Ja want Ashley houdt iedereen een pistool tegen het hoofd..quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:42 schreef marky het volgende:
[..]
Wat ze vanmiddag al zei dat Ty en Randy en Ro er wel waren als die andere groep zat te stoken in het groene stookhok. Ze hebben haar wel de luchtigheid geboden die ze nodig heeft. Die andere kant speelt het spel zo zwaar dat je daar moe van wordt. Dit gaat eindige in een van de meest toxic BBees ooit en dat is te danken aan Ashley en haar domme legertje dat niet in de gaten heeft dat het een koekoeksjong aan het voeden is.
kan ook nogquote:Op donderdag 7 maart 2024 18:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of hij heeft een serieus probleem met alcohol en kan geen maat houden.
Jquote:Op donderdag 7 maart 2024 18:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Karen loopt de gesloten blauwe kamer binnen en maakt gelijk rechtsomkeer terwijl ze sorry zegt.
De blauwe kamer is in verwarring waarom ze gelijk weggaat....
Ik vind het grappig.quote:
Tja, Limbabwanen zijn dan ook Belgen die slecht Duits sprekenquote:Op donderdag 7 maart 2024 18:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
Grenzen verleggen en het gewoon aan België schenken??
Even over het bericht erboven .quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:27 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ronahi : Tom heeft me vies laten vallen deze ochtend, ik heb pijn aan m'n bil. Niet normaal. Een zware blauwe plek.
Ronahi : Die wou me dus oppakken om te zien wat er in de wall was, en die laat me gewoon vallen. Facking hard op m'n staartbeen en m'n bil. Omdat hij zich had mistrapt.
Randy : Idioot.
Ronahi : Nee, hij bedoelde het wel goed, maar daar lagen we dan alletwee. Amai.
Als je trouwens het filmpje van de val goed bekijkt, zie je dat Ronahi haar arm, die ze eerst achter de rug van Tom heeft, omhoog doet, waardoor ze naar achter valt, en Tom haar niet kan houden. Heeft ze uiteraard ook niet zo bedoeld, maar Ronahi heeft zelf mede haar val in gang gezet.
https://www.instagram.com/p/C4NdvS1N2O5/
Mwah, ik heb in het huis wel dingen de revue zien passeren die je bij de Mac echt niet krijgt.quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:39 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En dan toch nog een verbetering in vergelijking met het eten in het huis...
Als je tenminste nog leeft danquote:Op donderdag 7 maart 2024 18:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
En na een half uur heb je weer honger
of ze is gewoon heel netjes en gaat weg uit de kamer omdat ze niet wil storen in een gesprek, Kan ook nogquote:Op donderdag 7 maart 2024 18:44 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
J
Karen dacht vast dat ze.zaten te overleggen over iets. Kan zich denk niet bedenken dat mensen een gewoon gesprek hebben
Die straattaal is zo belachelijk.quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Ty : Laat mij gewoon naar osso gaan...
Geen idee, maar volgens mij kan hij qua leeftijd ongeveer haar vader zijn.quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:41 schreef 5thencounter het volgende:
Zozo.. het vrindje van Aliesje staat al 8 jaar droog.. hoe oud zal ie geweest zijn tijdens zijn 1ste borrel..
ik snap werkelijk niet wat hij er nu mee wil bereiken door dat elke keer te zeggenquote:Op donderdag 7 maart 2024 18:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Ty : Laat mij gewoon naar osso gaan...
Ohhw.. haar sugardaddyquote:Op donderdag 7 maart 2024 18:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Geen idee, maar volgens mij kan hij qua leeftijd ongeveer haar vader zijn.
Ik denk dat die er klaar mee isquote:Op donderdag 7 maart 2024 18:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik snap werkelijk niet wat hij er nu mee wil bereiken door dat elke keer te zeggen
dit roept hij bijna elke weekquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |