En dat slaat natuurlijk helemaal nergens opquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:36 schreef rinardo het volgende:
[..]
Nee daarom onder spoiler, maar waar rook is .....

Die belgen hebben maar niet in de gaten dat Ashley bezig is hun te gebruiken om de Nederlanders eruit te werken.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:36 schreef Koos1958 het volgende:
Tom weer over het spel met Alice. Jimmy zegt dat ashley heel erg op Alice zit.

neequote:Op donderdag 7 maart 2024 19:38 schreef Koos1958 het volgende:
In feite zegt jimmy dat Tom niet tegen ashley in mag gaan want dat kost hem zijn kop.

Nee dat zegt hij dus nietquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:38 schreef Koos1958 het volgende:
In feite zegt jimmy dat Tom niet tegen ashley in mag gaan want dat kost hem zijn kop.

Maar zij mag dat natuurlijkquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:34 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
En Tom mag kwaad zijn op Ash.
Want Ash begint over die ketting, en zij weet ook dat dit voor hem heel gevoelig ligt.

quote:

Het is goed dat hij er eens op gewezen wordt, maar dat vind ik had al veel eerder gemoeten...quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:32 schreef Ireth het volgende:
Tom heeft wel gelijk dat Ashley alles kan zeggen over/tegen iedereen, niemand die daar tegen in gaat (Glenn soms). Nu heeft hij het gedaan en is iedereen anti-tom...

Wat mij namelijk nog vers op me netvlies staat is hoe ze alice trooste dat deze voor het telefoon gesprek gedrukt hadquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:37 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ik noem der een secreet... dat valt toch wel mee ow ik heb der eerder aso genoemd

quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:33 schreef rinardo het volgende:
[..]Je kan op Twatter posten onder welke naam je maar wilt. Zelfs Prinses Beatrix zie je daarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En een ban? Daarvoor moet je op z'n minst de moeder van Elon Musk voor kkh**r uitmaken, en dan nog geef ik je weinig kans. Zelfs Ali Khamenei krijgt geen ban.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra

Ze was hem dus gewoon aan het uitdagen en dan daarna janken omdat ie haptquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:39 schreef rinardo het volgende:
voor wie fb heeft hier langer filmpje ze waren echt aan teasen vooral Ashley
https://www.facebook.com/(...)5920813?locale=nl_NL

Precies, eergisteren een grote mond over Glenn, en doorlullen naar iedereen over dat ze niks meer met Glenn deelt en hem gaat nomineren.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:37 schreef marky het volgende:
[..]
Maar zo is het ook. Dat deed ze ook bij Glenn.

Huilend naar de WC?quote:

LOL, het is maar een spel en morgen is het weer goed en overmorgen hebben ze weer mot.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:40 schreef Ireth het volgende:
Op X is het ook erg gezellig tussen de Tom en Ashley aanhangers

quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:33 schreef rinardo het volgende:
[..]Je weet helemaal niet of dat account van haar zoon is (iedereen kan een account maken met een willekeurige naam. Dus post die bs niet hier !!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen

heel eerlijkquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:45 schreef Koos1958 het volgende:
Joh jimmy pak eens ashley aan ipv tom dit allemaal te zeggen. Lief bedoelt maar toch maakt hij tom nog meer onzeker.

En je moet toch toegeven dat ze dat briljant speelt. Zij snapt precies waarvoor ze daar zit.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:38 schreef marky het volgende:
[..]
Die belgen hebben maar niet in de gaten dat Ashley bezig is hun te gebruiken om de Nederlanders eruit te werken.

Maar Ashley is sieligquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:45 schreef Koos1958 het volgende:
Joh jimmy pak eens ashley aan ipv tom dit allemaal te zeggen. Lief bedoelt maar toch maakt hij tom nog meer onzeker.

Ze was hem enorm aan het uitdagen met die kettingquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze was hem dus gewoon aan het uitdagen en dan daarna janken omdat ie hapt

Mensen onderuit halen en daarna zielig zijn haha.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En je moet toch toegeven dat ze dat briljant speelt. Zij snapt precies waarvoor ze daar zit.

Heb het niet gezien, maar ik kan haar gezicht dan uittekenen met een bepaalde smile.....verder over die ketting gaan. Alsof het een klein kind is.....quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:34 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Want Ash begint over die ketting, en zij weet ook dat dit voor hem heel gevoelig ligt.

Wie begint er...quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:39 schreef rinardo het volgende:

Die acteer cursus komt ashley goed van pasquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heb het niet gezien, maar ik kan haar gezicht dan uittekenen met een bepaalde smile.....verder over die ketting gaan. Alsof het een klein kind is.....

kijk dit filmpje ook even dan, dan zie je het begin https://www.facebook.com/(...)5920813?locale=nl_NLquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:46 schreef Joyce-43 het volgende:
net filmpje gekeken tijdens dat hij bezig zeggen er al 3 dat hij te ver gaat ze loopt van tafel en hij kijkt in alle onschuld rond aan tafel nou dan heb je ook wel bord voor je kop hoor

Ze hebben zich allebei laten kennen . Als iemand je uit loopt te dagen kan je ook de keuze maken om er niet op in te gaan . wat dat betreft lijken ze ergens wel op elkaar : egootjesquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:45 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ze was hem enorm aan het uitdagen met die ketting

Die toon van haarquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:39 schreef rinardo het volgende:

Ik heb het net zitten kijken...quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heb het niet gezien, maar ik kan haar gezicht dan uittekenen met een bepaalde smile.....verder over die ketting gaan. Alsof het een klein kind is.....

Dan moet ze naar huis gaan. Maar ze is natuurlijk ook gewoon wat jaloers. Ze verliest de controle over thuis.Ik vraag mij toch al af hoe goed het thuis zit bij Ashley. Ze wilde toen ook al niet naar huis. Ze ging jankend de deur door. Ze lijkt echt op Monique van BB6 die was ook op de vlucht voor haar man. Jankte ook de boel bijelkaar als het over thuis ging.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:42 schreef Koos1958 het volgende:
Jimmy zegt ze praat denigrerend naar jou toe dan. Aan de ene kant mag zij alles zeggen maar terug niet. Jimmy zegt dat ze Bart echt mist en ze als ze gaat slapen ze dan voor zich ziet dat haar man dat doet. Maar sorry als ashley zo denkt dan spoor je toch ook niet en hoe zet ze haar vriend dan neer.

Maar zij mag dat natuurlijkquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:34 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Vooral Ashleyquote:

Ze gaat het niet volhouden. Na dit weekend gaat ze ten val komen let maar op. Andere gaan haar er ook uit willen hebben.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En je moet toch toegeven dat ze dat briljant speelt. Zij snapt precies waarvoor ze daar zit.

quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:50 schreef spapaars het volgende:
Opzettelijke belediging den lid van het Koninklijk huis wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vier jaren of geldboete van de eerste categorie.

En bovendien krijg ik nu eerlijk gezegd het gevoel dat er nu behoorlijk wordt gestuurd, met al die streamlocks weer.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:45 schreef -river- het volgende:
[..]
LOL, het is maar een spel en morgen is het weer goed en overmorgen hebben ze weer mot.

Ze is haar koffer aan het vragen in de dbk!quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:51 schreef -river- het volgende:
Waarom nou weer een SL wij kunnen er niets aan doen!

jij bent ook geen type die je alles laat zeggen.Dit liep gewoon even uit de hand.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze hebben zich allebei laten kennen . Als iemand je uit loopt te dagen kan je ook de keuze maken om er niet op in te gaan . wat dat betreft lijken ze ergens wel op elkaar : egootjes

Dit idd. Die fangroepen vind ik al te treurig voor woordenquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:51 schreef Mickytjuh het volgende:
Ash en Tom zitten beiden fout.
Ik snap niet dat de fangroepen elkaar aan moeten vallen. Het is heel simpel

Opzettelijke belediging den lid van het Koninklijk huis wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vier jaren of geldboete van de eerste categorie.

Ik ben lid van fangroepen en ik vermaak me kostelijk met het gemiddelde IQ daarquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dit idd. Die fangroepen vind ik al te treurig voor woorden

Ik keek net het filmpje en ze zitten allebei elkaar flink uit te dagen. Het was wachten op wie het eerst ging ontploffen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:51 schreef Mickytjuh het volgende:

je kan iets op heel veel manieren zeggen , soms kies ik voor de omweg en soms ben ik directquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
jij bent ook geen type die je alles laat zeggen.Dit liep gewoon even uit de hand.

Heeft hij daar met iemand liggen rampentampen dan?quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:50 schreef kiki2024 het volgende:
wat ze in het filmpje nou Tom aan het exposen dat hij doet alsof hij vrijgezel is, maar buiten wel iemand heeft? zoja is dat natuurlijk ook niet netjes

Ik denk niet dat we zo veel geluk hebben.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze is haar koffer aan het vragen in de dbk!![]()
(GEEN STREAMVERSLAG!)

Daar was wel wat anders aan de hand, dacht ik zo.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:49 schreef marky het volgende:
[..]
Dan moet ze naar huis gaan. Maar ze is natuurlijk ook gewoon wat jaloers. Ze verliest de controle over thuis.Ik vraag mij toch al af hoe goed het thuis zit bij Ashley. Ze wilde toen ook al niet naar huis. Ze ging jankend de deur door. Ze lijkt echt op Monique van BB6 die was ook op de vlucht voor haar man. Jankte ook de boel bijelkaar als het over thuis ging.

quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
(GEEN STREAMVERSLAG!)

quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:53 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik ben lid van fangroepen en ik vermaak me kostelijk met het gemiddelde IQ daar

De Gouden Kooi, Studio Vlemmix.. Het komt allemaal weer terug.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:51 schreef Mickytjuh het volgende:

Bloemetjesjurken zijn we.. allemaalquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De Gouden Kooi, Studio Vlemmix.. Het komt allemaal weer terug.
FOK! <=> Nowlive

Dromen kunnen soms eng echt aanvoelen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:57 schreef Koos1958 het volgende:
Is toch niet normaal die relatie dat ashley daar ligt te huilen in de nacht om Bart en haar wantrouwen of hij niet vreemd gaat.

Dus? Dan mag je anderen maar ongelimiteerd irriteren?? Puppy karen moet nodig uitgelaten worden...quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:56 schreef Koos1958 het volgende:
Allemaal van dat groepje nu bij tom. Karen zegt ashley moest huilen he. Tom zegt ze doet al 2 dagen steekjes geven. Karen zegt je weet dat het diep zit van bart dat ze er in de nacht ligt te huilen. Danny zegt was niet serieus

Niet dood checken, zoals we op GeenStijl dan zeggen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
(GEEN STREAMVERSLAG!)

Schuimpjes.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Bloemetjesjurken zijn we.. allemaal

Ramptoeristenquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:59 schreef Koos1958 het volgende:
Waarom bemoeien Glenn karen en danny zich met het gesprek wat tom met jimmy heeft. Laat ze rustig praten samen. Dit is zo.controlerend vind ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |