Ze gaat het niet volhouden. Na dit weekend gaat ze ten val komen let maar op. Andere gaan haar er ook uit willen hebben.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En je moet toch toegeven dat ze dat briljant speelt. Zij snapt precies waarvoor ze daar zit.
quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:50 schreef spapaars het volgende:
Opzettelijke belediging den lid van het Koninklijk huis wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vier jaren of geldboete van de eerste categorie.
En bovendien krijg ik nu eerlijk gezegd het gevoel dat er nu behoorlijk wordt gestuurd, met al die streamlocks weer.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:45 schreef -river- het volgende:
[..]
LOL, het is maar een spel en morgen is het weer goed en overmorgen hebben ze weer mot.
Ze is haar koffer aan het vragen in de dbk!quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:51 schreef -river- het volgende:
Waarom nou weer een SL wij kunnen er niets aan doen!
jij bent ook geen type die je alles laat zeggen.Dit liep gewoon even uit de hand.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze hebben zich allebei laten kennen . Als iemand je uit loopt te dagen kan je ook de keuze maken om er niet op in te gaan . wat dat betreft lijken ze ergens wel op elkaar : egootjes
Dit idd. Die fangroepen vind ik al te treurig voor woordenquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:51 schreef Mickytjuh het volgende:
Ash en Tom zitten beiden fout.
Ik snap niet dat de fangroepen elkaar aan moeten vallen. Het is heel simpel
Opzettelijke belediging den lid van het Koninklijk huis wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vier jaren of geldboete van de eerste categorie.
Ik ben lid van fangroepen en ik vermaak me kostelijk met het gemiddelde IQ daarquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dit idd. Die fangroepen vind ik al te treurig voor woorden
Ik keek net het filmpje en ze zitten allebei elkaar flink uit te dagen. Het was wachten op wie het eerst ging ontploffen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:51 schreef Mickytjuh het volgende:
Ash en Tom zitten beiden fout.
Ik snap niet dat de fangroepen elkaar aan moeten vallen. Het is heel simpel
je kan iets op heel veel manieren zeggen , soms kies ik voor de omweg en soms ben ik directquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
jij bent ook geen type die je alles laat zeggen.Dit liep gewoon even uit de hand.
Heeft hij daar met iemand liggen rampentampen dan?quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:50 schreef kiki2024 het volgende:
wat ze in het filmpje nou Tom aan het exposen dat hij doet alsof hij vrijgezel is, maar buiten wel iemand heeft? zoja is dat natuurlijk ook niet netjes
Ik denk niet dat we zo veel geluk hebben.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze is haar koffer aan het vragen in de dbk!![]()
(GEEN STREAMVERSLAG!)
Daar was wel wat anders aan de hand, dacht ik zo.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:49 schreef marky het volgende:
[..]
Dan moet ze naar huis gaan. Maar ze is natuurlijk ook gewoon wat jaloers. Ze verliest de controle over thuis.Ik vraag mij toch al af hoe goed het thuis zit bij Ashley. Ze wilde toen ook al niet naar huis. Ze ging jankend de deur door. Ze lijkt echt op Monique van BB6 die was ook op de vlucht voor haar man. Jankte ook de boel bijelkaar als het over thuis ging.
quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze is haar koffer aan het vragen in de dbk!![]()
(GEEN STREAMVERSLAG!)
quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:53 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik ben lid van fangroepen en ik vermaak me kostelijk met het gemiddelde IQ daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |