kan haar gezicht dan uittekenen met een bepaalde smile.....verder over die ketting gaan. Alsof het een klein kind is.....quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:34 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Want Ash begint over die ketting, en zij weet ook dat dit voor hem heel gevoelig ligt.
Wie begint er...quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:39 schreef rinardo het volgende:
Die acteer cursus komt ashley goed van pasquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heb het niet gezien, maar ik kan haar gezicht dan uittekenen met een bepaalde smile.....verder over die ketting gaan. Alsof het een klein kind is.....
kijk dit filmpje ook even dan, dan zie je het begin https://www.facebook.com/(...)5920813?locale=nl_NLquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:46 schreef Joyce-43 het volgende:
net filmpje gekeken tijdens dat hij bezig zeggen er al 3 dat hij te ver gaat ze loopt van tafel en hij kijkt in alle onschuld rond aan tafel nou dan heb je ook wel bord voor je kop hoor
Ze hebben zich allebei laten kennen . Als iemand je uit loopt te dagen kan je ook de keuze maken om er niet op in te gaan . wat dat betreft lijken ze ergens wel op elkaar : egootjesquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:45 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ze was hem enorm aan het uitdagen met die ketting
Die toon van haarquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:39 schreef rinardo het volgende:
Ik heb het net zitten kijken...quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heb het niet gezien, maar ik kan haar gezicht dan uittekenen met een bepaalde smile.....verder over die ketting gaan. Alsof het een klein kind is.....
Dan moet ze naar huis gaan. Maar ze is natuurlijk ook gewoon wat jaloers. Ze verliest de controle over thuis.Ik vraag mij toch al af hoe goed het thuis zit bij Ashley. Ze wilde toen ook al niet naar huis. Ze ging jankend de deur door. Ze lijkt echt op Monique van BB6 die was ook op de vlucht voor haar man. Jankte ook de boel bijelkaar als het over thuis ging.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:42 schreef Koos1958 het volgende:
Jimmy zegt ze praat denigrerend naar jou toe dan. Aan de ene kant mag zij alles zeggen maar terug niet. Jimmy zegt dat ze Bart echt mist en ze als ze gaat slapen ze dan voor zich ziet dat haar man dat doet. Maar sorry als ashley zo denkt dan spoor je toch ook niet en hoe zet ze haar vriend dan neer.
Maar zij mag dat natuurlijkquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:34 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Vooral Ashleyquote:
Ze gaat het niet volhouden. Na dit weekend gaat ze ten val komen let maar op. Andere gaan haar er ook uit willen hebben.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En je moet toch toegeven dat ze dat briljant speelt. Zij snapt precies waarvoor ze daar zit.
quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:50 schreef spapaars het volgende:
Opzettelijke belediging den lid van het Koninklijk huis wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vier jaren of geldboete van de eerste categorie.
En bovendien krijg ik nu eerlijk gezegd het gevoel dat er nu behoorlijk wordt gestuurd, met al die streamlocks weer.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:45 schreef -river- het volgende:
[..]
LOL, het is maar een spel en morgen is het weer goed en overmorgen hebben ze weer mot.
Ze is haar koffer aan het vragen in de dbk!quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:51 schreef -river- het volgende:
Waarom nou weer een SL wij kunnen er niets aan doen!
jij bent ook geen type die je alles laat zeggen.Dit liep gewoon even uit de hand.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze hebben zich allebei laten kennen . Als iemand je uit loopt te dagen kan je ook de keuze maken om er niet op in te gaan . wat dat betreft lijken ze ergens wel op elkaar : egootjes
Dit idd. Die fangroepen vind ik al te treurig voor woordenquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:51 schreef Mickytjuh het volgende:
Ash en Tom zitten beiden fout.
Ik snap niet dat de fangroepen elkaar aan moeten vallen. Het is heel simpel
Opzettelijke belediging den lid van het Koninklijk huis wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vier jaren of geldboete van de eerste categorie.
Ik ben lid van fangroepen en ik vermaak me kostelijk met het gemiddelde IQ daarquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dit idd. Die fangroepen vind ik al te treurig voor woorden
Ik keek net het filmpje en ze zitten allebei elkaar flink uit te dagen. Het was wachten op wie het eerst ging ontploffen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:51 schreef Mickytjuh het volgende:
je kan iets op heel veel manieren zeggen , soms kies ik voor de omweg en soms ben ik directquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
jij bent ook geen type die je alles laat zeggen.Dit liep gewoon even uit de hand.
Heeft hij daar met iemand liggen rampentampen dan?quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:50 schreef kiki2024 het volgende:
wat ze in het filmpje nou Tom aan het exposen dat hij doet alsof hij vrijgezel is, maar buiten wel iemand heeft? zoja is dat natuurlijk ook niet netjes
Ik denk niet dat we zo veel geluk hebben.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze is haar koffer aan het vragen in de dbk!![]()
(GEEN STREAMVERSLAG!)
Daar was wel wat anders aan de hand, dacht ik zo.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:49 schreef marky het volgende:
[..]
Dan moet ze naar huis gaan. Maar ze is natuurlijk ook gewoon wat jaloers. Ze verliest de controle over thuis.Ik vraag mij toch al af hoe goed het thuis zit bij Ashley. Ze wilde toen ook al niet naar huis. Ze ging jankend de deur door. Ze lijkt echt op Monique van BB6 die was ook op de vlucht voor haar man. Jankte ook de boel bijelkaar als het over thuis ging.
quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
(GEEN STREAMVERSLAG!)
quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:53 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik ben lid van fangroepen en ik vermaak me kostelijk met het gemiddelde IQ daar
De Gouden Kooi, Studio Vlemmix.. Het komt allemaal weer terug.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:51 schreef Mickytjuh het volgende:
Bloemetjesjurken zijn we.. allemaalquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De Gouden Kooi, Studio Vlemmix.. Het komt allemaal weer terug.
FOK! <=> Nowlive
Dromen kunnen soms eng echt aanvoelen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:57 schreef Koos1958 het volgende:
Is toch niet normaal die relatie dat ashley daar ligt te huilen in de nacht om Bart en haar wantrouwen of hij niet vreemd gaat.
Dus? Dan mag je anderen maar ongelimiteerd irriteren?? Puppy karen moet nodig uitgelaten worden...quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:56 schreef Koos1958 het volgende:
Allemaal van dat groepje nu bij tom. Karen zegt ashley moest huilen he. Tom zegt ze doet al 2 dagen steekjes geven. Karen zegt je weet dat het diep zit van bart dat ze er in de nacht ligt te huilen. Danny zegt was niet serieus
Niet dood checken, zoals we op GeenStijl dan zeggen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
(GEEN STREAMVERSLAG!)
Schuimpjes.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Bloemetjesjurken zijn we.. allemaal
Ramptoeristenquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:59 schreef Koos1958 het volgende:
Waarom bemoeien Glenn karen en danny zich met het gesprek wat tom met jimmy heeft. Laat ze rustig praten samen. Dit is zo.controlerend vind ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |