En na een half uur heb je weer hongerquote:Op donderdag 7 maart 2024 18:39 schreef Pearlbitch het volgende:
OMG.... naar de Mac.![]()
![]()
![]()
De meest denkbare smakeloze meuk.
Ja bizar, maar eerlijk is eerlijk, knap dat ze het voor elkaar heeft gekregen. Zegt veel over haar onderdanen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:38 schreef rinardo het volgende:
[..]
Eigen plekje, eigen dekentje lakeien om zich heen voor de batterijen wissels, thee brengen enz enz
Ik zit niet op FBquote:Op donderdag 7 maart 2024 18:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hie valt.maar die fb groepen is er veel aanhang begreep ik van dochter van me.
Politie agent geloof ik.quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:40 schreef Kissingbird het volgende:
Vriendje van Alice heeft heel veel gedronken (alcohol) maar nu al 8 jaar niet.
Hij heeft een voorbeeldfunctie?
Hij wil wel een keer met haar meedrinken
Alice vindt dat speciaal.
Hij zit bij de politie volgens mij.quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:40 schreef Kissingbird het volgende:
Agent is hij. Al 30+ of zo.quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:40 schreef Kissingbird het volgende:
quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Slechte vergelijking, Bokito was de leider van de groep
En Ashley beheerst niet alleen haar groep, maar het hele BB-huis.quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Slechte vergelijking, Bokito was de leider van de groep
Ikzelf ook niet maar een van me dochters wel en die kijkt ook bb en die db groepen. Geloof bij 2 lidquote:
en politieagenten drinken niet??quote:
Wat ze vanmiddag al zei dat Ty en Randy en Ro er wel waren als die andere groep zat te stoken in het groene stookhok. Ze hebben haar wel de luchtigheid geboden die ze nodig heeft. Die andere kant speelt het spel zo zwaar dat je daar moe van wordt. Dit gaat eindige in een van de meest toxic BBees ooit en dat is te danken aan Ashley en haar domme legertje dat niet in de gaten heeft dat het een koekoeksjong aan het voeden is.quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:21 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja bizar. Kennelijk is het raar dat ze meer naar de groep trekt waar ze sowieso al meer mee had. Het zou eigenlijk vreemder zijn als de kant van haar ordinaire tegenpool gekozen had.
quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Stel, je woont in Belgisch Limburg ... praat dan iedereen de hele dag zoals Ronahi?
quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
en politieagenten drinken niet??
![]()
![]()
sorry
Waarom nou omdat het kan denk ikquote:Op donderdag 7 maart 2024 18:41 schreef mazaru het volgende:
Waarom wordt Ashley er gelijk bijgehaald als de achterbakse streken van Alice genoemd worden?
Die snuiven alleen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
en politieagenten drinken niet??
![]()
![]()
sorry
zal misschien met geloof te maken hebbenquote:
Gewoon net als Ashley altijd doet... spiegelenquote:Op donderdag 7 maart 2024 18:41 schreef mazaru het volgende:
Waarom wordt Ashley er gelijk bijgehaald als de achterbakse streken van Alice genoemd worden?
Of hij heeft een serieus probleem met alcohol en kan geen maat houden.quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
zal misschien met geloof te maken hebben
dat hij daar nu serieuzer in staat
Ja want Ashley houdt iedereen een pistool tegen het hoofd..quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:42 schreef marky het volgende:
[..]
Wat ze vanmiddag al zei dat Ty en Randy en Ro er wel waren als die andere groep zat te stoken in het groene stookhok. Ze hebben haar wel de luchtigheid geboden die ze nodig heeft. Die andere kant speelt het spel zo zwaar dat je daar moe van wordt. Dit gaat eindige in een van de meest toxic BBees ooit en dat is te danken aan Ashley en haar domme legertje dat niet in de gaten heeft dat het een koekoeksjong aan het voeden is.
kan ook nogquote:Op donderdag 7 maart 2024 18:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of hij heeft een serieus probleem met alcohol en kan geen maat houden.
Jquote:Op donderdag 7 maart 2024 18:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Karen loopt de gesloten blauwe kamer binnen en maakt gelijk rechtsomkeer terwijl ze sorry zegt.
De blauwe kamer is in verwarring waarom ze gelijk weggaat....
Ik vind het grappig.quote:
Tja, Limbabwanen zijn dan ook Belgen die slecht Duits sprekenquote:Op donderdag 7 maart 2024 18:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
Grenzen verleggen en het gewoon aan België schenken??
Even over het bericht erboven .quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:27 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ronahi : Tom heeft me vies laten vallen deze ochtend, ik heb pijn aan m'n bil. Niet normaal. Een zware blauwe plek.
Ronahi : Die wou me dus oppakken om te zien wat er in de wall was, en die laat me gewoon vallen. Facking hard op m'n staartbeen en m'n bil. Omdat hij zich had mistrapt.
Randy : Idioot.
Ronahi : Nee, hij bedoelde het wel goed, maar daar lagen we dan alletwee. Amai.
Als je trouwens het filmpje van de val goed bekijkt, zie je dat Ronahi haar arm, die ze eerst achter de rug van Tom heeft, omhoog doet, waardoor ze naar achter valt, en Tom haar niet kan houden. Heeft ze uiteraard ook niet zo bedoeld, maar Ronahi heeft zelf mede haar val in gang gezet.
https://www.instagram.com/p/C4NdvS1N2O5/
Mwah, ik heb in het huis wel dingen de revue zien passeren die je bij de Mac echt niet krijgt.quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:39 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En dan toch nog een verbetering in vergelijking met het eten in het huis...
Als je tenminste nog leeft danquote:Op donderdag 7 maart 2024 18:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
En na een half uur heb je weer honger
of ze is gewoon heel netjes en gaat weg uit de kamer omdat ze niet wil storen in een gesprek, Kan ook nogquote:Op donderdag 7 maart 2024 18:44 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
J
Karen dacht vast dat ze.zaten te overleggen over iets. Kan zich denk niet bedenken dat mensen een gewoon gesprek hebben
Die straattaal is zo belachelijk.quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Ty : Laat mij gewoon naar osso gaan...
Geen idee, maar volgens mij kan hij qua leeftijd ongeveer haar vader zijn.quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:41 schreef 5thencounter het volgende:
Zozo.. het vrindje van Aliesje staat al 8 jaar droog.. hoe oud zal ie geweest zijn tijdens zijn 1ste borrel..
ik snap werkelijk niet wat hij er nu mee wil bereiken door dat elke keer te zeggenquote:Op donderdag 7 maart 2024 18:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Ty : Laat mij gewoon naar osso gaan...
Ohhw.. haar sugardaddyquote:Op donderdag 7 maart 2024 18:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Geen idee, maar volgens mij kan hij qua leeftijd ongeveer haar vader zijn.
Ik denk dat die er klaar mee isquote:Op donderdag 7 maart 2024 18:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik snap werkelijk niet wat hij er nu mee wil bereiken door dat elke keer te zeggen
dit roept hij bijna elke weekquote:
snap ik..het maakt ook niet zoveel uit als het deze week niet is..dan volgende week wss en hij wil daar niet zitten zonder zijn vrienden daar ( wat ik heel goed snap )quote:
niemand kan daar in de toekomst kijkenquote:Op donderdag 7 maart 2024 18:52 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
snap ik..het maakt ook niet zoveel uit als het deze week niet is..dan volgende week wss en hij wil daar niet zitten zonder zijn vrienden daar ( wat ik heel goed snap )
Dat is haar uitstraling ...brutaal en minachtend (mijn mening)quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:51 schreef kiki2024 het volgende:
ze zitten aan tafel...clubje van Ashley. ik snap dat ieder zijn/haar spel speelt, maar waarom op een pestende manier en van die haatdragende blikken..hoe Ashley soms kijkt alleen al
het is ook besmettelijk As eet ook al met open mond, of de aardappels zijn te heet.quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:52 schreef FreshFruit het volgende:
Camera weer op Ash en Karen.Ik ga even wat anders kijken.
hij kon toch niet voorspellen dat het 2 kampen zouden worden die elkaar het licht niet in de ogen gunnenquote:Op donderdag 7 maart 2024 18:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
niemand kan daar in de toekomst kijken
ook hij niet
als hij daar niet zonder zijn vrienden wil zitten
had hij er niet aan moeten beginnen
hmm ja zou ook kunnen natuurlijkquote:Op donderdag 7 maart 2024 18:53 schreef humpty het volgende:
[..]
Dat is haar uitstraling ...brutaal en minachtend (mijn mening)
zag het bij haar moeder ook in de live.
Kunnen ze niets aan doen denk ik
En dat zijn juist degenen die kunnen winnen. De underdog. Kijk naar Jill. Was haar eigen groepje helemaal kwijt. Alleen Ty heeft nog nooit BB gekeken, dus hij heeft geen idee. Dacht dat het de padvinders was of zo..quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
niemand kan daar in de toekomst kijken
ook hij niet
als hij daar niet zonder zijn vrienden wil zitten
had hij er niet aan moeten beginnen
Zag Ashley gisteren een peer eten ...werd er niet goed vanquote:Op donderdag 7 maart 2024 18:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
het is ook besmettelijk As eet ook al met open mond, of de aardappels zijn te heet.
Nah, die doet dat ook al vanaf het begin, bij voorkeur met perenquote:Op donderdag 7 maart 2024 18:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
het is ook besmettelijk As eet ook al met open mond, of de aardappels zijn te heet.
er is geen jaar waarbij er niet een soort van kampen ontstondquote:Op donderdag 7 maart 2024 18:54 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
hij kon toch niet voorspellen dat het 2 kampen zouden worden die elkaar het licht niet in de ogen gunnen
Nou... wat zegt Glenn? Ik had Ash er wel op willen zetten maar we moeten nog een paar weken en dat gaat niet prettig worden als ze blijft. Dat is geen pistool maar wel intimiderend. Dan vind ik Glenn in deze wel een slappe zak want hij had dan gewoon de stap naar de andere kant kunnen maken daar had hij gewoon zichzelf kunnen zijn zonder de continu druk van Ash.quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:44 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja want Ashley houdt iedereen een pistool tegen het hoofd..
hij heeft BB nooit gekeken, en ik moet zeggen dit is wel de meest hatelijke sfeer die ik gezien heb ( heb alleen vorig seizoen niet gezien ) wel jammer maar is niet andersquote:Op donderdag 7 maart 2024 18:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
er is geen jaar waarbij er niet een soort van kampen ontstond
dus ja dat had hij kunnen weten
Exact het zijn volwassen mensen..Dat Glenn niet durft is zijn mancoquote:Op donderdag 7 maart 2024 18:56 schreef marky het volgende:
[..]
Nou... wat zegt Glenn? Ik had Ash er wel op willen zetten maar we moeten nog een paar weken en dat gaat niet prettig worden als ze blijft. Dat is geen pistool maar wel intimiderend. Dan vind ik Glenn in deze wel een slappe zak want hij had dan gewoon de stap naar de andere kant kunnen maken daar had hij gewoon zichzelf kunnen zijn zonder de continu druk van Ash.
Nou ..... 2021 was nog wel erger hoor. Maar die werden naar huis gestuurd door BB.quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:57 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
hij heeft BB nooit gekeken, en ik moet zeggen dit is wel de meest hatelijke sfeer die ik gezien heb ( heb alleen vorig seizoen niet gezien ) wel jammer maar is niet anders
Volgens Glen was het nog te vroeg om haar eruit te krijgenquote:Op donderdag 7 maart 2024 18:57 schreef Hznootje het volgende:
Exa
[..]
ct het zijn volwassen mensen..Dat Glenn niet durft is zijn manco
oh ja die was ook erg ja. die groep met Salar was echt leukquote:Op donderdag 7 maart 2024 18:58 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nou ..... 2021 was nog wel iets erger hoor. Maar die werden naar huis gestuurd door BB.
Salar was een heel leuk seizoen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:58 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
oh ja die was ook erg ja. die groep met Salar was echt leuk
Als Ty erop staat geeft hij aan thuis is het ook goed. Daar is mijn familie en vrienden. Er zitten er daar een paar die niet naar huis willen ondanks vrouw en kinderen. Dat vindt ik pas ongezond.quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:54 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ty roept elke week dat hij naar huis wil! Geef dat dan even aan in de DBK. Kan je bestie blijven.
Het is dit jaar erger dan andere jarenquote:Op donderdag 7 maart 2024 18:57 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
hij heeft BB nooit gekeken, en ik moet zeggen dit is wel de meest hatelijke sfeer die ik gezien heb ( heb alleen vorig seizoen niet gezien ) wel jammer maar is niet anders
Maar de reden is best ernstig. Je kan niet tegen de toorn van Ashley.quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:57 schreef Hznootje het volgende:
Exa
[..]
Exact het zijn volwassen mensen..Dat Glenn niet durft is zijn manco
Kom op zeg, dat gebeurt toch in iedere RLSquote:Op donderdag 7 maart 2024 18:54 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
hij kon toch niet voorspellen dat het 2 kampen zouden worden die elkaar het licht niet in de ogen gunnen
Ik zou het prima kunnen hoorquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:00 schreef marky het volgende:
[..]
Maar de reden is best ernstig. Je kan niet tegen de toorn van Ashley.
Wat hij zei was dat ze dan alleen elkaar nog hadden. Waarmee hij dus zei dat ze dan de groep waar ze nu bij horen, die van Ashley en de andere groep waar ze sowieso al een doelwit voor zijn, tegen ze krijgen. Hij zei niet dat hij bang was voor Ashley, want hij is niet bang. Hij is gewoon niet dom genoeg om zijn eigen groep voor de trein te gooien.quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:56 schreef marky het volgende:
[..]
Nou... wat zegt Glenn? Ik had Ash er wel op willen zetten maar we moeten nog een paar weken en dat gaat niet prettig worden als ze blijft. Dat is geen pistool maar wel intimiderend. Dan vind ik Glenn in deze wel een slappe zak want hij had dan gewoon de stap naar de andere kant kunnen maken daar had hij gewoon zichzelf kunnen zijn zonder de continu druk van Ash.
ik ken alleen de gouden kooi van je voorbeelden, maar het doel en spel waren ook anders...verschilendequote:Op donderdag 7 maart 2024 19:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kom op zeg, dat gebeurt toch in iedere RLS![]()
voorbeeldjes?
BB 5 Team Dido/Roel <=> Chantal en haar roddelclubje
BB 6 De normalen <=> de aso's
DGK Team Huub <=> Team Brian
BB 2021 Belgen <=> Nederlanders
Gewoon maar even uit de losse pols. Als ik even nadenk wordt de lijst met gemak nog een stuk langer.
kampen is prima, maar slaat een beetje door nu...en gouden kooi was heel iets anders.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
voorbeeldjes?
Gewoon maar even uit de losse pols. Als ik even nadenk wordt de lijst met gemak nog een stuk langer.
Oh ja met Brian, dat was pas vuurwerk.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
voorbeeldjes?
Vorig jaar gunde men elkaar nog watquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
voorbeeldjes?
Is ook niet te vergelijken.....Ook daar was ik team Bart. zeg maar de normale kant.....quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:02 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Oh ja met Brian, dat was pas vuurwerk.Dan is het nu maar flauwtjes
oh ja BB5 Chantal hahahahaha , maar ik moet zeggen het Big Brother spel, zonder haat en nijd is ook geen Big Brotherspel hoor, dit hoort gewoon zo, een gezellige vriendenvakantie met kumbaya is toch geen Big Brother hoe moet daar een winnaar uit komenquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
voorbeeldjes?
wat gebeurde er?quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:05 schreef Was-beer het volgende:
Denk niet dat Ashley dit heel leuk vond
Eens, maar het laat ook zwakte zien. Hij en Danny hadden er gewoon lak aan moeten hebben en haar met Karen die bank op moeten knallen. Laten zien dat ze niet bang voor haar/hun zijn en zich niet laten beïnvloeden. Laat 'r maar schreeuwen en zagen, daar heeft ze alleen zichzelf mee. Wie gaat ze daar dan nog mee krijgen om Danny of Glenn erop te krijgen? Gemiste kans welquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:00 schreef marky het volgende:
[..]
Maar de reden is best ernstig. Je kan niet tegen de toorn van Ashley.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |