Dat denk ik ook. Komt ook vast wel weer goed gok ik .quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tom slaapt echt niet hoor. Die probeert zichzelf rustig te houden. Die zal zich best wel klote voelen
dit slaat nergens op vind ikquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:11 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dan moet ze niet in bb gaan zitten maar thuis
Het is ook goed dat hij erop aan gewezen wordt op zijn foute dingen, laat hem maar even zweten en nadenken....quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:24 schreef mazaru het volgende:
Dan is Jimmy toch wel een lieverd hoor. Voelt zowel met Ashley als met Tom mee
Nou met de seksspeeltjes konden haar kinderen ook horen...Beetje selectief...quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:25 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ze had het er wel over ook dat haar kinderen het ook konden horen maar ik heb ook helemaal niets meegekregen
Dit was onhandig maar niet gemeen bedoeld. Gewoon geiten en dan net even verder gaan. En nogmaals als je relatie goed is maak je je om zulke opmerkingen toch niet drukquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tom slaapt echt niet hoor. Die probeert zichzelf rustig te houden. Die zal zich best wel klote voelen
Ahum... Waar woonden ze ook alweer?quote:
tis voor ash een trigger blijkbaarquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:27 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dit was onhandig maar niet gemeen bedoeld. Gewoon geiten en dan net even verder gaan. En nogmaals als je relatie goed is maak je je om zulke opmerkingen toch niet druk
Nou dat koos!quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:25 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zoals van de week met dat schreeuwen van haar
Skagen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ahum... Waar woonden ze ook alweer?
Als dat haar zwakte is zou ik daar dus steeds net haar over beginnen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:12 schreef b_engeltje het volgende:
Ashley gevoelig...is grootste secreet wat daar rondloopt
Zelfzou zeals ze de kanszou krijgen idem soort opmerkingen maken
Liefst nog achter je rug om ook
Dat denk ik ook.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
dikke vette nivea van mij
maar denk dat hij anders een ongelofelijk potje gaat zitten janken
denk eerder dat zijn ASS hem iets in de weg zit somsquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:28 schreef KinKiJan het volgende:
Dat is gewoon een nadeel van zo'n grote scheur hebben. Men vergeet dan wel eens dat er een mens met gevoel achter zit die misschien minder kan hebben dan dat het lijkt.
Wat uit de hand gelopen banter, niet meer en niet minder. Komt wel weer goed
Inwendig doet ie dat waarschijnlijk ook...quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
dikke vette nivea van mij
maar denk dat hij anders een ongelofelijk potje gaat zitten janken
Als je het al eerder is overkomen kan het wat anders liggen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:27 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dit was onhandig maar niet gemeen bedoeld. Gewoon geiten en dan net even verder gaan. En nogmaals als je relatie goed is maak je je om zulke opmerkingen toch niet druk
Dat inderdaad en dat ze geen bevestiging krijgt om die dromen te ontkrachten, snap ik best dat dat heel rot gevoel is.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:24 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Randy was vannacht wakker geworden van gehuil van Ashley. ze droomt regelmatig dat haar vriend vreemdgaat
Hij heeft dit even nodig om bij hemzelf te blijven.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |