Niemand hoort op een voetstukquote:Op donderdag 7 maart 2024 18:33 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Verdiend hoor. Net zoals mensen ashley op een voetstuk zetten of Karen of jimmy. Iedereen heeft een favo. Ik heb dat met Tom nog steeds. Die mag winnen van me. En Alice stijgt vandaag en glenn zakt wel iets
Smaken verschillen ofzo? Ik begrijp dat op een voetstuk plaatsen van Ashley dan weer totaal niet, om in de apentermen te blijven, die staat zich met groene kamer als haar rots zoals een 'Bokito' op haar eigen borst te kloppen. Maar hey, ieder z'n dingquote:Op donderdag 7 maart 2024 18:25 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Alice wordt of werd zo verheerlijkt, ik begrijp dat niet. Zo volwassen en beschaafd komt ze bij mij niet over als je met die vreselijke sportbroekjes rondloopt met steeds de naad in haar bilspleet. Doet mij denken aan apensoorten die ook een dik achterste hebben wanneer ze willen paren.
Slechte vergelijking, Bokito was de leider van de groepquote:Op donderdag 7 maart 2024 18:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Smaken verschillen ofzo? Ik begrijp dat op een voetstuk plaatsen van Ashley dan weer totaal niet, om in de apentermen te blijven, die staat zich met groene kamer als haar rots zoals een 'Bokito' op haar eigen borst te kloppen. Maar hey, ieder z'n ding
Inderdaad, die is niet te vergelijken met iemand die zichzelf leider van een groep noemt, mea culpaquote:Op donderdag 7 maart 2024 18:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Slechte vergelijking, Bokito was de leider van de groep
En weer meteen deflecteren en wijzen naar een ander. Ben je goed in zo te zien. Whataboutism.quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:29 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja joh je hebt helemaal gelijk na 8 weken praten. Ashley is de heilige Maria.
Ik heb nooit iemand op een voetstuk gezet. Ook ashley niet.quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:33 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Verdiend hoor. Net zoals mensen ashley op een voetstuk zetten of Karen of jimmy. Iedereen heeft een favo. Ik heb dat met Tom nog steeds. Die mag winnen van me. En Alice stijgt vandaag en glenn zakt wel iets
Zou verhuizenquote:Op donderdag 7 maart 2024 18:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Stel, je woont in Belgisch Limburg ... praat dan iedereen de hele dag zoals Ronahi?
Grenzen verleggen en het gewoon aan België schenken??quote:
Da meent ge nieeeeeequote:Op donderdag 7 maart 2024 18:36 schreef Ireth het volgende:
Ro is sinds het vertrek van Dori écht stukken leuker in mijn ogen, maar ik blijf gruwelen van haar stem
Eigen plekje, eigen dekentje lakeien om zich heen voor de batterijen wissels, thee brengen enz enzquote:Op donderdag 7 maart 2024 18:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Smaken verschillen ofzo? Ik begrijp dat op een voetstuk plaatsen van Ashley dan weer totaal niet, om in de apentermen te blijven, die staat zich met groene kamer als haar rots zoals een 'Bokito' op haar eigen borst te kloppen. Maar hey, ieder z'n ding
Da's dan duidelijk. Ty vliegt.quote:
Klopt jaren voor gestudeerdquote:Op donderdag 7 maart 2024 18:36 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
En weer meteen deflecteren en wijzen naar een ander. Ben je goed in zo te zien. Whataboutism.
Ja tuurlijk en nu maar hopen dat mensen haar eruit stemmen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:14 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Dilano zat te zeuren over dat Alice wss geen favoriet meer is door die gunactie en rode knop....hij is de enige die er steeds over begint
Als ik hier lees dan zie ik toch wat andersquote:Op donderdag 7 maart 2024 18:37 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ashley staat al 8 week op een voetstuk
Dat van gisteren vond ik ook niet kloppen. Dat was nergens voor nodig.quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zal eerlijk zeggen die man is mij totaal niet duidelijk.......gaat toch in BB zitten terwijl vrouwlief dat liever niet heeft. Jank omdat hij genomineerd is.....En gister mensen blij maken met een dooie mus.....dat was echt onder de gordel en nu zeggen het was een grapje.....
En vandaag weer om janken......
En dan toch nog een verbetering in vergelijking met het eten in het huis...quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:39 schreef Pearlbitch het volgende:
OMG.... naar de Mac.![]()
![]()
![]()
De meest denkbare smakeloze meuk.
Hie valt.maar die fb groepen is er veel aanhang begreep ik van dochter van me.quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Als ik hier lees dan zie ik toch wat anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |