Ze zou bij mij de kans niet krijgen ik had haar die hut uitgejaagd. Geen probleem tis gewoon een telemarketing trutjequote:
geen idee, ik zag Ashley alleen weglopen...toen zeiden ze dat Tom sorry moest zeggen...hij ging haar zoeken maar ze zat op de wc?quote:
Maar wat zei of deed Tom dan?quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:09 schreef kiki2024 het volgende:
tom : schatje kom eens
ashley: nee ik ben klaar, je bent echt over de schreef gegaan
Oh jee volgende gedoe. Tom bedoelt dat vast niet slecht. Hij pakt medicijnen nu.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:09 schreef kiki2024 het volgende:
Ze zaten elkaar over en weer een beetje te plagen. Ashley begon over Tom zijn ketting en dat er iemand voor hem is buiten. Ik denk dat hij die ketting van iemand gekregen heeft en dat ze daar op doelde? Vervolgens maakten ze over en weer een beetje opmerkingen tegen elkaar maar Tom begon over dat Ashley niet weet wat Bart nu aan het uitspoken is, dat hij nu veel vrije tijd heeft nu Ashley niet thuis is en dat ie misschien wel met een andere vrouw isquote:
Nee DGK was in principe precies hetzelfde.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:02 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ik ken alleen de gouden kooi van je voorbeelden, maar het doel en spel waren ook anders...verschilende
[..]
kampen is prima, maar slaat een beetje door nu...en gouden kooi was heel iets anders.
ah ok. bedanktquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:10 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ze zaten elkaar over en weer een beetje te plagen. Ashley begon over Tom zijn ketting en dat er iemand voor hem is buiten. Ik denk dat hij die ketting van iemand gekregen heeft en dat ze daar op doelde? Vervolgens maakten ze over en weer een beetje opmerkingen tegen elkaar maar Tom begon over dat Ashley niet weet wat Bart nu aan het uitspoken is, dat hij nu veel vrije tijd heeft nu Ashley niet thuis is en dat ie misschien wel met een andere vrouw is(Ik verstond iets van bovenop een andere vrouw ligt maar dat zal ik wel verkeerd hebben gehoord
) Dat ligt nogal gevoelig bij Ashley dus ze liep huilend weg
Dat is niet okayquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:10 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ze zaten elkaar over en weer een beetje te plagen. Ashley begon over Tom zijn ketting en dat er iemand voor hem is buiten. Ik denk dat hij die ketting van iemand gekregen heeft en dat ze daar op doelde? Vervolgens maakten ze over en weer een beetje opmerkingen tegen elkaar maar Tom begon over dat Ashley niet weet wat Bart nu aan het uitspoken is, dat hij nu veel vrije tijd heeft nu Ashley niet thuis is en dat ie misschien wel met een andere vrouw is(Ik verstond iets van bovenop een andere vrouw ligt maar dat zal ik wel verkeerd hebben gehoord
Hij zei idd iets over Bart die vannacht misschien wel met een andere vrouw isquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:10 schreef Was-beer het volgende:
[..]
nou, dat zou bij iedereen gevoelig liggen lijkt mijquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:10 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Dan moet ze niet in bb gaan zitten maar thuisquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:10 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Niet netjes van tom maar als je weet dat je relatie goed is kan je toch wel tegen zulke opmerkingenquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:10 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ow ja, ik hoorde deel van dat gesprek. Dat was inderdaad heel plagerig begonnen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:10 schreef Was-beer het volgende:
[..]
het hele concept was dat ze elkaar het huis uit moesten vechten, ze mochten ook aan elkaar zitten enzo..dat is hier anders tochquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee DGK was in principe precies hetzelfde.
1 tegen allen, 1 voor de pot.
Was haar vorige relatie niet op die manier gestrand of zo?quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:10 schreef Was-beer het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:10 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ja wat is het nou???quote:
Dat slaat natuurlijk nergens opquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:11 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dan moet ze niet in bb gaan zitten maar thuis
Ja behalve als het iets naar haar is dan is ze zielig.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:12 schreef b_engeltje het volgende:
Ashley gevoelig...is grootste secreet wat daar rondloopt
Vind ik ook, ze verteld bijna dagelijks haat dromen over de 'ontrouw' van Bart, afgelopen nacht schijnt ze zelfs in gaar slaap gehuild te hebben.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:11 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ow ja, ik hoorde deel van dat gesprek. Dat was inderdaad heel plagerig begonnen.
Tom zal onbedoeld iets te ver gegaan zijn, Ash overdrijft nu wel een beetje?
ik zou dit van iedereen zielig vinden, niet alleen van ashleyquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:13 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja behalve als het iets naar haar is dan is ze zielig.
Ze had er tijdje terug over gedroomd was ze ook zo van streek toen ze wakker was.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:13 schreef kiki2024 het volgende:
is Bart weleens vreemdgegaan ofzo? wat is dit voor overdreven gejank man
Omdat Tom insinueerde dat Bart vannacht misschien wel met een andere vrouw is zoietsquote:
Jawel maar Ashley heeft geloof ik hier eerder al eens iets over gezegd dus als Tom weet dat ze hier onzeker over is dan is het wel een extra kutopmerkingquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:11 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Niet netjes van tom maar als je weet dat je relatie goed is kan je toch wel tegen zulke opmerkingen
Nee, ze mochten niet aan elkaar zitten, maar het werd gedoogd (anders zou de kooi na 3 maanden al leeg zijn geweest)quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:11 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
het hele concept was dat ze elkaar het huis uit moesten vechten, ze mochten ook aan elkaar zitten enzo..dat is hier anders toch
Als je moeite hebt je partner te vertrouwen, daar gevoelig op bent, zal het je bb avontuur alleen maar zwaarder makenquote:
Tom is niet bewust vals. Gewoon door slaan in geintjes maken met elkaar. En hij gaat teverquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:14 schreef Verida het volgende:
[..]
ik zou dit van iedereen zielig vinden, niet alleen van ashley
Het was gewoon een rotopmerking van Tom, en dan kan ashley nog honderd keer zeker zijn van haar relatie, het blijft een rotopmerking die blijft hangen.
Staat al hierquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, ik heb het moment wel denk ik, ga later terugzoeken ....
Oh, niet meer nodig, thanks @:KinKiJan![]()
Nee, haar huwelijk is gestrand omdat hij vreemdging.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:13 schreef kiki2024 het volgende:
is Bart weleens vreemdgegaan ofzo? wat is dit voor overdreven gejank man
oh las het verkeerd. ja klopt wel wat je zegt iddquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, ze mochten niet aan elkaar zitten, maar het werd gedoogd (anders zou de kooi na 3 maanden al leeg zijn geweest)
En natuurlijk, de invulling was anders, maar het principe was hetzelfde: anderen weg zien te krijgen om de buit te bemachtigen.
oh echt? huh ze zijn niet getrouwd tochquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, haar huwelijk is gestrand omdat hij vreemdging.
niet eensquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:16 schreef 5thencounter het volgende:
Ahh, Aslie weer huilliehuillie, is het weer zover? Nominatiegejank?
Ja, dit kan gewoon niet. Als een Tyrone zoiets tegen Ronahi had gezegd had ik het ook niet okay gevonden. Iedereen met een beetje hart in zijn donder snapt dat dit gewoon niet kan.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:14 schreef Verida het volgende:
[..]
Het was gewoon een rotopmerking van Tom, en dan kan ashley nog honderd keer zeker zijn van haar relatie, het blijft een rotopmerking die blijft hangen.
Als Ash zou overdrijven zouden de andere aan de tafel niet hebben gezegd dat hij te ver ging en zijnquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:11 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ow ja, ik hoorde deel van dat gesprek. Dat was inderdaad heel plagerig begonnen.
Tom zal onbedoeld iets te ver gegaan zijn, Ash overdrijft nu wel een beetje?
En waarom komt het nu niet in haar op met voorzichtig je weet hoe hij is........quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Omdat Tom insinueerde dat Bart vannacht misschien wel met een andere vrouw is zoiets
Ohw, tsja daar heeft ze geen vat op daar in het veilige BB huisquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
niet eens
blijkbaar een garpje over 'haar' bart die zijn piemol in een ander zou kunnen dippen nu
precies dat.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:15 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Tom is niet bewust vals. Gewoon door slaan in geintjes maken met elkaar. En hij gaat tever
Ze heeft al een keer wat gehint op haar Bart die zijn leuter niet zo goed in zijn broek kan houdenquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohw, tsja daar heeft ze geen vat op daar in het veilige BB huis
We vallen met het filmpje midden in het gesprek, je weetniet wat er vooraf is gebeurd en waaromquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:14 schreef Verida het volgende:
[..]
Veel te ver als zo vaak....Maar het moet niet zo zijn dat anderen op hun donder krijgen en nu bij Ashley iedereen tegen hem keert.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:15 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Tom is niet bewust vals. Gewoon door slaan in geintjes maken met elkaar. En hij gaat tever
Tijd voor een vliegtuigje..quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ze heeft al een keer wat gehint op haar Bart die zijn leuter niet zo goed in zijn broek kan houden![]()
Ik snap prima dat dit het perfecte moment is om iemand nog ff verder af te zeiken .quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
En waarom komt het nu niet in haar op met voorzichtig je weet hoe hij is........
Dat wordt tegen iedereen gezegd, zelfs tegen diegene die niet weten wat hem mankeert.
Dat heeft ie schijnbaar al geprobeerd??quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:17 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Als Ash zou overdrijven zouden de andere aan de tafel niet hebben gezegd dat hij te ver ging en zijn
excuses moest aanbieden.
quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:09 schreef kiki2024 het volgende:
Waarom ?quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:18 schreef kater1 het volgende:
[..]
Kan jij, en er zijn nog twee drie anderen, ophouden met dat gif over Ashley? Het maakt de COS een beetje onleesbaar.
klopt in de gang. heb het opgenomen net iddquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat heeft ie schijnbaar al geprobeerd??
[..]
Hoezo niet? Haar knechten zullen alles voor haar zeggen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:17 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Als Ash zou overdrijven zouden de andere aan de tafel niet hebben gezegd dat hij te ver ging en zijn
excuses moest aanbieden.
quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:18 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
We vallen met het filmpje midden in het gesprek, je weetniet wat er vooraf is gebeurd en waarom
Ik heb het hele gesprek vanaf het begin, moet het later monteren ...quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:18 schreef b_engeltje het volgende:
We vallen met het filmpje midden in het gesprek, je weetniet wat er vooraf is gebeurd en waarom
we hebben het ook gewoon over wat er op de stream is ( een huilende Ashley) dus ik zie het probleem ook niet zoquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:20 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Waarom ?
Er word door andere net zoveel nare dingen over de andere bewoners gezegd
Ashley is en word hier niet heilig verklaard hoor
Ja de groeten. Heb net een ruggetje bijgepast.quote:
Dan had ik daar nooit in BB gaan zitten.....3maanden is lang en vader is vrij.....quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ze heeft al een keer wat gehint op haar Bart die zijn leuter niet zo goed in zijn broek kan houden![]()
quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nee om arme Aslie gerust te stellen, dat "Haar Bart" heerlijk warm ligt thuis
Ze is nooit getrouwd geweest tochquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:16 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
oh echt? huh ze zijn niet getrouwd toch
Dat was haar ex..niet Bart!quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Omg feest !!!!!quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:18 schreef ledn81 het volgende:
Nu vliegen alle Eslie en Tom fans elkaar in de haren online. FB straks weer plat
Dus wat moet je dan?? Ja het was een stomme opmerking en ja daar kan ie excuses voor maken, maar de rest kan dat 100x blijven roepen, als Ash dat niet wil blijft zij het zielige slachtoffer en hij de gebeten hond..quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:20 schreef ledn81 het volgende:
[..]
klopt in de gang. heb het opgenomen net idd
Hij ging haar overal zoeken, ze was op het toilet.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat heeft ie schijnbaar al geprobeerd??
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |