Tja... Quod licet Iovi non licet bovi. Zo gaan die dingen nu eenmaalquote:Op donderdag 7 maart 2024 18:01 schreef -river- het volgende:
Alice mag niet stoken, enkel Ashley mag dat.
Ja bizar. Kennelijk is het raar dat ze meer naar de groep trekt waar ze sowieso al meer mee had. Het zou eigenlijk vreemder zijn als de kant van haar ordinaire tegenpool gekozen had.quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:18 schreef rinardo het volgende:
[..]
Nee Koos je snapt het niet, ze was rustig ingetogen en zwitserland, dat moet zo blijven, ook al vonden de mensen dat saai, het moet zo blijven
We gebruiken hier de Gregoriaanse kalender hoor. 13 april is pas volgende maand.quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:05 schreef Clasientjuh het volgende:
Ik ben die Ashley zo zat hopenlijk volgende week eruit.
Maar dat groepje roddelt niet??? Ik heb niets anders horen doen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 17:47 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
inderdaad, en ze heeft vanaf het begin al een hele goeie klik met Ty
Zal eerlijk zeggen die man is mij totaal niet duidelijk.......gaat toch in BB zitten terwijl vrouwlief dat liever niet heeft. Jank omdat hij genomineerd is.....En gister mensen blij maken met een dooie mus.....dat was echt onder de gordel en nu zeggen het was een grapje.....quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, het lijkt me geen ongevoelige man
Nee, ze zegt, dat groepje roddelt niet de hele tijd, je kan daar ook gewoon leuk mee kletsen, en daar heeft ze wel gelijk in, de leuke gesprekken die ik tot nu toe gezien heb waren niet met Ashley en Karen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:23 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Maar dat groepje roddelt niet??? Ik heb niets anders horen doen.
Alice wordt of werd zo verheerlijkt, ik begrijp dat niet. Zo volwassen en beschaafd komt ze bij mij niet over als je met die vreselijke sportbroekjes rondloopt met steeds de naad in haar bilspleet. Doet mij denken aan apensoorten die ook een dik achterste hebben wanneer ze willen paren.quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:14 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Dilano zat te zeuren over dat Alice wss geen favoriet meer is door die gunactie en rode knop....hij is de enige die er steeds over begint
Ronahi : Tom heeft me vies laten vallen deze ochtend, ik heb pijn aan m'n bil. Niet normaal. Een zware blauwe plek.quote:Op donderdag 7 maart 2024 17:26 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ronahi werd hierna ook meteen alweer "vals" en "vals kind" genoemd.
Terwijl er niets aan de hand was.
Is het echt nodig om leugens te verspreiden over bepaalde bewoners?![]()
Tom heeft haar "vies" laten vallen is gewoon een Belgische term voor "hard" laten vallen.
En ook tijdens haar uitleg hier lacht ze erom.
Dat doorslaan is al gebeurd. Haar masker valt steeds meer af. De heilige Alice die er zogenaamd voor zichzelf zit en haar eigen ding doet en absoluut niet van roddelen en stoken houdt. Laat me niet lachen zeg. Ze doet en gedraagd zich precies het tegenovergestelde van wat ze roept. Komt alles behalve slim over.quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja slimme meid. Zo trots op dat kind nu. Haha ik moet echt lachen hoe er ineens afkeurend wordt gereageerd op Alice. Ze praat nu eindelijk over anderen. Maar net wat ik eerder heb gezegd ze moet niet doorslaan en achterbaks gaan doen
Jammer geen roddel uurtje daar ze hadden het over het werk van Danny.quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:17 schreef rinardo het volgende:
[..]
Heeft ze goed afgekeken bij de rest, afluisteren is trouwens een top 5 super regel in dit spel, die moet je gewoon gebruiken.
Ik ben solidair.quote:
nadat ze tot in detail besproken hadden hoe het gesprek tussen Danny en Alice ging, wat er gezegd is, of ze iets over Ash gezegd heeft, en nadat Ashley liet weten dat ze niet sociaal gaan doen. de slaafjes volgenquote:Op donderdag 7 maart 2024 18:27 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Jammer geen roddel uurtje daar ze hadden het over het werk van Danny.
Ja joh je hebt helemaal gelijk na 8 weken praten. Ashley is de heilige Maria.quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:27 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Dat doorslaan is al gebeurd. Haar masker valt steeds meer af. De heilige Alice die er zogenaamd voor zichzelf zit en haar eigen ding doet en absoluut niet van roddelen en stoken houdt. Laat me niet lachen zeg. Ze doet en gedraagd zich precies het tegenovergestelde van wat ze roept. Komt alles behalve slim over.
Dan mag hij wel wekelijks professionele hulp krijgen, want hij wordt al emotioneel als hij mensen het BB-huis uit moet zetten.quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:09 schreef mazaru het volgende:
Lijkt me vreselijk om mensen uit hen huis te zetten. Vooral als er kinderen bij zitten.
Dylano is het kind dat Jimmy ooit wilquote:Op donderdag 7 maart 2024 18:29 schreef Ireth het volgende:
Dilano: "mijn buik doet echt pijn..."
Jimmy: "ow poepie..."
Alice staat op een voetstuk .quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:25 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Alice wordt of werd zo verheerlijkt, ik begrijp dat niet. Zo volwassen en beschaafd komt ze bij mij niet over als je met die vreselijke sportbroekjes rondloopt met steeds de naad in haar bilspleet. Doet mij denken aan apensoorten die ook een dik achterste hebben wanneer ze willen paren.
Verdiend hoor. Net zoals mensen ashley op een voetstuk zetten of Karen of jimmy. Iedereen heeft een favo. Ik heb dat met Tom nog steeds. Die mag winnen van me. En Alice stijgt vandaag en glenn zakt wel ietsquote:
quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dylano is het kind dat Jimmy ooit wil
Niemand hoort op een voetstukquote:Op donderdag 7 maart 2024 18:33 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Verdiend hoor. Net zoals mensen ashley op een voetstuk zetten of Karen of jimmy. Iedereen heeft een favo. Ik heb dat met Tom nog steeds. Die mag winnen van me. En Alice stijgt vandaag en glenn zakt wel iets
Smaken verschillen ofzo? Ik begrijp dat op een voetstuk plaatsen van Ashley dan weer totaal niet, om in de apentermen te blijven, die staat zich met groene kamer als haar rots zoals een 'Bokito' op haar eigen borst te kloppen. Maar hey, ieder z'n dingquote:Op donderdag 7 maart 2024 18:25 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Alice wordt of werd zo verheerlijkt, ik begrijp dat niet. Zo volwassen en beschaafd komt ze bij mij niet over als je met die vreselijke sportbroekjes rondloopt met steeds de naad in haar bilspleet. Doet mij denken aan apensoorten die ook een dik achterste hebben wanneer ze willen paren.
Slechte vergelijking, Bokito was de leider van de groepquote:Op donderdag 7 maart 2024 18:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Smaken verschillen ofzo? Ik begrijp dat op een voetstuk plaatsen van Ashley dan weer totaal niet, om in de apentermen te blijven, die staat zich met groene kamer als haar rots zoals een 'Bokito' op haar eigen borst te kloppen. Maar hey, ieder z'n ding
Inderdaad, die is niet te vergelijken met iemand die zichzelf leider van een groep noemt, mea culpaquote:Op donderdag 7 maart 2024 18:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Slechte vergelijking, Bokito was de leider van de groep
En weer meteen deflecteren en wijzen naar een ander. Ben je goed in zo te zien. Whataboutism.quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:29 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja joh je hebt helemaal gelijk na 8 weken praten. Ashley is de heilige Maria.
Ik heb nooit iemand op een voetstuk gezet. Ook ashley niet.quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:33 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Verdiend hoor. Net zoals mensen ashley op een voetstuk zetten of Karen of jimmy. Iedereen heeft een favo. Ik heb dat met Tom nog steeds. Die mag winnen van me. En Alice stijgt vandaag en glenn zakt wel iets
Zou verhuizenquote:Op donderdag 7 maart 2024 18:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Stel, je woont in Belgisch Limburg ... praat dan iedereen de hele dag zoals Ronahi?
Grenzen verleggen en het gewoon aan België schenken??quote:
Da meent ge nieeeeeequote:Op donderdag 7 maart 2024 18:36 schreef Ireth het volgende:
Ro is sinds het vertrek van Dori écht stukken leuker in mijn ogen, maar ik blijf gruwelen van haar stem
Eigen plekje, eigen dekentje lakeien om zich heen voor de batterijen wissels, thee brengen enz enzquote:Op donderdag 7 maart 2024 18:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Smaken verschillen ofzo? Ik begrijp dat op een voetstuk plaatsen van Ashley dan weer totaal niet, om in de apentermen te blijven, die staat zich met groene kamer als haar rots zoals een 'Bokito' op haar eigen borst te kloppen. Maar hey, ieder z'n ding
Da's dan duidelijk. Ty vliegt.quote:
Klopt jaren voor gestudeerdquote:Op donderdag 7 maart 2024 18:36 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
En weer meteen deflecteren en wijzen naar een ander. Ben je goed in zo te zien. Whataboutism.
Ja tuurlijk en nu maar hopen dat mensen haar eruit stemmen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:14 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Dilano zat te zeuren over dat Alice wss geen favoriet meer is door die gunactie en rode knop....hij is de enige die er steeds over begint
Als ik hier lees dan zie ik toch wat andersquote:Op donderdag 7 maart 2024 18:37 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ashley staat al 8 week op een voetstuk
Dat van gisteren vond ik ook niet kloppen. Dat was nergens voor nodig.quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zal eerlijk zeggen die man is mij totaal niet duidelijk.......gaat toch in BB zitten terwijl vrouwlief dat liever niet heeft. Jank omdat hij genomineerd is.....En gister mensen blij maken met een dooie mus.....dat was echt onder de gordel en nu zeggen het was een grapje.....
En vandaag weer om janken......
En dan toch nog een verbetering in vergelijking met het eten in het huis...quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:39 schreef Pearlbitch het volgende:
OMG.... naar de Mac.![]()
![]()
![]()
De meest denkbare smakeloze meuk.
Hie valt.maar die fb groepen is er veel aanhang begreep ik van dochter van me.quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Als ik hier lees dan zie ik toch wat anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |