niemand kan daar in de toekomst kijkenquote:Op donderdag 7 maart 2024 18:52 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
snap ik..het maakt ook niet zoveel uit als het deze week niet is..dan volgende week wss en hij wil daar niet zitten zonder zijn vrienden daar ( wat ik heel goed snap )
Dat is haar uitstraling ...brutaal en minachtend (mijn mening)quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:51 schreef kiki2024 het volgende:
ze zitten aan tafel...clubje van Ashley. ik snap dat ieder zijn/haar spel speelt, maar waarom op een pestende manier en van die haatdragende blikken..hoe Ashley soms kijkt alleen al
het is ook besmettelijk As eet ook al met open mond, of de aardappels zijn te heet.quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:52 schreef FreshFruit het volgende:
Camera weer op Ash en Karen.Ik ga even wat anders kijken.
hij kon toch niet voorspellen dat het 2 kampen zouden worden die elkaar het licht niet in de ogen gunnenquote:Op donderdag 7 maart 2024 18:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
niemand kan daar in de toekomst kijken
ook hij niet
als hij daar niet zonder zijn vrienden wil zitten
had hij er niet aan moeten beginnen
hmm ja zou ook kunnen natuurlijkquote:Op donderdag 7 maart 2024 18:53 schreef humpty het volgende:
[..]
Dat is haar uitstraling ...brutaal en minachtend (mijn mening)
zag het bij haar moeder ook in de live.
Kunnen ze niets aan doen denk ik
En dat zijn juist degenen die kunnen winnen. De underdog. Kijk naar Jill. Was haar eigen groepje helemaal kwijt. Alleen Ty heeft nog nooit BB gekeken, dus hij heeft geen idee. Dacht dat het de padvinders was of zo..quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
niemand kan daar in de toekomst kijken
ook hij niet
als hij daar niet zonder zijn vrienden wil zitten
had hij er niet aan moeten beginnen
Zag Ashley gisteren een peer eten ...werd er niet goed vanquote:Op donderdag 7 maart 2024 18:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
het is ook besmettelijk As eet ook al met open mond, of de aardappels zijn te heet.
Nah, die doet dat ook al vanaf het begin, bij voorkeur met perenquote:Op donderdag 7 maart 2024 18:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
het is ook besmettelijk As eet ook al met open mond, of de aardappels zijn te heet.
er is geen jaar waarbij er niet een soort van kampen ontstondquote:Op donderdag 7 maart 2024 18:54 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
hij kon toch niet voorspellen dat het 2 kampen zouden worden die elkaar het licht niet in de ogen gunnen
Nou... wat zegt Glenn? Ik had Ash er wel op willen zetten maar we moeten nog een paar weken en dat gaat niet prettig worden als ze blijft. Dat is geen pistool maar wel intimiderend. Dan vind ik Glenn in deze wel een slappe zak want hij had dan gewoon de stap naar de andere kant kunnen maken daar had hij gewoon zichzelf kunnen zijn zonder de continu druk van Ash.quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:44 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja want Ashley houdt iedereen een pistool tegen het hoofd..
hij heeft BB nooit gekeken, en ik moet zeggen dit is wel de meest hatelijke sfeer die ik gezien heb ( heb alleen vorig seizoen niet gezien ) wel jammer maar is niet andersquote:Op donderdag 7 maart 2024 18:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
er is geen jaar waarbij er niet een soort van kampen ontstond
dus ja dat had hij kunnen weten
Exact het zijn volwassen mensen..Dat Glenn niet durft is zijn mancoquote:Op donderdag 7 maart 2024 18:56 schreef marky het volgende:
[..]
Nou... wat zegt Glenn? Ik had Ash er wel op willen zetten maar we moeten nog een paar weken en dat gaat niet prettig worden als ze blijft. Dat is geen pistool maar wel intimiderend. Dan vind ik Glenn in deze wel een slappe zak want hij had dan gewoon de stap naar de andere kant kunnen maken daar had hij gewoon zichzelf kunnen zijn zonder de continu druk van Ash.
Nou ..... 2021 was nog wel erger hoor. Maar die werden naar huis gestuurd door BB.quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:57 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
hij heeft BB nooit gekeken, en ik moet zeggen dit is wel de meest hatelijke sfeer die ik gezien heb ( heb alleen vorig seizoen niet gezien ) wel jammer maar is niet anders
Volgens Glen was het nog te vroeg om haar eruit te krijgenquote:Op donderdag 7 maart 2024 18:57 schreef Hznootje het volgende:
Exa
[..]
ct het zijn volwassen mensen..Dat Glenn niet durft is zijn manco
oh ja die was ook erg ja. die groep met Salar was echt leukquote:Op donderdag 7 maart 2024 18:58 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nou ..... 2021 was nog wel iets erger hoor. Maar die werden naar huis gestuurd door BB.
Salar was een heel leuk seizoen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:58 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
oh ja die was ook erg ja. die groep met Salar was echt leuk
Als Ty erop staat geeft hij aan thuis is het ook goed. Daar is mijn familie en vrienden. Er zitten er daar een paar die niet naar huis willen ondanks vrouw en kinderen. Dat vindt ik pas ongezond.quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:54 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ty roept elke week dat hij naar huis wil! Geef dat dan even aan in de DBK. Kan je bestie blijven.
Het is dit jaar erger dan andere jarenquote:Op donderdag 7 maart 2024 18:57 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
hij heeft BB nooit gekeken, en ik moet zeggen dit is wel de meest hatelijke sfeer die ik gezien heb ( heb alleen vorig seizoen niet gezien ) wel jammer maar is niet anders
Maar de reden is best ernstig. Je kan niet tegen de toorn van Ashley.quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:57 schreef Hznootje het volgende:
Exa
[..]
Exact het zijn volwassen mensen..Dat Glenn niet durft is zijn manco
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |