Kom op zeg, dat gebeurt toch in iedere RLSquote:Op donderdag 7 maart 2024 18:54 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
hij kon toch niet voorspellen dat het 2 kampen zouden worden die elkaar het licht niet in de ogen gunnen
Ik zou het prima kunnen hoorquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:00 schreef marky het volgende:
[..]
Maar de reden is best ernstig. Je kan niet tegen de toorn van Ashley.
Wat hij zei was dat ze dan alleen elkaar nog hadden. Waarmee hij dus zei dat ze dan de groep waar ze nu bij horen, die van Ashley en de andere groep waar ze sowieso al een doelwit voor zijn, tegen ze krijgen. Hij zei niet dat hij bang was voor Ashley, want hij is niet bang. Hij is gewoon niet dom genoeg om zijn eigen groep voor de trein te gooien.quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:56 schreef marky het volgende:
[..]
Nou... wat zegt Glenn? Ik had Ash er wel op willen zetten maar we moeten nog een paar weken en dat gaat niet prettig worden als ze blijft. Dat is geen pistool maar wel intimiderend. Dan vind ik Glenn in deze wel een slappe zak want hij had dan gewoon de stap naar de andere kant kunnen maken daar had hij gewoon zichzelf kunnen zijn zonder de continu druk van Ash.
ik ken alleen de gouden kooi van je voorbeelden, maar het doel en spel waren ook anders...verschilendequote:Op donderdag 7 maart 2024 19:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kom op zeg, dat gebeurt toch in iedere RLS![]()
voorbeeldjes?
BB 5 Team Dido/Roel <=> Chantal en haar roddelclubje
BB 6 De normalen <=> de aso's
DGK Team Huub <=> Team Brian
BB 2021 Belgen <=> Nederlanders
Gewoon maar even uit de losse pols. Als ik even nadenk wordt de lijst met gemak nog een stuk langer.
kampen is prima, maar slaat een beetje door nu...en gouden kooi was heel iets anders.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
voorbeeldjes?
Gewoon maar even uit de losse pols. Als ik even nadenk wordt de lijst met gemak nog een stuk langer.
Oh ja met Brian, dat was pas vuurwerk.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
voorbeeldjes?
Vorig jaar gunde men elkaar nog watquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
voorbeeldjes?
Is ook niet te vergelijken.....Ook daar was ik team Bart. zeg maar de normale kant.....quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:02 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Oh ja met Brian, dat was pas vuurwerk.Dan is het nu maar flauwtjes
oh ja BB5 Chantal hahahahaha , maar ik moet zeggen het Big Brother spel, zonder haat en nijd is ook geen Big Brotherspel hoor, dit hoort gewoon zo, een gezellige vriendenvakantie met kumbaya is toch geen Big Brother hoe moet daar een winnaar uit komenquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
voorbeeldjes?
wat gebeurde er?quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:05 schreef Was-beer het volgende:
Denk niet dat Ashley dit heel leuk vond
Eens, maar het laat ook zwakte zien. Hij en Danny hadden er gewoon lak aan moeten hebben en haar met Karen die bank op moeten knallen. Laten zien dat ze niet bang voor haar/hun zijn en zich niet laten beïnvloeden. Laat 'r maar schreeuwen en zagen, daar heeft ze alleen zichzelf mee. Wie gaat ze daar dan nog mee krijgen om Danny of Glenn erop te krijgen? Gemiste kans welquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:00 schreef marky het volgende:
[..]
Maar de reden is best ernstig. Je kan niet tegen de toorn van Ashley.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |