En dat slaat natuurlijk helemaal nergens opquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:36 schreef rinardo het volgende:
[..]
Nee daarom onder spoiler, maar waar rook is .....
Die belgen hebben maar niet in de gaten dat Ashley bezig is hun te gebruiken om de Nederlanders eruit te werken.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:36 schreef Koos1958 het volgende:
Tom weer over het spel met Alice. Jimmy zegt dat ashley heel erg op Alice zit.
neequote:Op donderdag 7 maart 2024 19:38 schreef Koos1958 het volgende:
In feite zegt jimmy dat Tom niet tegen ashley in mag gaan want dat kost hem zijn kop.
Nee dat zegt hij dus nietquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:38 schreef Koos1958 het volgende:
In feite zegt jimmy dat Tom niet tegen ashley in mag gaan want dat kost hem zijn kop.
Maar zij mag dat natuurlijkquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:34 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
En Tom mag kwaad zijn op Ash.
Want Ash begint over die ketting, en zij weet ook dat dit voor hem heel gevoelig ligt.
quote:
Het is goed dat hij er eens op gewezen wordt, maar dat vind ik had al veel eerder gemoeten...quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:32 schreef Ireth het volgende:
Tom heeft wel gelijk dat Ashley alles kan zeggen over/tegen iedereen, niemand die daar tegen in gaat (Glenn soms). Nu heeft hij het gedaan en is iedereen anti-tom...
Wat mij namelijk nog vers op me netvlies staat is hoe ze alice trooste dat deze voor het telefoon gesprek gedrukt hadquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:37 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ik noem der een secreet... dat valt toch wel mee ow ik heb der eerder aso genoemd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |