Over Bart had ze het gedroomd paar weken terug was ze ook helemaal van slag. Maar snap echt niet waarom zo huilen als je relatie goed isquote:
quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:23 schreef Was-beer het volgende:
Jimmy: laat hem maar even gaar koken.. ik ga me er verder niet mee bemoeien
Ook Jimmy: *gaat naast Tom op bed liggen*
quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:24 schreef mazaru het volgende:
Dan is Jimmy toch wel een lieverd hoor. Voelt zowel met Ashley als met Tom mee
De meeste dromen zijn bedrog.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze heeft gezegd dat ze daar over droomde
Ik vind Jimmy wel lief.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:23 schreef Was-beer het volgende:
Pffff is gewoon op stream hoor.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:18 schreef kater1 het volgende:
[..]
Kan jij, en er zijn nog twee drie anderen, ophouden met dat gif over Ashley? Het maakt de COS een beetje onleesbaar.
Randy was vannacht wakker geworden van gehuil van Ashley. ze droomt regelmatig dat haar vriend vreemdgaatquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:23 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Over Bart had ze het gedroomd paar weken terug was ze ook helemaal van slag. Maar snap echt niet waarom zo huilen als je relatie goed is
tom slaapt echt nietquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:24 schreef Koos1958 het volgende:
Haha tom slaapt en jimmy maar naast hem wachten
Zoals van de week met dat schreeuwen van haarquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:24 schreef Ireth het volgende:
Ik hoor Ashley daarnet zeggen "mijn kinderen horen en zien dit ook he..."
Had ze dat ook niet eerder kunnen gedenken in bepaalde gesprekken/situaties![]()
Met zeven maagden.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nee om arme Aslie gerust te stellen, dat "Haar Bart" heerlijk warm ligt thuis
ja ze had het er wel over ook dat haar kinderen het ook konden horen maar ik heb ook helemaal niets meegekregenquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:10 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ze zaten elkaar over en weer een beetje te plagen. Ashley begon over Tom zijn ketting en dat er iemand voor hem is buiten. Ik denk dat hij die ketting van iemand gekregen heeft en dat ze daar op doelde? Vervolgens maakten ze over en weer een beetje opmerkingen tegen elkaar maar Tom begon over dat Ashley niet weet wat Bart nu aan het uitspoken is, dat hij nu veel vrije tijd heeft nu Ashley niet thuis is en dat ie misschien wel met een andere vrouw is(Ik verstond iets van bovenop een andere vrouw ligt maar dat zal ik wel verkeerd hebben gehoord
) Dat ligt nogal gevoelig bij Ashley dus ze liep huilend weg
Maar hij bemoeit zich er niet meequote:Op donderdag 7 maart 2024 19:23 schreef Was-beer het volgende:
Tom slaapt echt niet hoor. Die probeert zichzelf rustig te houden. Die zal zich best wel klote voelenquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:24 schreef Koos1958 het volgende:
Haha tom slaapt en jimmy maar naast hem wachten
ik heb hem op pauze geloof ik bij dat stuk maar ik versta niets van tomquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:10 schreef Hznootje het volgende:
Iemand die nog even terug kan spoelen?
Dat klopt,maar ze heeft nooit een hint gegeven dat Bart ook zijn leuter niet bij zich kon houden.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:23 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Over Bart had ze het gedroomd paar weken terug was ze ook helemaal van slag. Maar snap echt niet waarom zo huilen als je relatie goed is
dikke vette nivea van mijquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tom slaapt echt niet hoor. Die probeert zichzelf rustig te houden. Die zal zich best wel klote voelen
Daar zullen ze nauwelijks van opgekeken hebben, schat ik zo inquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:25 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zoals van de week met dat schreeuwen van haar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |